Ah, we hebben een bekende van Nadia blijkbaarquote:Op zondag 1 juli 2007 00:40 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Grappig...alle zogenaamde fokkers (brad pits) gaan de borsten van nadia afkraken....plaats de borsten van je eigen vriendin eens die komen niet eens in de buurt.........
quote:Op zondag 1 juli 2007 00:40 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Grappig...alle zogenaamde fokkers (brad pits) gaan de borsten van nadia afkraken....plaats de borsten van je eigen vriendin eens die komen niet eens in de buurt.........
Nou, ik kan met zekerheid zeggen dat als ik 21 ben mijn borsten nog niet zo erg naar het zuiden wijzen.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:40 schreef tongytongylickylicky het volgende:
quote:Op zondag 1 juli 2007 00:48 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ah, we hebben een bekende van Nadia blijkbaar![]()
En gelukkig komen ze niet in de buuuuuurt van die verlepte tetten van Nadia, gelukkig![]()
Jammer dat jij niet zo'n koppie hebt als Nadiaquote:Op zondag 1 juli 2007 09:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou, ik kan met zekerheid zeggen dat als ik 21 ben mijn borsten nog niet zo erg naar het zuiden wijzen.
We snappen het nu wel, jij hebt iets diepgaands met Nadia. Ga je haar nu telkens verdedigen wanneer mensen iets negatiefs over haar zeggen? Houd anders gewoon even opquote:Op zondag 1 juli 2007 10:42 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Jammer dat jij niet zo'n koppie hebt als Nadia
Ja ik heb iets diepgaans met Nadia, als je het over Amanda had gezegd had ik precies zo gereageerd. Je doet hier op het forum alsof je Brad Pitt ben en de keuze hebt uit weet ik hoeveel vrouwen en Nadia afkraken op haar borstenquote:Op zondag 1 juli 2007 11:11 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
We snappen het nu wel, jij hebt iets diepgaands met Nadia. Ga je haar nu telkens verdedigen wanneer mensen iets negatiefs over haar zeggen? Houd anders gewoon even op![]()
Huilen newbiequote:Op zondag 1 juli 2007 11:14 schreef Houtspeer het volgende:
Dat klopt dus niet wat je zegtZelfs een kind van 12 kan een mening hebben over Nadia's borsten.
Jezus man![]()
Sure...quote:Op zondag 1 juli 2007 00:40 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ja, maar als je iemand lelijk vind vanwege d'r borsten ben je beetje raar.quote:Op zondag 1 juli 2007 11:14 schreef Houtspeer het volgende:
Dat klopt dus niet wat je zegtZelfs een kind van 12 kan een mening hebben over Nadia's borsten.
Jezus man![]()
Ze is niet lelijkquote:Op zondag 1 juli 2007 15:19 schreef poepje3 het volgende:
[..]
Ja, maar als je iemand lelijk vind vanwege d'r borsten ben je beetje raar.
Lekker belangrijk. Het gaat hier over bloot in DGK en zij heeft geen moeie tieten imo.quote:Op zondag 1 juli 2007 10:42 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
hier.quote:
Geef je adres even op aan mij, dan kan ik even langskomen voor een controle.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Het gaat hier over bloot in DGK en zij heeft geen moeie tieten imo.
Ik ook !!!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:02 schreef Ali_Kannibali het volgende:
ik vind het best een lekker meisje
Rapidshare is geweldig. Je moet wel lid zijn inderdaad, maar als je dat bent ...quote:Op maandag 9 juli 2007 11:33 schreef Overlast het volgende:
Dat Rapidshare vind ik wel zo om te janken. Moest net een half uur wachten voordat ik het tweede filmpje kon zien. Voor de liefhebbers heb ik hem maar ergens anders gehost.
Nadia onder de douche
Amanda en Nadia omkleden
Ja dat geloof ik meteen. Maar als jet niet zo vaak gebruikt dan is het niet zo rendabel.quote:Op maandag 9 juli 2007 13:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Rapidshare is geweldig. Je moet wel lid zijn inderdaad, maar als je dat bent ...![]()
Echt ALLES is te vinden op rapidshare en altijd max downloadsnelheid.
das juist het mooie, altijd blijven zeiken op allesquote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:30 schreef sushiwausi het volgende:
ik word er ZOW moe van
![]()
hebben de dames slappe hangtieten dan is het ruk en moeten ze naar de (bergman) kliniek![]()
hebben de dames opgepompte (bergman) tieten dan moeten ze optievenwant het is NEP
![]()
stelletje schreeuwerts![]()
make up your fucking mind, jullie lijken wel een stel wijven te zeiken want : HET IS TOCH NOOIT GOED !![]()
quote:Op zondag 1 juli 2007 10:42 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Kijk nog maar eens een keer dan. Meer dan een handjob is er niet gebeurd.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:57 schreef Originele_Naam het volgende:
hij heeft haar duidelijk gebatst
niet gekeken, maar uit de caps leek het zoquote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kijk nog maar eens een keer dan. Meer dan een handjob is er niet gebeurd.
dat zeg ik toch dat jullie op alles zeikenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:38 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
das juist het mooie, altijd blijven zeiken op alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |