Door die verhaaltjes van jou welquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:07 schreef Allure_ het volgende:
Schatje. Ben je al een beetje bronstig
?
daarvoor heeft god msn gemaakt.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:09 schreef Allure_ het volgende:
LOSERS weg uit dit topic, alleen ChriszwaiK mag hier komen.
Hm, ga dan met de PM spelen ofzo. Of je miept niet over eventuele personen die hier komen buurtenquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:09 schreef Allure_ het volgende:
quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:11 schreef Molluck het volgende:
Waar is die befsmiley als je hem nodig hebt?
Nee.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:09 schreef Allure_ het volgende:
Hoiiiii.quote:
Je moet nog een hoop leren.quote:
Ja wat denk jij dan? Chriz heeft toch geen kutje?quote:
Dan heet het baffen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:13 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ja wat denk jij dan? Chriz heeft toch geen kutje?
quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Goedzo, want op vrijdag is 't voor loserts en dat ben jij niet.
Hoi.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Goedzo, want op vrijdag is 't voor loserts en dat ben jij niet.
Hoi.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:28 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
![]()
vrijdag is geen hol aan in Den Bosch, alleen zaterdag.
![]()
Den Bosch? Da's om de hoek joh! Mag ik een keertje met je mee uitquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:28 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
![]()
vrijdag is geen hol aan in Den Bosch, alleen zaterdag.
![]()
Ik woon tussen Eindhoven en Den bosch in.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Den Bosch? Da's om de hoek joh! Mag ik een keertje met je mee uit?
Ochjaquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:32 schreef Myotis het volgende:
[..]
Ik woon tussen Eindhoven en Den bosch in.
He tof man.quote:
Het geeft helemaal niets.quote:
Hallooooo!!! Hoe is het met jou? Nou met mij goed en met jou?quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:42 schreef pekel het volgende:
Hoi.
Ga maar mee!quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Den Bosch? Da's om de hoek joh! Mag ik een keertje met je mee uit?
Cancer.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:42 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hallooooo!!! Hoe is het met jou? Nou met mij goed en met jou?
Wat je zegt krijg je zelf, met je kont door de helft.quote:
Deal.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Binnenkort dan! Volgend jaar ofzo, dan heb ik alle tijd. Krijg je een biertje van me.
Sorry.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Sorry.Mensen komen nou eenmaal wel eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Je zei het weer, hihi.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mensen komen nou eenmaal wel eens.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:59 schreef Allure_ het volgende:
Gelukkig zitten er nooit loserts op Fok, dat scheelt.
Nee, inderdaad. Dusseh.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:59 schreef Allure_ het volgende:
Gelukkig zitten er nooit loserts op Fok, dat scheelt.
Wat doe je hier dan. Dit is een vrouwen-behaag-topicquote:Op zaterdag 16 december 2006 00:02 schreef arneaux het volgende:
Ja ik niet.
Ik durf niet.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:02 schreef Allure_ het volgende:
Wie wil z'n piemel laten zien?
Ik mag niet van de dokter.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan. Dit is een vrouwen-behaag-topic.
Hoezo?quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:15 schreef Molluck het volgende:
Waar kan ik Allure_ vanavond bewonderen?
dat raam met die kwijlende kerels dr voor en een mysterieuze rode gloed eromheen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:15 schreef Molluck het volgende:
Waar kan ik Allure_ vanavond bewonderen?
Hou gewoon je bek als je niks nuttigs hebt te melden zwakzinnige homo.quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:33 schreef plumbum het volgende:
[..]
dat raam met die kwijlende kerels dr voor en een mysterieuze rode gloed eromheen.
hap.quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hou gewoon je bek als je niks nuttigs hebt te melden zwakzinnige homo.
ftw? Is dat weer zo'n knap verzonnen n00b-uitspraak die alleen contact gestoorde mensen kennen? Ga eens een keer naar buiten, dat zal je goed doen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:39 schreef plumbum het volgende:
[..]
hap.
mensen uitschelden op internet ftw
![]()
hahah, en jij zegt zelf n00b.quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ftw? Is dat weer zo'n knap verzonnen n00b-uitspraak die alleen contact gestoorde mensen kennen? Ga eens een keer naar buiten, dat zal je goed doen.
Ja, dat woord is me geleerd zodat ik mensen zoals jou daarmee kan uitschelden. Ga nou maar de hele avond trots zijn op je leuke opmerkingen. Doei.quote:
Oeh oeh, pi(c)k me.quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:52 schreef Piovan het volgende:
Wie wil mijn fallus strelen en likken.
Of helemaal in den mond nemen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |