Bedanktquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Posten in de topics van bands die je leuk vindt, dan merk je vanzelf of er een concert aankomt. Zo mis ik er nooit eenOok de sites van Melkweg/Paradiso in de gaten houden (eventueel abonneren op de nieuwsbrief, dan kan het echt niet meer verkeerd gaan)
Thanks! Geript van Radio 1 of Manchester XFM? Die laatste zond het laatste gedeelte van het nummer niet uit... Ik zie het al staanquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:40 schreef Yevgeni het volgende:
Opname ervan is te downloaden van m'n web-log. Ik zal later vanavond een kortere versie van de opname online gooien...
Bij mij ligt het inderdaad ook wel aan de kwaliteit dat ik hem nog niet zo vind. Maar volgens mij zit er wel potentie in..quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:09 schreef =HellFire= het volgende:
Gedownd. Ben er nog niet helemaal weg van, maar dat ligt ook deels aan de kwaliteitvan de webrip.![]()
Hahhaa... no wya. Tweede keer dat die kerel het draait... vind ik het nummer ineens ook vetter.
Ok dan, doe ik. Eerst eens kijken hoe dat pm'en werkt. Een moment geduldquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:29 schreef Leonos het volgende:
Maar je mag me wel pm'en voor een linkje mindgames
nicequote:Op woensdag 28 februari 2007 22:56 schreef Yevgeni het volgende:
Die betere download staat nu ook op m'n web-log!
zie t bovenste bericht van deze pagina..quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:03 schreef xzane het volgende:
Wil iemand mij ook pm-en met een linkje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |