quote:
Zo wij zijn weer thuis van Regroup ...
Het was weer enorm gezellig! Leuk om zo met z'n allen te gamen, eten, slapen, schelden tijdens de compo, enz enz. (helaas stond mijn ts uit in het potje waar ik het team steeds zat te prijzen omdat ze beter samenwerkten ..
![]()
)
Balen dat mijn pc steeds zijn connection blijft verliezen tijdens bf2 spelen .. en niet wanneer je niet LIVE bent maar alleen als we in de echte war zitten
De pc's staan hier weer uitgestald en de Wii staat klaar om aangesloten te worden!
Ik ben persoonlijk helemaal brak .. voor mijn longen is zo'n lan waar gerookt mag worden echt funest ... Het gaat heel wat uren goed met extra medicijnen en dan opeens komt de man met de hamer ...
Heb echt al mijn energie gegeven om zo lang mogelijk ervan te genieten en voel aan mijn hele lijf maar vooral keel, hoofd en longen dat het meer dan lang genoeg was geweest ... maar als ik een gezond meisje was geweest had ik het nog wel een dagje vol kunnen houden!
Hier nog even wat foto's van tijdens de war (je ziet mij dus midden in de war BF2 weer opnieuw opstarten
![]()
)
![]()
![]()
![]()
![]()