Deze is mooiquote:Op vrijdag 15 december 2006 21:54 schreef Paladina het volgende:
Noir Desir & Yann Tiersen ~ A ton etoile
Twist in my Sobrietyquote:Op maandag 18 december 2006 18:18 schreef buurvrouw4 het volgende:
Er is er eentje van Tanita Tikaram waar ik maar niet op kan komen.... Ken de titel niet meer, de tekst evenmin. Is inmiddels ca. 15 jaar geleden dat ik het hoorde, ik ga zoeken en kom er nog op terug. Zooo mooi en zoooo triest
Nee, is nooit een hit geweest volgens mij. Betwijfel zelfs of het ooit op single is uitgekomen. Ga zoeken en laat het jullie wetenquote:
Of die van "I'm a liar, I'm cheater". Geen idee hoe dat heet.quote:
quote:Op maandag 18 december 2006 19:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of die van "I'm a liar, I'm cheater". Geen idee hoe dat heet.
Misschien heet het zelfs wel zo
Dat is van de Belgische groep Won Ton Ton: "I lie and I cheat".quote:Op maandag 18 december 2006 19:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of die van "I'm a liar, I'm cheater". Geen idee hoe dat heet.
Misschien heet het zelfs wel zo
quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]Erg mooi he?
Damien Rice - 9 crimes
Snow Patrol - you coukd be happy
Wir Sind Helden - du erkennst mmich nicht wieder
Krezip - Fine
Maria Mena - Sorry
Het is wel een ontzettende ghey bandquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:15 schreef DR34M3R het volgende:
Savage Garden-Two Beds And A Coffee Machine
kippevel is er niks bij. Zonder overdrijven, de eerste keer dat ik dit nummer hoorde:
tranen in mijn ogen
koud zweet brak me uit
mijn ruggegraat bevroor compleet
Wat een nummer...
Het was dan ook een tip van mijquote:Op donderdag 25 januari 2007 07:34 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
Het is wel een ontzettende ghey band![]()
Oeh! Eensch! Over my head is ook mooi, maar niet echt kippenvel.quote:Yann tiersen - Le comptine de un autre été
Damien Rice - 9 Crimes
The Fray - How to save a live![]()
het was zowel een single als een hit.quote:Op maandag 18 december 2006 18:27 schreef buurvrouw4 het volgende:
[..]
Nee, is nooit een hit geweest volgens mij. Betwijfel zelfs of het ooit op single is uitgekomen. Ga zoeken en laat het jullie weten
die versie van Eva Cassidy - mee eens! Je hebt er ook een paar tussen staan die ik (nog) niet ken. Kom maar op!quote:Op donderdag 25 januari 2007 07:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het was dan ook een tip van mij
[..]
Oeh! Eensch! Over my head is ook mooi, maar niet echt kippenvel.
En aanvullend:
Sia - Breathe me
Maria Mena - Sorry
Snow Patrol - You could be happy
Craig Armstrong & Elizabeth Fraser - This love
Counting Crows - Colorblind
Juli - Wenn du lachst
Wir sind Helden - Du erkennst mich nicht wieder
Eva Cassidy - Time after time
Fiona Apple - Never is a promise
Sarah McLachlan - Good enough
snow patrol is goed.... mooi nr ook, de mooiste van het album Final Straw.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:37 schreef last_crawl het volgende:
als reactie en toevoeging op de fantastische lijst
i am kloot- from your favourite sky
snow patrol- run
quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:54 schreef Paladina het volgende:
Aaliyah - At Your Best (You Are Love)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |