Midna is voor mij de beste sidekick in een Zelda game, lekker sarcastisch en humoristisch. Beter dan Tingle, of navi!quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:46 schreef outcast_within het volgende:
lijkt erg veel op de n64 occarina game, alleen dan gelikter.
En ben niet zo kapot van dat masochistische mannetje met die irritante lach
quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:59 schreef s0ul het volgende:
[..]
Dan ben je zeker de Heart Container vergeten te pakken bij de eerste eindbaas !?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gehaald. Vanavond na m'n werk weer verder met de volgende dungeon.![]()
quote:Op zaterdag 16 december 2006 11:09 schreef Noax het volgende:
Waardeloos!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.シ
Daar zijn die spoiler tags dus voor; lezen is op eigen risico. Als ik er bij ga zetten waar het over gaat, maakt dat de tags meteen overbodig.quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:10 schreef Xrenity het volgende:
Al zet iedereen er nou bij waar de spoiler ongeveer over gaat (welk dungeon nr oid), dan weet ik tenminste wat ik kan lezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
Dus als iemand dit neer zet:quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:13 schreef chibibo het volgende:
[..]
Daar zijn die spoiler tags dus voor; lezen is op eigen risico. Als ik er bij ga zetten waar het over gaat, maakt dat de tags meteen overbodig.En ja, het nummer van een dungeon beschouw ik als spoiler.
Het was trouwens al heel lang bekend, dat er 9 dungeons inzitten.quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:55 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Dus als iemand dit neer zet:
''Spoiler kun je lezen als je de 5de dungeon hebt uitgespeeld.''
Dat is toch geen spoiler man![]()
Sommigen willen niet eens weten hoeveel dungeons er zijn. Mij boeit het niet zo, maar ik begrijp het wel. Het punt wat ik eigenlijk wil maken is dat je niet moet gaan klagen als je bewust tekst in spoilertags gaat lezen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:55 schreef -Dries- het volgende:
Dus als iemand dit neer zet:
''Spoiler kun je lezen als je de 5de dungeon hebt uitgespeeld.''
Dat is toch geen spoiler man![]()
Zal welquote:Op zaterdag 16 december 2006 16:09 schreef chibibo het volgende:
[..]
Sommigen willen niet eens weten hoeveel dungeons er zijn. Mij boeit het niet zo, maar ik begrijp het wel. Het punt wat ik eigenlijk wil maken is dat je niet moet gaan klagen als je bewust tekst in spoilertags gaat lezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:08 schreef creno het volgende:
ik ben helemaal aan het begin van het spel maar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O)))
quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:08 schreef creno het volgende:
ik ben helemaal aan het begin van het spel maar...Die vogel moet je naar de aap sturen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:41 schreef _petjan het volgende:
Ik ben nog aan het begin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb gewoon het idee, dat de meeste lui gewoon na 1 min al zeggen dat ze er niet uitkomen. In plaats van dat je de omgeving een beetje rond kijkt.quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:55 schreef Tware het volgende:
Oei, als ik dit zo lees gaan sommige mensen het nogal moeilijk krijgen in dit spel. 1 Tip: kijk naar alle mogelijkheden en voorwerpen en bekijk deze systematisch om het probleem op te lossen. Moet altijd wel lukken. En soms zit er ook meer interactie in allerlei voorwerpen dan je zou denken
Ach, ik heb in het begin ook erg lang vastgezeten bij de eerste opdracht in het dorp, maar de rest van het spel is het me tot nu toe aardig afgegaan.quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:55 schreef Tware het volgende:
Oei, als ik dit zo lees gaan sommige mensen het nogal moeilijk krijgen in dit spel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:27 schreef Noax het volgende:
Ik weet niet waar jullie al die hartjes vandaan halen...Is dit je eerste keer dat je een zelda speelt ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O)))
[ Bericht 28% gewijzigd door EvilMarc op 17-12-2006 01:55:02 ]Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
Zitten eigenlijk sowieso veel referenties in naar vorige Zelda'squote:Op zaterdag 16 december 2006 23:54 schreef fr3d het volgende:
ik zie eigenlijk heel veel gelijkenis met a link to the past van de snes.
leuk want ik vond dat een top spel
Ja, veel remixes van oude nummers ook!quote:Op zondag 17 december 2006 00:50 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Zitten eigenlijk sowieso veel referenties in naar vorige Zelda'sLeuk als je zoiets herkent
![]()
Veel muziek en oude characters van OoT, Mother & Child Isles (TWW) werden ook genoemd (als Mother and Child Rocks dan wel), vijanden uit ALttP etc...quote:Op zondag 17 december 2006 01:02 schreef vin001 het volgende:
Wat is eigenlijk de connectie met vorige Zelda's, kan het nergens vinden.
Als je die flesjes krijgt, ofzo?quote:Op zondag 17 december 2006 02:03 schreef febster het volgende:
Wat ik overigens grappig vind is de onderliggende boodschappen naar de tijd van nu. Dat je moet recyclen en je spullen niet zo maar weg moet gooien enzo
. Doet Miyamoto bij elke Zelda, maar het blijft grappig
.
quote:Op zondag 17 december 2006 10:30 schreef MilaNL het volgende:
Ik zit nu al vast....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik hoop dat je zo voldoende weet
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
quote:Op zondag 17 december 2006 10:57 schreef SureZal het volgende:
[..]Bedankt maar ik weet nog niet echt genoeg neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik hoop dat je zo voldoende weetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TerugVindPostquote:Op zondag 17 december 2006 11:10 schreef Sokpop het volgende:
Even een dom vraagje, maar wat betekend dat TVP?
En ik wil geen ruzie maken, maar ben ik de enige die me echt zit te ergeren aan de graphics van dit spel. Ik vind hem geweldig hoor, maar graphics delen ook mee aan de spelbeleving en ik vind dit nou niet echt 2006. Het hoeft geen GOW te zijn, maar mag het ietsje meer zijn?
quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:27 schreef Noax het volgende:
Ik weet niet waar jullie al die hartjes vandaan halen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee dit is mijn 4e Zelda.quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:19 schreef arucard het volgende:
[..]
Is dit je eerste keer dat je een zelda speelt ?
quote:Op zondag 17 december 2006 11:02 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Bedankt maar ik weet nog niet echt genoeg neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
quote:Op zondag 17 december 2006 12:43 schreef SureZal het volgende:
[..]Oke bedankt :-)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 december 2006 12:43 schreef SureZal het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nicht ärgern, nur wundern!
Ik dachtquote:Op zondag 17 december 2006 13:23 schreef Tware het volgende:
Weet iemand overigens of je nog aan die Magic Armor kan komen (die in de shop ligt in Castle Town voor 100 000)
www.gamerankings.comquote:Op zondag 17 december 2006 13:32 schreef SlimShady het volgende:
weet iemand een goede review van dit spel?
qua graphics is het gelijk volgens mij. Maar de controls op de wii zijn gewoon geweldig. Koop een wii.quote:Op zondag 17 december 2006 13:34 schreef Tranqualizer het volgende:
is ie op de gamecube ook nog waardig qua graphics vergeleken bij de wii?
Bijna even goed. Alleen lagere framerate en geen 16.9; iets minder scherp.quote:Op zondag 17 december 2006 13:34 schreef Tranqualizer het volgende:
is ie op de gamecube ook nog waardig qua graphics vergeleken bij de wii?
framerate is beide 30 fps dacht ik, alleen heeft de cube af en toe inzinkers, schijnt.quote:Op zondag 17 december 2006 13:47 schreef Tware het volgende:
[..]
Bijna even goed. Alleen lagere framerate en geen 16.9; iets minder scherp.
quote:Op zondag 17 december 2006 13:32 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ik dachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels in de 7e tempel, en de 6e was heel mooi![]()
Misschien omdat ik toen ik OoT speelde nog jonger was, maar ik vind de eindbazen in TP niet zo moeilijk als in OoT.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
Oooo, jij hebt nog veel in te halen!quote:Op zondag 17 december 2006 14:26 schreef insaniac_2oo1 het volgende:
Ok dit is het eerste zelda spel dat ik speel, maar ik ben meteen verkocht.
Wat een ontzettend gaaf spel!
quote:Op zondag 17 december 2006 14:08 schreef Cerbie het volgende:
[..]Ze zijn idd niet moeilijk nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels in de 7e tempel, en de 6e was heel mooi![]()
Misschien omdat ik toen ik OoT speelde nog jonger was, maar ik vind de eindbazen in TP niet zo moeilijk als in OoT.シ
OoT pwnt TWWquote:Op zondag 17 december 2006 14:42 schreef Sokpop het volgende:
[..]
Oooo, jij hebt nog veel in te halen!![]()
Wind Waker is ook zo ubercool!
De stijl in wind waker was tof, maar de game zelf miste wel wat op het gebied van de gameplayquote:Op zondag 17 december 2006 15:28 schreef Sokpop het volgende:
Niet mee eensch, ik ben nogal fan van Celda! Dat realische heeft niet mijn voorkeur zolang ze het niet echt realistisch kunnen maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie is daar al voorbij?
En hoe?Midden in dat bos woont een kleine, rode aap.
Kijk daar zit 'ie, in die boom. Hij doet een reuzegrote gaap.
http://www.chrishantzen.nl
http://www.onbeschreven.nl
quote:Op zondag 17 december 2006 17:13 schreef deGVR het volgende:
HELP!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie is daar al voorbij?
En hoe?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 december 2006 17:13 schreef Oksel het volgende:
Dungeon Watertemple:Weet je nog die kamer waar je helemaal omhoog moest met die wentelgang zeg maar? (met dat mannetje in die luchtbel) Daarboven op die brug zitten aan beide kanten ladders, ga daar eens omhoog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilertags aubquote:Op zondag 17 december 2006 17:17 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Weet je nog die kamer waar je helemaal omhoog moest met die wentelgang zeg maar? (met dat mannetje in die luchtbel) Daarboven op die brug zitten aan beide kanten ladders, ga daar eens omhoog.
quote:Op zondag 17 december 2006 17:35 schreef Oksel het volgende:
[..]
Spoilertags aub
Maar daar ben ik al voorbij, het water stroomt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~35 uur op de teller en sta nu aan het begin van de 8e tempel. De laatste bossbatle was erg goed.
Alleen hoop ik niet dat ik te snel door het hoofdverhaal heen ren zo; dat zou toch minstens 70 uur moeten duren?
Die hidden skills leraar doet me trouwens denken aan de romein uit Eternal DarknessOp zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
quote:Op zondag 17 december 2006 17:46 schreef Cerbie het volgende:
[..]Nou, ik heb 30 uur op de teller en ben zojuist dungeon 4 binnen gegaan. Ligt dus een beetje aan de speler denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~35 uur op de teller en sta nu aan het begin van de 8e tempel. De laatste bossbatle was erg goed.
Alleen hoop ik niet dat ik te snel door het hoofdverhaal heen ren zo; dat zou toch minstens 70 uur moeten duren?
Die hidden skills leraar doet me trouwens denken aan de romein uit Eternal Darkness
inderdaadquote:Op zondag 17 december 2006 18:53 schreef Chanty87 het volgende:
28 uur en ga nu naar dungeon 6Die eindbaas van 5 was wel simpel zeg
Die subboss vond ik een stuk lastiger
quote:Op zondag 17 december 2006 19:02 schreef Xrenity het volgende:
[..]
inderdaad
Bij die mini boss ging mn enige feetje die ik heel het spel had gezien eraan
En Boss 4 was dan iig nog heel erg tof.
Al vond ik de scene na d5 - boss wel tofHahaha bij mij ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.シ
quote:Op zondag 17 december 2006 17:35 schreef Oksel het volgende:
[..]
Spoilertags aub
Maar daar ben ik al voorbij, het water stroomt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#winning
quote:Op zondag 17 december 2006 20:03 schreef _petjan het volgende:
Hmmm, ik heb denk ik een bug ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.シ
quote:Op zondag 17 december 2006 20:03 schreef _petjan het volgende:
Hmmm, ik heb denk ik een bug ofzo.Je hebt er nog 2 nodig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 december 2006 20:20 schreef _GdR_ het volgende:
wil dit eigenlijk niet vragen maar moet toch...
hoe kom ik in lakebed temple zonder te verzuipen...
quote:Op zondag 17 december 2006 20:27 schreef torn_Machina het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
quote:Op zondag 17 december 2006 21:44 schreef _GdR_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.シ
quote:Op zondag 17 december 2006 19:31 schreef Tware het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 17 december 2006 22:39 schreef Sokpop het volgende:
Same here,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 december 2006 22:52 schreef kipknots het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.thats it? Als ik dit al niet zie, hoelang ga ik dan wel niet bezig zijn met deze game?
3 jaarquote:Op zondag 17 december 2006 23:15 schreef Sokpop het volgende:
[..]
thats it? Als ik dit al niet zie, hoelang ga ik dan wel niet bezig zijn met deze game?
quote:Op zondag 17 december 2006 23:24 schreef Cerbie het volgende:
Dat had ik eerst ook niet doorEerste keer meppen lijkt het ook alsof er niets gebeurd.
Ik mis een beetje een optie om tussenfilmpjes opnieuw te bekijken, er zitten een aantal hele goede bij die ik best nog eens wil zien. Al was het maar via een npc die je herinneringen laat zien ofzo.
Ik gaf hem 30 en kreeg niks, de diefquote:Op maandag 18 december 2006 00:16 schreef Cerbie het volgende:
Misschien krijg je net als in WW een optie voor een 2nd quest.
In castle town staat er een bedelaar die om donaties vraagt, 30 en 50 rupees geloof ik. Wat gebeurd er als je hem rupees geeft?
heb m 2x 50 gegeven en kreeg helemaal niksquote:Op maandag 18 december 2006 00:16 schreef Cerbie het volgende:
Misschien krijg je net als in WW een optie voor een 2nd quest.
In castle town staat er een bedelaar die om donaties vraagt, 30 en 50 rupees geloof ik. Wat gebeurd er als je hem rupees geeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
quote:Op maandag 18 december 2006 02:25 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
heb m 2x 50 gegeven en kreeg helemaal niks
mja zal ws wel weer in je voordeel zijn verder op in t spel.geweldig stuk indd net ook gespeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar nu zit ik weer vast :S
"Threats don't work on me ... I've already been to hell."
Jupquote:Op maandag 18 december 2006 08:59 schreef speknek het volgende:
Ben ik de enige die Link op Miyamoto vind lijken?
[afbeelding]
[afbeelding]
Miyamoto lijkt op de postbode in TP. xDquote:Op maandag 18 december 2006 08:59 schreef speknek het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 18 december 2006 09:14 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Miyamoto lijkt op de postbode in TP. xD
Met zwaard en schild misschien.quote:Op maandag 18 december 2006 08:59 schreef speknek het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wacht maar tot na de 3de dungeonquote:Op maandag 18 december 2006 12:55 schreef BMH het volgende:
WOWOWOWOWOW... Het spel word pas echt goed na de 2e dungeonZoveel diversiteit in de gameplay.... I like
Hmm, toch nog maar even doorbijten dan. Zit nu net voor de 2e dungeon.quote:Op maandag 18 december 2006 12:55 schreef BMH het volgende:
WOWOWOWOWOW... Het spel word pas echt goed na de 2e dungeonZoveel diversiteit in de gameplay.... I like
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.^ Over einde watertemple.
quote:Op maandag 18 december 2006 14:52 schreef Oksel het volgende:Die boss kun je killen zonder maar een hartje te verliezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.^ Over einde watertemple.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Knoflook op 18-12-2006 16:05:21 ]Klap eens in je handjes.
Wat zit er nog meer in die kamer dan? Beetje meer details.quote:Op maandag 18 december 2006 15:46 schreef marientje het volgende:
Mijn zoon zit vast in een dungeon (in het begin?) Hij heeft net 2 aapjes bevrijd en is nu bij een trap.
Het land met veel wind, binnen waait het niet.
Wat moet hij nu doen, ik word gek van z'n gemopper!
quote:Op maandag 18 december 2006 15:58 schreef Knoflook het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zit een beest onder de tegels en als je daat op staat komt de tegel omhoog.quote:Op maandag 18 december 2006 16:02 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Wat zit er nog meer in die kamer dan? Beetje meer details.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
quote:Op maandag 18 december 2006 17:03 schreef marientje het volgende:
[..]
Er zit een beest onder de tegels en als je daat op staat komt de tegel omhoog.
Er was een spin aan het plafond, die is verslagen.
Er zijn 2 boomstammen in het water.
quote:Op maandag 18 december 2006 17:12 schreef torn_Machina het volgende:
[..]Hij heeft dat ding (ik mag niet spoilen)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt hè voor de tip mensen!
Hoe pak je dat beest dan? bvd!quote:Op maandag 18 december 2006 17:03 schreef marientje het volgende:
[..]
Er zit een beest onder de tegels en als je daat op staat komt de tegel omhoog.
Er was een spin aan het plafond, die is verslagen.
Er zijn 2 boomstammen in het water.
Spoiler zou leuk zijnquote:
Komop zeg, de manier waarop je één lullige vijand doodmaakt, dat is toch geen spoiler?quote:Op maandag 18 december 2006 18:33 schreef SureZal het volgende:
[..]
Spoiler zou leuk zijn(niet dat ik er wat een zou hebben.. ben er al een stuk voorbij)
[ Bericht 12% gewijzigd door Noax op 18-12-2006 19:01:40 ]Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
quote:Op maandag 18 december 2006 18:40 schreef Noax het volgende:
[quote]Op maandag 18 december 2006 18:19 schreef -Dries- het volgende:
[..]
BoemerangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
quote:Op maandag 18 december 2006 18:40 schreef Noax het volgende:
[quote]Op maandag 18 december 2006 18:19 schreef -Dries- het volgende:
[..]
BoemerangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.シ
quote:Op maandag 18 december 2006 20:36 schreef MMaRsu het volgende:
Geweldig he. Vond hem wel heel makkelijk
Pff, ik kan zelf een mooiere poster maken en laten uitprinten op A3/A2 formaat (connectiesquote:Op maandag 18 december 2006 20:57 schreef MMaRsu het volgende:
CHANTY!
Gratis TP poster bij Edge !!!
[afbeelding]
linkje...?quote:Op maandag 18 december 2006 20:57 schreef MMaRsu het volgende:
CHANTY!
Gratis TP poster bij Edge !!!
[afbeelding]
Hebben!quote:Op maandag 18 december 2006 21:23 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Pff, ik kan zelf een mooiere poster maken en laten uitprinten op A3/A2 formaat (connecties) zonder dat logo erbij
![]()
Doe je dat toch lekkerquote:Op maandag 18 december 2006 21:23 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Pff, ik kan zelf een mooiere poster maken en laten uitprinten op A3/A2 formaat (connecties) zonder dat logo erbij
![]()
Hehe precies hetzelfde hierquote:Op maandag 18 december 2006 21:03 schreef BMH het volgende:
Nu 21 uurtjes erop zitten (in 3 dagen) en de 3e dungeon gehaald.... Zo nice
Ben blij dat ik nu vrij kan transformeren
.
tis niet echt een spoiler lijkt me. En als je dit al niet wilt lezen zie ik het nut niet van je bezoek aan dit tpoicquote:Op maandag 18 december 2006 21:34 schreef Sokpop het volgende:
@ BMH
Kun je dat van dat transformeren even in een spoilertag zetten, ik had het nog niet willen weten namelijk (maar ik kijk er wel erg naar uit
wow wreed hee!quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:41 schreef Squall_robbert het volgende:
Net de game uitgespeeld, tering, wat was deze game meesterlijk...Einde beetje simpel maar toch... Alleen dit was het al waard om een Wii te kopen!(45 uur op de teller)
Naja, in the windwaker kon je opeens Hylian verstaan en kreeg je een ander pakje, toen was het nog waard om opnieuw te spelen. Nu ga ik het waarschijnlijk toch ook weer doen, maar toch wel met iets minder motivatiequote:
Praat eens met Midna of de waarzegster in Castle Townquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:15 schreef Oksel het volgende:
Ik heb net de dungeon in de woestijn gehaald, geen idee welke richting ik nu op moet zoeken.
Je moet gewoon steeds langs Telma gaan.quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:18 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Praat eens met Midna of de waarzegster in Castle Town
Ik wel, en Malonquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. verandert en dat was het wel zo'n beetje. Er had minstens een scene moeten komen waarin heel de meute terugkeert naar Ordon. Ik TP geen OoT-beater. Alles is weliswaar beter/mooier maar het is niet zo revolutionair als Ocarina destijds.Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
Dat vond ik ook het moeilijkste deel uit heel het spelquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:08 schreef Oksel het volgende:
Thnx, maareh.. die Reeker vis is heel fijn met z'n rode walm, maareh.. wat moet ik ermee?Heb er al 6 gevangen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:06 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ik wel, en Malon![]()
Heb hem net uitgespeeld, het eind vond ik nogal zwakjes. Je ziet alleen nog dat Midna in eenDikke vette spoiler, bedankt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. verandert en dat was het wel zo'n beetje. Er had minstens een scene moeten komen waarin heel de meute terugkeert naar Ordon. Ik TP geen OoT-beater. Alles is weliswaar beter/mooier maar het is niet zo revolutionair als Ocarina destijds.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It takes a red headed woman
To get a dirty job done
quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:14 schreef Thealexfiles het volgende:
Oke ik ben het spoor bijster voor de eerste keer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:14 schreef Thealexfiles het volgende:
Oke ik ben het spoor bijster voor de eerste keer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zat er ook even vast
Gamertag: BMHLive
Leuk om een bericht te horen van iemand die nog nooit zelda heeft gespeeld.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:27 schreef Jonnyboy het volgende:
Nu 5 uurtjes gespeeld ofzo, in mijn allereerste Zelda ooit.
En ik moet zeggen: ge-wel-dig!
Geweldige sfeer, mooie muziek en het speelt gewoon onwijs lekker weg!
Toen ik voor het eerst speelde vond ik het beetje lelijk, maar ook dat valt me nu reuze mee.
Conclusie: Topspel!
Eens, (grote spoiler over einde enzo)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat ik in de kerstvakantie opnieuw aan het verhaal begin trouwens, en eens goed de tijd neem om alles te bekijken. Nu heb ik het meer doorgespeeld omdat ik wilde weten hoe het afliep.
[ Bericht 12% gewijzigd door Cerbie op 19-12-2006 21:51:46 ]Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:01 schreef MilaNL het volgende:
5 uur en 10 minuten erop zitten (sja... schooltoetsen). Ik zit nu in een dungeonZal wel de eerste zijn dan.
btw.. wanneer krijg ik de zelda overworld muziek te horen?
zonder zelda overworld muziek gooi ik m zo de prullenbak weer in hoor...
Ik niet, heb wel iets beters te doen. Na 1 hooguit 2 keer spelen heb ik het wel gezien,quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:35 schreef Sokpop het volgende:
Hebben jullie ook dat je nou weer zin hebt om OOT, OOT: MQ, TWW en ALTTP te spelen? Ik wel, en dan ben ik nog maar net voorbij de eerste dungeon![]()
Side Questsquote:Op woensdag 20 december 2006 00:05 schreef BMH het volgende:
Wel een minpunt aan TP: Veeeeel te weinig side-quests.... In Wind waker kon ik me uren lang vermaken met het doen van klusjes voor de inwoners van de eilanden. Van het maken van foto's tot het verzamelen van bloempotten.. Alles kon... In Twilight Princess ben ik naast Poe's & bugs NIETS!! tegen gekomen... Enkel wat minigames.
Begrijp me niet verkeerd.. De manier waarop het verhaal word verteld en alle gameplay elementen zijn fantastisch.. Maar ik mis de levende wereld van Majora's Mask & Wind waker. In die games was je soms uren bezig om dingen voor elkaar te krijgen.. In TP ga je tussen de dungeons een keertje naar wat warp plekken en daarna ga je weer naar de volgende (geweldige) dungeon.quote:Op woensdag 20 december 2006 00:06 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Side Quests![]()
ik wil graag verder met het verhaal, en niet steeds domme bewoners helpen...
das in mijn ogen een pluspunt, ik heb al weinig tijd om te gamen, dan heb ik helemaal geen zin om allemaal andere dingen te doen, maar gewoon verder gaan met het spel. Maar SideQuests zijn idd wel leuk als je even wat anders wilt doen dan naar de volgende Dungeon te gaan.quote:Op woensdag 20 december 2006 00:09 schreef BMH het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd.. De manier waarop het verhaal word verteld en alle gameplay elementen zijn fantastisch.. Maar ik mis de levende wereld van Majora's Mask & Wind waker. In die games was je soms uren bezig om dingen voor elkaar te krijgen.. In TP ga je tussen de dungeons een keertje naar wat warp plekken en daarna ga je weer naar de volgende (geweldige) dungeon.
Ik vind het dood zonde... Ik wil graag met de mensen in Castle town spreken.. Maar niemand heeft wat te vertellen... Ik snap het niet... Het spel is zo lang in ontwikkeling, heeft zoveel dungeons en geweldige gameplay elementen.. Waarom zijn de side quests verdwenen? Whyyy...quote:Op woensdag 20 december 2006 00:12 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
das in mijn ogen een pluspunt, ik heb al weinig tijd om te gamen, dan heb ik helemaal geen zin om allemaal andere dingen te doen, maar gewoon verder gaan met het spel. Maar SideQuests zijn idd wel leuk als je even wat anders wilt doen dan naar de volgende Dungeon te gaan.
Vanmiddag trouwens 2,5 uur bezig geweest met zelda, lang geleden dat ik zo lang achter elkaar met een game ben bezig geweest...![]()
quote:Op woensdag 20 december 2006 01:45 schreef Topmaat het volgende:
Verdomme, ik kan die kat niet eens vangen in het dorpje waar je begintTriest eigenlijk he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NWC: 3445 7628 8614 7793
Ik speel aardig wat spellen. En vermaak me wel met de meeste, maar dat komt omdat ik geen favoriet genre heb en dus gewoon alle 'top'titels koop. Nog nooit een Nintendo console gehad en nu dus wel, en nu voor het eerst dus Zelda. En ben er erg van onder de indruk.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:42 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
Leuk om een bericht te horen van iemand die nog nooit zelda heeft gespeeld.
Ik heb ook nog nooit zelda gespeeld, maar wil het wel een keertje doen.
Speel jij doorgaans wel andere veel spellen?
In de laaste 2 Zelda games hoefte je niet te zoekenquote:Op woensdag 20 december 2006 08:52 schreef -Dries- het volgende:
Misschien zoeken we niet hard genoeg voor side quests..
Nee hoor.. .Het spel is gewoon zo grootquote:Op woensdag 20 december 2006 10:26 schreef Pronk het volgende:
Ik heb nu ruim 14 uur gespeeld en ik ben in het begin van de 2e dungeon?!
Volgens mij ben ik echt een super langszame speler.![]()
Dan doe je dat toch? Wie houdt je tegen?quote:Op woensdag 20 december 2006 09:45 schreef BMH het volgende:
Het lijkt mij persoonlijk heel erg leuk om constant met een Kano of Vogel tussen Zora's Domain & Lake Hyllia te bewegen.
[onvermijdelijke vraag]quote:Op woensdag 20 december 2006 11:46 schreef MMaRsu het volgende:
Uitgespeeld. Wat een game jongens... k geef hem 11 van de 10.
Wat een fucking meesterlijke game
Qua gameplay is Twilight Princess stukken beter dan OOT. Mag ook wel.. 7 jaar later.quote:Op woensdag 20 december 2006 12:53 schreef -Dries- het volgende:
[..]
[onvermijdelijke vraag]
Beter dan OOT?
[/onvermijdelijke vraag]
Ongelofelijk beter.quote:Op woensdag 20 december 2006 12:53 schreef -Dries- het volgende:
[..]
[onvermijdelijke vraag]
Beter dan OOT?
[/onvermijdelijke vraag]
Nee, je kunt ook wel OoT opnieuw uitbrengen met een extra kerker, dan heb je ook een OoT-beater.quote:Op woensdag 20 december 2006 12:53 schreef -Dries- het volgende:
[onvermijdelijke vraag]
Beter dan OOT?
[/onvermijdelijke vraag]
Waar ben je met TP?quote:Op woensdag 20 december 2006 13:12 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Nee, je kunt ook wel OoT opnieuw uitbrengen met een extra kerker, dan heb je ook een OoT-beater.
Dat het groter/mooier/uitgebreider is wil niet per sé zeggen dat het beter is. Ik vond 7 jaar geleden OoT veel revolutionairder dan TP nu is.
Ik heb hem al uitgespeeld, maar het laatste deel is niet het beste vind ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zeg niet dat het spel slecht is, integendeel, het is gewoon erg goed en 100% Zelda. Maar dat mag ook wel 7 jaar na Ocarina, in de tijd gezien vond ik OoT destijds vooruitstervender dan TP nu. Misschien had ik er ook wel iets té veel van verwacht na al die lovende kritieken...
Ik had een veel uitgebreidere Castle Town verwacht, met meer winkels, huizen en minigames. Hetzelfde geldt voor Kakariko-village, juist die levendige dorpjes spreken mij aan en dat had beter uitgewerkt kunnen worden.
Maargoed, ik ga nu op zoek naar sidequests, want die schenen er ook veel meer in te zitten dan bij vorige Zelda's.
.
[ Bericht 1% gewijzigd door Rosbief op 20-12-2006 14:18:22 ]Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
Zelda: phantom hourglass voor de DSquote:Op woensdag 20 december 2006 14:38 schreef Sokpop het volgende:
Ik hoop op een avontuur groter dan OOT, maar in de stijl van TWW, die vind ik nog steeds t mooist.En wat mij betreft gooien ze die boot er ook weer in!
Ja da's logisch natuurlijk, nogal grote overgang tussen 2D en 3D hè...quote:Op woensdag 20 december 2006 13:12 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Nee, je kunt ook wel OoT opnieuw uitbrengen met een extra kerker, dan heb je ook een OoT-beater.
Dat het groter/mooier/uitgebreider is wil niet per sé zeggen dat het beter is. Ik vond 7 jaar geleden OoT veel revolutionairder dan TP nu is.
Dat is logisch ja, maar er was meer. Context sensitive knoppen, automatisch springen, maar (voor mij althans) vooral de eerste keer dat er een geloofwaardige veelzijdige wereld gecreeerd werd, die veranderde naar gelang het spelen.quote:Op woensdag 20 december 2006 14:44 schreef Chanty87 het volgende:
Ja da's logisch natuurlijk, nogal grote overgang tussen 2D en 3D hè...
Je hoopt dat je 'maar' 3 jaar hoeft te wachten...quote:Op woensdag 20 december 2006 14:33 schreef BMH het volgende:
Dit is de laatste Zelda in de OOT stijl. Ik hoop dat de volgende Zelda net zo anders word als Super Metroid & Metroid Prime... Ben benieuwd. Nog maar 3 jaar wachten
quote:Op woensdag 20 december 2006 15:25 schreef MilaNL het volgende:
Ik zit vast in de eerste dungeonGoed je kaart gebruiken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gamertag: BMHLive
ik erger me, bij elke Zelda eigenlijk, aan die irritante piepjes als je hartjes bijna op zijn...quote:Op woensdag 20 december 2006 16:32 schreef Cerbie het volgende:
Was ik de enige die zich ergerde aan You got a blue rupee (5)! elke keer weer als je een rupee vond in een nieuwe locatie?![]()
Nee... Gruwelijk irritant, blaas je een rots op, pak je de Rupees, krijg je steeds "You got a yellow rupee! (10)" "You got a blue rupee! (5)"quote:Op woensdag 20 december 2006 16:32 schreef Cerbie het volgende:
Was ik de enige die zich ergerde aan You got a blue rupee (5)! elke keer weer als je een rupee vond in een nieuwe locatie?![]()
Dat viel me ook op.quote:Op woensdag 20 december 2006 16:37 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Nee... Gruwelijk irritant, blaas je een rots op, pak je de Rupees, krijg je steeds "You got a yellow rupee! (10)" "You got a blue rupee! (5)"Volgens mij is dat gewoon een bug ofzo, want dat gebeurt voor zover ik weet eens per speelsessie (behalve als je kistjes opent ofzo).
Volgens mij is dat alleen als je het spel weer opstart nadat je m hebt afgesloten!quote:Op woensdag 20 december 2006 16:32 schreef Cerbie het volgende:
Gewoon op de kaart kijken welke rooms je nog niet hebt gehad.quote:Op woensdag 20 december 2006 17:06 schreef Jonnyboy het volgende:
Ik zit vast, ik heb nu alleen nog de grote deur met groot slot in de eerste dungeon. Kan iemand mij vertellen waar de sleutel daarvoor is?
Ik heb alle kamers gehad behalve de laatstequote:Op woensdag 20 december 2006 17:12 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Gewoon op de kaart kijken welke rooms je nog niet hebt gehad.![]()
Dan heb je toch een sleutel gevonden om het slot te openenquote:Op woensdag 20 december 2006 17:15 schreef Jonnyboy het volgende:
[..]
Ik heb alle kamers gehad behalve de laatste![]()
Dus niet...quote:Op woensdag 20 december 2006 17:17 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Dan heb je toch een sleutel gevonden om het slot te openen![]()
quote:Op woensdag 20 december 2006 17:22 schreef Jonnyboy het volgende:
[..]
Dus niet...
Een iets specifiekere reactie zou handig zijn. Bijvoorbeeld, ja die vind je in die kamer met ...
Er zijn al genoeg mensen die het spel hebben uitgespeeld... Zelf zit ik nu in de 5e dungeon met bijna 30 uur op de teller.quote:Op woensdag 20 december 2006 17:59 schreef Knoflook het volgende:
Wie is er het verst ? Ik heb de Zora dungeon gedaan en ben nu wat aant rondrijden....
Uurtje of 40.quote:Op woensdag 20 december 2006 18:54 schreef Knoflook het volgende:
Uit gespeelt al ? met hoeveel minuten ?
quote:Op woensdag 20 december 2006 19:53 schreef Deacon_Tigra het volgende:
hoeveel dungeons zijn er eigenlijk?![]()
quote:Op woensdag 20 december 2006 19:56 schreef kipknots het volgende:
[..]netjes , 1 meer dan ik had verwachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
De Wii draait ook Gamecube games.. Dus koop Wind Waker collector's edition. Krijg je naast Wind waker ook meteen Ocarina of time, Majora's mask, Zelda 1 & 2.. A link to the past komt binnenkort wel op de virtual consolequote:Op woensdag 20 december 2006 19:05 schreef WjeroneW het volgende:
TP is gewoon een meesterlijke game..![]()
Om eerlijk te zijn had ik nog nooit Zelda gespeelt.
Maar nu ik het heb en speel, denk ik bij mezelf..waarom heb ik hem nooit eerder gekocht?![]()
De kerstvakantie komt eraan..dus ik kan volop genieten van Zelda![]()
De laatste 2 zijn wel korter dan de rest.quote:Op woensdag 20 december 2006 20:03 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
netjes , 1 meer dan ik had verwacht![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Epona? HENK bedoel jequote:Op woensdag 20 december 2006 13:07 schreef Rosbief het volgende:
Dat je er 45 minuten over doet om met Epona van de ene naar de andere kant van Hyrule te lopen zoals eerst beweert werd is ook dikke bullshit, hooguit 10 minuten misschien.
Weet je hoe ik dat oplos? Door te zorgen dat de vijanden mij niet rakenquote:Op woensdag 20 december 2006 16:36 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ik erger me, bij elke Zelda eigenlijk, aan die irritante piepjes als je hartjes bijna op zijn...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.phluphy for president!
quote:Op donderdag 21 december 2006 12:39 schreef WyriHaximus het volgende:
Ik zit een beetje vast denk ik.boemerang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gamertag: BMHLive
Huh? Heb ik niet :/. Maar ben met iets anders ff verder gekomen dus ik merk wel of ik dit krijg of nietquote:
Gezelligquote:Op donderdag 21 december 2006 12:59 schreef gebakken-koekje het volgende:
Die heb je wel nodig om bij die bruggen verder te komen![]()
* gebakken-koekje zit in hetzelfde stuk nu![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.phluphy for president!
Ik heb me wel erg vermaakt met Dead Rising, maar het is zeker geen TP...quote:Op donderdag 21 december 2006 13:25 schreef Erwtensoep het volgende:
En de genomineerden voor best Action Adventure game zijn:
Bully (PS2) - 8.7
Dead Rising (X360) - 8.4
Okami (PS2) - 9.0
Saints Row (X360) - 8.3
The Legend of Zelda: Twilight Princess (Wii, GC) - 8.8, 8.9
En de winnaar is *tromgeroffel*
DEAD RISING!!
Aldus gamespotWat een waardeloze site zeg, Dead Rising was voor mij de grootste tegenvaller van het jaar, en dat wint dan van een meesterwerkje als TP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |