abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44544612
Ik had hier graag een nummer gezien dat net iets meer snelheid in de hele EP zou brengen. Wel een mooi nummer, zou het niet geweldig willen noemen.

Bij elkaar een mooie EP, maar ik had er het liefst wat meer snelheid in gehad. Zelf zou ik het dus echt niet slecht noemen.
pi_44544626
quote:
Op maandag 18 december 2006 18:01 schreef Leonos het volgende:
Lekker bezig goovert?
Zeker

(Het is GOOVER)
  Moderator maandag 18 december 2006 @ 18:06:57 #28
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_44544717
Ik vind inderdaad het grootste bezwaar dat de snelheid mist in de EP. Ik wil lekkere strakke nummers als I bet you look good on the Dancefloor, When the Sun goes down en The View from the Afternoon (jaja, die staat er al op...) Of melodieuze nummers als Mardy Bum en A certain Romance. Nu hebben we een Ep met een paar saaie nietszeggende nummers die noch strak noch melodieus zijn.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_44544790
quote:
Op maandag 18 december 2006 18:06 schreef MaJo het volgende:
Ik vind inderdaad het grootste bezwaar dat de snelheid mist in de EP. Ik wil lekkere strakke nummers als I bet you look good on the Dancefloor, When the Sun goes down en The View from the Afternoon (jaja, die staat er al op...) Of melodieuze nummers als Mardy Bum en A certain Romance. Nu hebben we een Ep met een paar saaie nietszeggende nummers die noch strak noch melodieus zijn.
De nummers hadden miss beter tot hun recht gekomen op een album met de snellere en strakke nummers er omheen. Maar ze zijn niet slecht vind ik. Je hebt iig wel gelijk.
pi_44545292
quote:
Op maandag 18 december 2006 18:06 schreef MaJo het volgende:
Leave Before.. is juist enorm melodieus imo..
I don't really come from outer space || Last.fm
  Moderator maandag 18 december 2006 @ 18:27:32 #31
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_44545341
quote:
Op maandag 18 december 2006 18:26 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:

[..]

Die staat dan weer niet op de EP Melodieus, mwah, melodieuzer dan de rotzooi van de EP wel ja. En het heeft wel een swingend stukje maar het kan me niet echt bekoren...
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_44545415
quote:
Op maandag 18 december 2006 18:26 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:

[..]

Kom er dus ook daarnet achter dat ik dat hele nummer niet eens echt heb..
  Moderator maandag 18 december 2006 @ 18:39:30 #33
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_44545720
quote:
Op maandag 18 december 2006 18:29 schreef Goover het volgende:

[..]

Kom er dus ook daarnet achter dat ik dat hele nummer niet eens echt heb..
Komt omdat ie niet op de cd en de EP staat. Ik ken hem alleen maar van het uitgaan eigenlijk en heb de clip een keer gezien. Misschien moet ik er eens beter voor gaan zitten maar tot nu toe kan het me niet heel erg boeien
pi_44546167
quote:
Op maandag 18 december 2006 18:39 schreef MaJo het volgende:

[..]

Komt omdat ie niet op de cd en de EP staat. Ik ken hem alleen maar van het uitgaan eigenlijk en heb de clip een keer gezien. Misschien moet ik er eens beter voor gaan zitten maar tot nu toe kan het me niet heel erg boeien
Ik heb de clip net even bekeken/beluisterd op youtube, klonk wel aardig. Maar door de kwaliteid valt er niet heel veel over te zeggen.
  Moderator maandag 18 december 2006 @ 19:20:39 #35
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_44547210
* MaJo gaat hem speciaal voor jullie nog eens luisteren
  Moderator maandag 18 december 2006 @ 19:26:30 #36
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_44547435
Ik vind het hakkerig in plaats van strak, vooral de drums. Het beginstukje wat hij zingt is wel aardig, maar niet echt bijzonder. Dat stukje daarna is qua gitaar wel sterk, qua zang minder. Dat de drums daarna steeds stopt is alleen maar irritant. En daarna wordt het pas interessant: stukje met alleen de gitaar en waar hij zingt "leave before the lights come on". Het is dus 'wel' aardig maar niet echt boeiend.

Wat wel grappig is is dat dit niet het nummer is welke ik dacht Dat nummer waarin een stukje zit met "oh yeah". Hoe heet dat dan? Is ook zo verwarrend dat ze allemaal nummers uitbrengen buiten het album om
pi_44552491
quote:
Op maandag 18 december 2006 19:26 schreef MaJo het volgende:
Wat wel grappig is is dat dit niet het nummer is welke ik dacht Dat nummer waarin een stukje zit met "oh yeah". Hoe heet dat dan? Is ook zo verwarrend dat ze allemaal nummers uitbrengen buiten het album om
Heb je niet iets meer dan alleen 'oh yeah' ? (op de EP, losse single, b-side ergens?)
  Moderator maandag 18 december 2006 @ 22:07:15 #38
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_44553744
quote:
Op maandag 18 december 2006 21:37 schreef Goover het volgende:

[..]

Heb je niet iets meer dan alleen 'oh yeah' ? (op de EP, losse single, b-side ergens?)
Lien??? Welk nummer draaide James zaterdag? Ik weet verder geen tekst, hij zingt een paar keer "oh yeah, oh yeah", een keer of 4. Valt best op
pi_44553883
quote:
Op maandag 18 december 2006 22:07 schreef MaJo het volgende:

[..]

Lien??? Welk nummer draaide James zaterdag? Ik weet verder geen tekst, hij zingt een paar keer "oh yeah, oh yeah", een keer of 4. Valt best op
En hij staat NIET op het album of de EP?
pi_44553910
quote:

[..]

Hè, wat? Denk jij nou echt dat ik nog weet welk nummer er van AM werd gedraaid 2 dagen geleden?
Volgens een bepaald heerschap werden er héél wat nummers van AM gedraaid die avond
pi_44553963
quote:

hij zingt een paar keer "oh yeah, oh yeah", een keer of 4. Valt best op
Goh, dat heb ik nou nog nooit gehoord, in welk nummer dan ook. Echt uniék joh!
  Moderator maandag 18 december 2006 @ 22:12:12 #42
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_44553986
quote:
Op maandag 18 december 2006 22:10 schreef lienelien het volgende:

[..]

Hè, wat? Denk jij nou echt dat ik nog weet welk nummer er van AM werd gedraaid 2 dagen geleden?
Volgens een bepaald heerschap werden er héél wat nummers van AM gedraaid die avond
Dat nummer waarbij dat heerschap dus niet wist dat het AM was en naar aanleiding daarvan we steeds grapjes maakten En ze zingen een paar keer "oh yeah, oh yeah"
pi_44554021
quote:
Op maandag 18 december 2006 22:11 schreef lienelien het volgende:

[..]

Goh, dat heb ik nou nog nooit gehoord, in welk nummer dan ook. Echt uniék joh!
Ben gelukkig niet de enige die het niet weet...
pi_44554087
quote:
Op maandag 18 december 2006 22:12 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat nummer waarbij dat heerschap dus niet wist dat het AM was en naar aanleiding daarvan we steeds grapjes maakten En ze zingen een paar keer "oh yeah, oh yeah"
joh Toch eigenlijk best slecht.
Maar goed, open je media player, en zoek 't op
Ik zou het niet weten, en kan het hier ook niet nakijken atm
pi_44554125
quote:
Op maandag 18 december 2006 22:13 schreef Goover het volgende:

[..]

Ben gelukkig niet de enige die het niet weet...
ehmm... Wij snappen elkaar nog niet geheel geloof ik
  Moderator maandag 18 december 2006 @ 22:15:36 #46
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_44554145
quote:
Op maandag 18 december 2006 22:14 schreef lienelien het volgende:

[..]

joh Toch eigenlijk best slecht.
Maar goed, open je media player, en zoek 't op
Ik zou het niet weten, en kan het hier ook niet nakijken atm
Hij staat dus niet op de OP en de cd vandaar dat we het niet kunnen vinden Ik ga wel even op internet zoeken
pi_44554267
quote:
Op maandag 18 december 2006 22:15 schreef lienelien het volgende:

[..]

ehmm... Wij snappen elkaar nog niet geheel geloof ik
Ik bedoelde dat ik niet de enige ben die niet weet over welk nummer het gaat...
pi_44554403
quote:
Curtains Close
Arctic Monkeys

I so wanted it long but she cut it short
And now I'm catching a cold
I told you not but no crack in the doobie
But it was already rolled

Oh, I turned down my lights
And my curtains weren't closed
I turned down my lights
Oh well, I turned down my lights
And my curtains weren't closed last night
Oh baby, I must be mad

Well, I don't care about your massage oils
It's got my skin going red
Cause I'm a mad mother-fucker
With my curtains open
Sitting tucked up in bed

I turned down my lights
I turned down my lights
Oh baby, I must be mad

I turned down my lights
Oh yeah, well I turned down my lights
Oh baby, I must be mad
Is bijna 4 keer..
  Moderator maandag 18 december 2006 @ 22:25:30 #50
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_44554514
quote:
Op maandag 18 december 2006 22:22 schreef Goover het volgende:

[..]

Is bijna 4 keer..
Hmm nee ook niet. Want dat "oh yeah" is steeds twee keer achter elkaar. Dus het refrein zit zo in elkaar

.......... (8 lettergrepen)
"Oh yeah, oh yeah"
...........(8 lettergrepen)
"Oh yeah, oh yeah"
...........(8 lettergrepen)
"Oh yeah, oh yeah"
...........(om en nabij de 8 lettergrepen )

En dan volgens mij geen Oh yeah meer. Irritant dit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')