Praat eens met Midna of de waarzegster in Castle Townquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:15 schreef Oksel het volgende:
Ik heb net de dungeon in de woestijn gehaald, geen idee welke richting ik nu op moet zoeken.
Je moet gewoon steeds langs Telma gaan.quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:18 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Praat eens met Midna of de waarzegster in Castle Town
Ik wel, en Malonquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. verandert en dat was het wel zo'n beetje. Er had minstens een scene moeten komen waarin heel de meute terugkeert naar Ordon. Ik TP geen OoT-beater. Alles is weliswaar beter/mooier maar het is niet zo revolutionair als Ocarina destijds.Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
Dat vond ik ook het moeilijkste deel uit heel het spelquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:08 schreef Oksel het volgende:
Thnx, maareh.. die Reeker vis is heel fijn met z'n rode walm, maareh.. wat moet ik ermee?Heb er al 6 gevangen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:06 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ik wel, en Malon![]()
Heb hem net uitgespeeld, het eind vond ik nogal zwakjes. Je ziet alleen nog dat Midna in eenDikke vette spoiler, bedankt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. verandert en dat was het wel zo'n beetje. Er had minstens een scene moeten komen waarin heel de meute terugkeert naar Ordon. Ik TP geen OoT-beater. Alles is weliswaar beter/mooier maar het is niet zo revolutionair als Ocarina destijds.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It takes a red headed woman
To get a dirty job done
quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:14 schreef Thealexfiles het volgende:
Oke ik ben het spoor bijster voor de eerste keer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:14 schreef Thealexfiles het volgende:
Oke ik ben het spoor bijster voor de eerste keer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zat er ook even vast
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
Leuk om een bericht te horen van iemand die nog nooit zelda heeft gespeeld.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:27 schreef Jonnyboy het volgende:
Nu 5 uurtjes gespeeld ofzo, in mijn allereerste Zelda ooit.
En ik moet zeggen: ge-wel-dig!
Geweldige sfeer, mooie muziek en het speelt gewoon onwijs lekker weg!
Toen ik voor het eerst speelde vond ik het beetje lelijk, maar ook dat valt me nu reuze mee.
Conclusie: Topspel!
Eens, (grote spoiler over einde enzo)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat ik in de kerstvakantie opnieuw aan het verhaal begin trouwens, en eens goed de tijd neem om alles te bekijken. Nu heb ik het meer doorgespeeld omdat ik wilde weten hoe het afliep.
[ Bericht 12% gewijzigd door Cerbie op 19-12-2006 21:51:46 ]Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:01 schreef MilaNL het volgende:
5 uur en 10 minuten erop zitten (sja... schooltoetsen). Ik zit nu in een dungeonZal wel de eerste zijn dan.
btw.. wanneer krijg ik de zelda overworld muziek te horen?
zonder zelda overworld muziek gooi ik m zo de prullenbak weer in hoor...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
Ik niet, heb wel iets beters te doen. Na 1 hooguit 2 keer spelen heb ik het wel gezien,quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:35 schreef Sokpop het volgende:
Hebben jullie ook dat je nou weer zin hebt om OOT, OOT: MQ, TWW en ALTTP te spelen? Ik wel, en dan ben ik nog maar net voorbij de eerste dungeon![]()
Side Questsquote:Op woensdag 20 december 2006 00:05 schreef BMH het volgende:
Wel een minpunt aan TP: Veeeeel te weinig side-quests.... In Wind waker kon ik me uren lang vermaken met het doen van klusjes voor de inwoners van de eilanden. Van het maken van foto's tot het verzamelen van bloempotten.. Alles kon... In Twilight Princess ben ik naast Poe's & bugs NIETS!! tegen gekomen... Enkel wat minigames.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |