Midna is voor mij de beste sidekick in een Zelda game, lekker sarcastisch en humoristisch. Beter dan Tingle, of navi!quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:46 schreef outcast_within het volgende:
lijkt erg veel op de n64 occarina game, alleen dan gelikter.
En ben niet zo kapot van dat masochistische mannetje met die irritante lach
quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:59 schreef s0ul het volgende:
[..]
Dan ben je zeker de Heart Container vergeten te pakken bij de eerste eindbaas !?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gehaald. Vanavond na m'n werk weer verder met de volgende dungeon.![]()
quote:Op zaterdag 16 december 2006 11:09 schreef Noax het volgende:
Waardeloos!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.シ
Daar zijn die spoiler tags dus voor; lezen is op eigen risico. Als ik er bij ga zetten waar het over gaat, maakt dat de tags meteen overbodig.quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:10 schreef Xrenity het volgende:
Al zet iedereen er nou bij waar de spoiler ongeveer over gaat (welk dungeon nr oid), dan weet ik tenminste wat ik kan lezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
Dus als iemand dit neer zet:quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:13 schreef chibibo het volgende:
[..]
Daar zijn die spoiler tags dus voor; lezen is op eigen risico. Als ik er bij ga zetten waar het over gaat, maakt dat de tags meteen overbodig.En ja, het nummer van een dungeon beschouw ik als spoiler.
Het was trouwens al heel lang bekend, dat er 9 dungeons inzitten.quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:55 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Dus als iemand dit neer zet:
''Spoiler kun je lezen als je de 5de dungeon hebt uitgespeeld.''
Dat is toch geen spoiler man![]()
Sommigen willen niet eens weten hoeveel dungeons er zijn. Mij boeit het niet zo, maar ik begrijp het wel. Het punt wat ik eigenlijk wil maken is dat je niet moet gaan klagen als je bewust tekst in spoilertags gaat lezen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:55 schreef -Dries- het volgende:
Dus als iemand dit neer zet:
''Spoiler kun je lezen als je de 5de dungeon hebt uitgespeeld.''
Dat is toch geen spoiler man![]()
Zal welquote:Op zaterdag 16 december 2006 16:09 schreef chibibo het volgende:
[..]
Sommigen willen niet eens weten hoeveel dungeons er zijn. Mij boeit het niet zo, maar ik begrijp het wel. Het punt wat ik eigenlijk wil maken is dat je niet moet gaan klagen als je bewust tekst in spoilertags gaat lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |