Ja, vrouwen laten zichzelf graag vertellen wat te doen...quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:09 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zou het geweldig vinden om in zijn keuken te staan. Helaas heb ik geen talent voor koken.
Zou je dat echt doen? Ik zie jou niet zo gauw vechten.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dat ik niet thuis hoor in een keuken, en dat ik die Gordon een klap op zo´n muil zou hebben gegeven, is niet relevant.
Ik denk juist dat weinig vrouwen dat zouden trekken.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:10 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, vrouwen laten zichzelf graag vertellen wat te doen...
Vrouwen willen toch gedomineerd worden?quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik denk juist dat weinig vrouwen dat zouden trekken.
Het zou hem vast niet lukken. Volgens mij is Gordon een stuk fitter dan DO2.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zou je dat echt doen? Ik zie jou niet zo gauw vechten.
Trots is de oorzaak van vrijwel alle ellende in de wereld.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:22 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb mijn trots, he...Dat is mijn handicap.
Ik trek al mijn eerdere keuzes in en ga voor '9' van Damien Rice.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:28 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat vinden jullie de plaat van 2006?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |