Waar ben je met TP?quote:Op woensdag 20 december 2006 13:12 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Nee, je kunt ook wel OoT opnieuw uitbrengen met een extra kerker, dan heb je ook een OoT-beater.
Dat het groter/mooier/uitgebreider is wil niet per sé zeggen dat het beter is. Ik vond 7 jaar geleden OoT veel revolutionairder dan TP nu is.
Ik heb hem al uitgespeeld, maar het laatste deel is niet het beste vind ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zeg niet dat het spel slecht is, integendeel, het is gewoon erg goed en 100% Zelda. Maar dat mag ook wel 7 jaar na Ocarina, in de tijd gezien vond ik OoT destijds vooruitstervender dan TP nu. Misschien had ik er ook wel iets té veel van verwacht na al die lovende kritieken...
Ik had een veel uitgebreidere Castle Town verwacht, met meer winkels, huizen en minigames. Hetzelfde geldt voor Kakariko-village, juist die levendige dorpjes spreken mij aan en dat had beter uitgewerkt kunnen worden.
Maargoed, ik ga nu op zoek naar sidequests, want die schenen er ook veel meer in te zitten dan bij vorige Zelda's.
.
[ Bericht 1% gewijzigd door Rosbief op 20-12-2006 14:18:22 ]Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
Zelda: phantom hourglass voor de DSquote:Op woensdag 20 december 2006 14:38 schreef Sokpop het volgende:
Ik hoop op een avontuur groter dan OOT, maar in de stijl van TWW, die vind ik nog steeds t mooist.En wat mij betreft gooien ze die boot er ook weer in!
Ja da's logisch natuurlijk, nogal grote overgang tussen 2D en 3D hè...quote:Op woensdag 20 december 2006 13:12 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Nee, je kunt ook wel OoT opnieuw uitbrengen met een extra kerker, dan heb je ook een OoT-beater.
Dat het groter/mooier/uitgebreider is wil niet per sé zeggen dat het beter is. Ik vond 7 jaar geleden OoT veel revolutionairder dan TP nu is.
Dat is logisch ja, maar er was meer. Context sensitive knoppen, automatisch springen, maar (voor mij althans) vooral de eerste keer dat er een geloofwaardige veelzijdige wereld gecreeerd werd, die veranderde naar gelang het spelen.quote:Op woensdag 20 december 2006 14:44 schreef Chanty87 het volgende:
Ja da's logisch natuurlijk, nogal grote overgang tussen 2D en 3D hè...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hoopt dat je 'maar' 3 jaar hoeft te wachten...quote:Op woensdag 20 december 2006 14:33 schreef BMH het volgende:
Dit is de laatste Zelda in de OOT stijl. Ik hoop dat de volgende Zelda net zo anders word als Super Metroid & Metroid Prime... Ben benieuwd. Nog maar 3 jaar wachten
quote:Op woensdag 20 december 2006 15:25 schreef MilaNL het volgende:
Ik zit vast in de eerste dungeonGoed je kaart gebruiken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
ik erger me, bij elke Zelda eigenlijk, aan die irritante piepjes als je hartjes bijna op zijn...quote:Op woensdag 20 december 2006 16:32 schreef Cerbie het volgende:
Was ik de enige die zich ergerde aan You got a blue rupee (5)! elke keer weer als je een rupee vond in een nieuwe locatie?![]()
Nee... Gruwelijk irritant, blaas je een rots op, pak je de Rupees, krijg je steeds "You got a yellow rupee! (10)" "You got a blue rupee! (5)"quote:Op woensdag 20 december 2006 16:32 schreef Cerbie het volgende:
Was ik de enige die zich ergerde aan You got a blue rupee (5)! elke keer weer als je een rupee vond in een nieuwe locatie?![]()
Dat viel me ook op.quote:Op woensdag 20 december 2006 16:37 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Nee... Gruwelijk irritant, blaas je een rots op, pak je de Rupees, krijg je steeds "You got a yellow rupee! (10)" "You got a blue rupee! (5)"Volgens mij is dat gewoon een bug ofzo, want dat gebeurt voor zover ik weet eens per speelsessie (behalve als je kistjes opent ofzo).
Volgens mij is dat alleen als je het spel weer opstart nadat je m hebt afgesloten!quote:Op woensdag 20 december 2006 16:32 schreef Cerbie het volgende:
Gewoon op de kaart kijken welke rooms je nog niet hebt gehad.quote:Op woensdag 20 december 2006 17:06 schreef Jonnyboy het volgende:
Ik zit vast, ik heb nu alleen nog de grote deur met groot slot in de eerste dungeon. Kan iemand mij vertellen waar de sleutel daarvoor is?
Ik heb alle kamers gehad behalve de laatstequote:Op woensdag 20 december 2006 17:12 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Gewoon op de kaart kijken welke rooms je nog niet hebt gehad.![]()
Dan heb je toch een sleutel gevonden om het slot te openenquote:Op woensdag 20 december 2006 17:15 schreef Jonnyboy het volgende:
[..]
Ik heb alle kamers gehad behalve de laatste![]()
Dus niet...quote:Op woensdag 20 december 2006 17:17 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Dan heb je toch een sleutel gevonden om het slot te openen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
quote:Op woensdag 20 december 2006 17:22 schreef Jonnyboy het volgende:
[..]
Dus niet...
Een iets specifiekere reactie zou handig zijn. Bijvoorbeeld, ja die vind je in die kamer met ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn al genoeg mensen die het spel hebben uitgespeeld... Zelf zit ik nu in de 5e dungeon met bijna 30 uur op de teller.quote:Op woensdag 20 december 2006 17:59 schreef Knoflook het volgende:
Wie is er het verst ? Ik heb de Zora dungeon gedaan en ben nu wat aant rondrijden....
Uurtje of 40.quote:Op woensdag 20 december 2006 18:54 schreef Knoflook het volgende:
Uit gespeelt al ? met hoeveel minuten ?
quote:Op woensdag 20 december 2006 19:53 schreef Deacon_Tigra het volgende:
hoeveel dungeons zijn er eigenlijk?![]()
quote:Op woensdag 20 december 2006 19:56 schreef kipknots het volgende:
[..]netjes , 1 meer dan ik had verwachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
De Wii draait ook Gamecube games.. Dus koop Wind Waker collector's edition. Krijg je naast Wind waker ook meteen Ocarina of time, Majora's mask, Zelda 1 & 2.. A link to the past komt binnenkort wel op de virtual consolequote:Op woensdag 20 december 2006 19:05 schreef WjeroneW het volgende:
TP is gewoon een meesterlijke game..![]()
Om eerlijk te zijn had ik nog nooit Zelda gespeelt.
Maar nu ik het heb en speel, denk ik bij mezelf..waarom heb ik hem nooit eerder gekocht?![]()
De kerstvakantie komt eraan..dus ik kan volop genieten van Zelda![]()
De laatste 2 zijn wel korter dan de rest.quote:Op woensdag 20 december 2006 20:03 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
netjes , 1 meer dan ik had verwacht![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
Epona? HENK bedoel jequote:Op woensdag 20 december 2006 13:07 schreef Rosbief het volgende:
Dat je er 45 minuten over doet om met Epona van de ene naar de andere kant van Hyrule te lopen zoals eerst beweert werd is ook dikke bullshit, hooguit 10 minuten misschien.
Weet je hoe ik dat oplos? Door te zorgen dat de vijanden mij niet rakenquote:Op woensdag 20 december 2006 16:36 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ik erger me, bij elke Zelda eigenlijk, aan die irritante piepjes als je hartjes bijna op zijn...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.phluphy for president!
quote:Op donderdag 21 december 2006 12:39 schreef WyriHaximus het volgende:
Ik zit een beetje vast denk ik.boemerang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
Huh? Heb ik niet :/. Maar ben met iets anders ff verder gekomen dus ik merk wel of ik dit krijg of nietquote:
Gezelligquote:Op donderdag 21 december 2006 12:59 schreef gebakken-koekje het volgende:
Die heb je wel nodig om bij die bruggen verder te komen![]()
* gebakken-koekje zit in hetzelfde stuk nu![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.phluphy for president!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |