Het is een visje. Maar het zou ook wel een koosnaampje kunnen zijn inderdaad.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:33 schreef Augustina het volgende:
[..]
En in wiens oor heb je dat ingefluisterd, Z?
Excentriekelingen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:33 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Plunk heeft altijd de mooiste, hoe doette dat toch..
Eh? Bedoel je dat excentriekelingen de mooiste hebben? Of bedoel je dat excentriekelingen mooier is dan die van plunk? Ik snapt nie.quote:
In het donker zeker, hè ?quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:54 schreef zakjapannertje het volgende:
knijpkat
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:30 schreef beeer het volgende:
Klassiekecomponistentournament.
Ik zou niet eens weten hoe het zónderquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:26 schreef beeer het volgende:
Hmz.
Ik vrees dat ik niet objectief kan blijven, heer plunk. Leeft Sweek nog?.
Slowchatbaggeraars.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:45 schreef Shark.Bait het volgende:
slowchatbaggeraars
quote:In French, the word for seal (the animal) is phoque; Their pronunciation in French resembles that of the word fuck in English.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:03 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
hilarisch. bedankt!
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:45 schreef Shark.Bait het volgende:
slowchatbaggeraars
Slow-chat-bag-ge-raars.quote:
Vossebontje.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:47 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
Warempel.
't zijn 2 woorden, zeker ook voor overmorgen alvastquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:38 schreef JAM het volgende:
Ik voeg er nog een toe;
Hersenloze zwetszak.
Voor morgen, alvast..
Akkoord. Dan houd ik het voor morgen enkel bij hersenloos.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:44 schreef buachaille het volgende:
[..]
't zijn 2 woorden, zeker ook voor overmorgen alvast![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |