Aan de eene kant vind ik het wel jammer dat ze een beetje van hun sound af stappen. Die vond ik namelijk erg lekker.quote:
Het gaat me vooral om de releasedataquote:Op zondag 11 februari 2007 21:11 schreef Leonos het volgende:
Titels doen me niet zoveel zonder geluid...
Agreed.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:18 schreef MaJo het volgende:
Ben wel blij dat ze in ieder geval niet meer de kant op gaan van hun EP, vond dat toch een stuk minder
Juist bij een band als de AM zijn de titels erg typerend en leuk om te zien vind ik.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:11 schreef Leonos het volgende:
Titels doen me niet zoveel zonder geluid...
quote:Op zaterdag 10 maart komt de Britse band Arctic Monkeys naar Nederland voor een eenmalig optreden in de Melkweg te Amsterdam. De uiterst succesvolle popgroep brengt op 16 april hun nieuwe single ‘Brianstorm’ uit, gevolgd door het nieuwe album ‘Favourite Worst Nightmare’ op 23 april. De kaartverkoop voor dit unieke concert start op zaterdag 17 februari om 11:00 uur. Kaarten zijn uitsluitend verkrijgbaar bij de kassa van de Melkweg, met een maximum van twee per persoon.
Het nieuwe album ‘Favourite Worst Nightmare’ is het vervolg op het debuutalbum van de Arctic Monkeys: ‘Whatever People Say I Am, That’s What I’m Not’, dat begin 2006 verscheen en in het Verenigd Koninkrijk het meest succesvolle debuutalbum aller tijden werd. Het succes van dit album en de single ‘I Bet You Look Good on the Dancefloor’ bracht het jonge viertal uit Sheffield bekendheid op het Europese vaste land, in de Verenigde Staten en in Japan. Vergelijkingen met grote Britse bands als The Jam, Oasis en The Strokes waren snel gemaakt.
Ter promotie van het nieuwe album doen de Arctic Monkeys zes optredens in Europa. Het optreden in de Melkweg in Amsterdam is extra bijzonder, aangezien dit één van de eerste optredens is in de vernieuwde grote zaal van de Melkweg: The MAX. De zaal is de afgelopen maanden grondig verbouwd en de bezoekerscapaciteit is toegenomen van 1000 tot maximaal 1500 personen.
De kaartverkoop voor het optreden van de Arctic Monkeys op 10 maart start op zaterdag 17 februari om 11:00 uur. Kaarten kosten ¤ 25,00 (+ lidmaatschap) en zijn uitsluitend verkrijgbaar bij de kassa van de Melkweg, met een maximum van twee kaarten per persoon.
quote:Britse bands als The Jam, Oasis en The Strokes
Anders zal het wel te snel uitverkocht raken denk ikquote:Op maandag 12 februari 2007 15:29 schreef =HellFire= het volgende:
Hopelijk wordt DIT dan m'n eerste keer Arctic Monkeys. Wel klote van die Melkweg only sales, maarja... vast een reden voor.![]()
Precies. Naja, ben dan niet in de buurt van de Melkweg, maar ik regel wel wat. Moet ze toch eens gaan zien!quote:Op maandag 12 februari 2007 15:42 schreef Sautor het volgende:
[..]
Anders zal het wel te snel uitverkocht raken denk ik
Ik ben er in ieder geval niet bij
Heb zo op lowlands gezien, en het was niet echt speciaal vond ikquote:Op maandag 12 februari 2007 16:23 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Precies. Naja, ben dan niet in de buurt van de Melkweg, maar ik regel wel wat. Moet ze toch eens gaan zien!
of die geen zin hebben om om 10u bij de melkweg te staan als ze uit bijvoorbeeld maastricht / groningen moeten komen om maar wat uithoeken te noemen (tov amsterdam)quote:Op maandag 12 februari 2007 19:11 schreef fretclick het volgende:
waarom op zaterdagochtend bij de freakin' melkweg? er zijn ook mensen die moeten werken
Gewoon heengaanquote:Op maandag 12 februari 2007 19:43 schreef Leonos het volgende:
Moet ik heen
Alleen ff kjiken hoe ik dat met die Melkweg ga oplossen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |