Nou je neemt die schaaf en een stuk kaas en dan schaaf je net zolang totdatje een mooi figuurtje hebtquote:Op zaterdag 16 december 2006 01:13 schreef GGMM het volgende:
boeiend, vertel nog is wat over kaasschaven
quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:35 schreef talin77 het volgende:
kaas koop ik altijd in plakjes !
kaasschaven is voor paupers, zwakstroomVMBOers, untermenscjen
Ik zie het alweer... de kaas word hier weer puur gegetenquote:
Kaas in plakjes is voor debielen die voor hun eigen veiligheid geen kaasschaaf in huis mogen hebben.quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:35 schreef talin77 het volgende:
kaas koop ik altijd in plakjes !
kaasschaven is voor paupers, zwakstroomVMBOers, untermenscjen
Kaas op de verwarming weet je welquote:Op zaterdag 16 december 2006 01:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik zie het alweer... de kaas word hier weer puur gegeten![]()
Dit topic blijft open zodat ze er straks nog even naars kunnen kijkenquote:Op zaterdag 16 december 2006 01:51 schreef TwyLight het volgende:
slotjeljhkl
verkapte ik-mag-geen-kaasschaaf-in-huis-hebben-postquote:Op zaterdag 16 december 2006 01:40 schreef broer het volgende:
[..]
Kaas in plakjes is voor debielen die voor hun eigen veiligheid geen kaasschaaf in huis mogen hebben.
Het droogt wel snel uitquote:Op zaterdag 16 december 2006 02:37 schreef -Wolf- het volgende:
Voorgesneden kaasplakken pwnen je boterham.
Waar kan ik patent op aanvragen....quote:Op zaterdag 16 december 2006 11:04 schreef jors het volgende:
al patent aangevraagd?
Pff toch een foutje in de TTquote:Op zaterdag 16 december 2006 11:32 schreef Roflpantoffel het volgende:
Kaasschaf?
Oow kut de kaasschaaf moest in de vaatwasserquote:Op zaterdag 16 december 2006 13:31 schreef M-I-L-F het volgende:
Ja ik heb het dus net geprobeerd maar het wordt er dus niet echt lekkerder op die kaas in je vaatwasser doen.
quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:31 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Oow kut de kaasschaaf moest in de vaatwasser..
ik moest lachenquote:Op zaterdag 16 december 2006 13:31 schreef M-I-L-F het volgende:
Ja ik heb het dus net geprobeerd maar het wordt er dus niet echt lekkerder op die kaas in je vaatwasser doen.
Hoe lang lag die kaas al in de koelkast?quote:Op zaterdag 16 december 2006 10:07 schreef Pingwingei het volgende:
Ik ben een keer met de kaasschaaf tegen m'n kop gehknalt, zo uitgeschoten en toen had ik een wondje tussen mijn wenkbrauwen zitten
Was die warm ?quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:52 schreef THC-303 het volgende:
Ik heb mezelf besneden met de kaasschaaf.
Vlgnes een Egnles odrnzeok..quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:55 schreef Hagelkaas het volgende:
Ik PwN jullie ook allemaal, want ik kaas helemaal geen eet!##ZeinzD:DDD:@!re2111`bAeau#$omg![]()
scauce@@!
Dus jullie nu allemaal zo kijken van hé weetjewel 'wtf, met een vuist of een vaatwasser dan?'
NEGATIVE!~@54 Het was een gpra! 14.aids
quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:55 schreef Hagelkaas het volgende:
Ik PwN jullie ook allemaal, want ik kaas helemaal geen eet!##ZeinzD:DDD:@!re2111`bAeau#$omg![]()
scauce@@!
Dus jullie nu allemaal zo kijken van hé weetjewel 'wtf, met een vuist of een vaatwasser dan?'
NEGATIVE!~@54 Het was een gpra! 14.aids
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |