quote:Op maandag 18 december 2006 22:31 schreef Goover het volgende:
Miss een mooie vraag voor in de trivia als je de kans krijgt om een vraag goed te beantwoorden..![]()
Ik heb hem gezien ja, ik vond het verhaal er in wel leuk maar vond hem eerlijk gezegt al snel wat langdradig worden. Had het leuk gevonden als je af en toe wat bandshots tussendoor had gezien bijvoorbeeld.quote:Op maandag 18 december 2006 23:30 schreef Eikelpiercing het volgende:
Trouwens iemand die clip van Leave before the lights come on al gezien? Stond onlangs in de Pitchforkmedia.com top 25 video clips, zelf gezien en moet zeggen is wel erg mooi.
Trouwens een geweldig nummer.
Nee, jij snapte mijn sarcastische grapje nietquote:Op maandag 18 december 2006 22:18 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik niet de enige ben die niet weet over welk nummer het gaat...
Euhh.. nu snap ik het helemaal niet meer.. maar laat maar eigenlijkquote:Op dinsdag 19 december 2006 11:51 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nee, jij snapte mijn sarcastische grapje niet
Leuk, maar ik heb geen MTV2quote:Trouwens, donderdag (dacht ik) Arctic Monkeys Take Over op MTV 2
Geen idee wat het in mag houden, maar het klinkt wel leuk![]()
Welcome to the clubquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:38 schreef Robertv het volgende:
Arctic Monkeys is wel een van de tofste bands die ik dit jaar 'ontdekt' heb. Ik heb het album een keer op mn iPod gegooid en een keer helemaal afgeluisterd en ik vond het helemaal niks, maar na de tweede en derde keer was ik gek genoeg helemaal verkocht. Goeie teksten met goeie melodielijnen en het 'britpop-accent' maakt het weer helemaal af. Beste nummers vind ik Mardy Bum, Fake Tales of San Francisco en I Bet You Look Good On The Dancefloor. Arctic Monkeys zijn oké.
Hoe weet jij dat nou weerquote:Op vrijdag 22 december 2006 10:49 schreef Trigalti het volgende:
Digitale tv.. trouwens... Arctic monkey's![]()
![]()
Nee, dan moeten je ouders in zó'n klein rotdorpje wonen dat er geen kabel is, en dan schotel nemen. Ik heb zo'n 9 MTV'squote:Op vrijdag 22 december 2006 09:03 schreef Goover het volgende:
[..]
Hoe kom je trouwens aan MTV2?
Zit dat bij jullie op de kabel? Of hebben jullie digitale tv?
quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:23 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nee, dan moeten je ouders in zó'n klein rotdorpje wonen dat er geen kabel is, en dan schotel nemen. Ik heb zo'n 9 MTV's![]()
Ja, die opvolger heeft Milburn gemaaktquote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:55 schreef Cavalier1 het volgende:
Is er al wat meer bekend over de opvolger van Whatever people say...?
Moet ik dan denken aan de Infadels?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:30 schreef JeroenV het volgende:
Ik hoorde van een collega dat ze een beetje een andere sound aan het album gaan geven, meer dance invloeden/gericht ofzo. Zou me verbazen.
quote:Arctic Monkeys flirten met dance
De opnamen voor het nieuwe album van de Arctic Monkeys zijn nog maar net afgerond, maar zanger Alex Turner wil nu alvast een tipje van de sluier oplichten: "Er zullen veel dance-invloeden op het album te horen zijn."
Na het overweldigende succes van het debuut Whatever People Say I Am, That's What I'm Not, laten de Monkeys zich niet gek maken door de druk en kiezen voor het experiment. Zo schijnt het dat een aantal opnamen gemaakt is met een mobiele telefoon.
Dance beats
Maar de grootste verandering is het steeds vaker opduiken van beats tijdens de opnamesessies. Dit lijkt voor buitenstaanders misschien een vreemde wending, maar volgens frontman Alex Turner is het juist een terugkeer naar de muzikale roots van de band: "ik luisterde vroeger alleen maar naar dance, totdat ik opeens The Strokes ontdekte."
Wat we verder kunnen verwachten is dat de drumpartijen op de nieuwe plaat een stuk heftiger zullen zijn, want drummer Matt Helders verklaarde deze week in een interview dat hij een speciaal trainingsprogramma volgt om de hardere, op dance geïnspireerde nummers een heel concert lang te kunnen drummen.
De release van het nieuwe album staat gepland voor maart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |