Nee die vind ik dan weer niksquote:Op vrijdag 15 december 2006 22:40 schreef Kadoc het volgende:
Was het Lucie Silvas met Nothing Else Matters?
Moet je dr ff op sabbelen is het zo over.quote:
Begrijpelijk.quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:41 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik heb het bij The Bowers Daughter van Damian Rice
Waarom in R & P ? Ik ga nu toch niet in mijn polsen snijden ofzo?quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:42 schreef Alicey het volgende:
Hoort wel in R&P lijkt me.
Maar da's wat echte muziek is... Het raakt je.
Da's eerder huilen wegens heiligschennisquote:Op vrijdag 15 december 2006 22:41 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Nee die vind ik dan weer niks
Elk topic met ook maar enige kwetsbaarheid erin hoort in R&P thuis...quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:43 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Waarom in R & P ? Ik ga nu toch niet in mijn polsen snijden ofzo?
Dat moest er nog eens bij komen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:41 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Nee die vind ik dan weer niks
ik soms ookquote:
Alsof R&P alleen daar over gaat.quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:43 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Waarom in R & P ? Ik ga nu toch niet in mijn polsen snijden ofzo?
* Alicey is een huilie en is er trots op.quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:47 schreef SEMTEX het volgende:
Stelletje huilies!
WeO ookquote:Op vrijdag 15 december 2006 22:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
* Alicey is een huilie en is er trots op.
Tis ook te waar enzo.quote:
Neuken?quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:47 schreef SEMTEX het volgende:
Stelletje huilies!
Whehhehehe jankerd !quote:
Vroeger was alles beter ali.quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:54 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Vroeger had je daar geen moeite mee!
quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:54 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Vroeger had je daar geen moeite mee!
Kom je ook weer formule 1 managers bedenken dan ?quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:57 schreef Ali Salami het volgende:
[..]![]()
Kom je ook weer een pizza eten in mijn restaurant????
![]()
quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:41 schreef WanEnOonlie het volgende:
Het was Hallelujah van Jeff Buckley.
Ga je nu doen of het niet zo is ?quote:
Lekker boeiend of honderd miljoen mensen er van gaan huilen. Dat zegt volgens mij meer iets over hoe goed het nummer is dan 'de originaliteit' van de luisteraar.quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:59 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Origineel nummer om bij te huilen.
Ik huil bij de versie van Bob Dylan.![]()
Ik wou semikritisch doen, maar het mislukt totaal.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:00 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Lekker boeiend of honderd miljoen mensen er van gaan huilen. Dat zegt volgens mij meer iets over hoe goed het nummer is dan 'de originaliteit' van de luisteraar.
Nee, dat mocht niet. Of kom je mee een heel nieuwe site opzetten?quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:58 schreef Joene het volgende:
[..]
Kom je ook weer formule 1 managers bedenken dan ?
Jaquote:
Super mooi nummer, heb het pas ontdekt. Save from harm is ook mooi.quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:40 schreef jogy het volgende:
Ik heb het bij protection van massive attack.
Ik wil niks bewijzenquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:03 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
JaGa maar bewijzen dat het niet zo is
![]()
Men ik kan niet eens een word document knap opmaken laat staan een site.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:01 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Nee, dat mocht niet. Of kom je mee een heel nieuwe site opzetten?
Mooi, dan moet je ook niks beweren.quote:
Dan moet ie je hitsig maken en dan kun je hem weer aangeven voor aanranding, dat kun je niet van hem vragenquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:03 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
JaGa maar bewijzen dat het niet zo is
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |