Nee alsjeblieft nietquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:20 schreef lienelien het volgende:
[..]
moet ik nou echt PI's gaan gebruiken?![]()
Ben even vergeten waar de afkorting voor staat (quote:
Ok thnxquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben even vergeten waar de afkorting voor staat () maar dat zijn die plaatjes links boven je post (bijvoorbeeld een smiley, bij mij staat er nu een knipoog). Waarom mensen dat uberhaupt gebruiken snap ik echt niets van
´quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben even vergeten waar de afkorting voor staat () maar dat zijn die plaatjes links boven je post (bijvoorbeeld een smiley, bij mij staat er nu een knipoog). Waarom mensen dat uberhaupt gebruiken snap ik echt niets van
ja, want ze zijn al bevestigd voor lowlands..quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:50 schreef Asskicker14 het volgende:
Toch wel geweldig dat de Arctic Monkeys op Pinkpop én Lowlands staan.
Misschien dat ie vorig jaar bedoelde?quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:52 schreef lienelien het volgende:
[..]
ja, want ze zijn al bevestigd voor lowlands..![]()
Iemand?quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:34 schreef Leonos het volgende:
Ey, heeft iemand misschien al een setlist van een andere show van de AM uit dezelfde tour waarmee ze naar de Melkweg komen?
Dit is de setlist van één van hun 'geheime' gigs, maar ze spelen telkens andere nieuwe nummers:quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:34 schreef Leonos het volgende:
Ey, heeft iemand misschien al een setlist van een andere show van de AM uit dezelfde tour waarmee ze naar de Melkweg komen?
Ze beginnen toch niet in Amsterdam lijkt me?quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:29 schreef Goover het volgende:
Spelen ze die show al dan? Dat werd toch een album promotie ding waar maar 6 shows van zijn en alleen in europa..?
Op het moment doen ze verrassings-optredens in zalen door heel Engeland.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:02 schreef Leonos het volgende:
Ze beginnen toch niet in Amsterdam lijkt me?
En bedankt voor het lijstje, het is alleen niet zoveel![]()
Rippen dat kreng!quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:05 schreef mindgames het volgende:
Reminder: straks, ergens tussen 20:00 en 22:00 (Nederlandse tijd): de nieuwe single van de Arctic Monkeys op het Engelse Radio 1 bij Zane Lowe!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |