2 kamioenschappen is nog altijd meer dan 2 bekersquote:Op vrijdag 15 december 2006 21:17 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Onder de naam Roda JC geen. Wel 2 bekers. Wat hebben jullie in het betaalde voetbal gewonnen?
We zijn nog nooit gedegradeerd!
betaald voetbal?quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:19 schreef Incolumis het volgende:
[..]
2 kamioenschappen is nog altijd meer dan 2 bekers
Bij Reiiziger ben je blij dat ie een lelijk shirt aan heeft.quote:
eens moet de 1e keer zijnquote:Op vrijdag 15 december 2006 21:20 schreef DarkShine het volgende:
[..]
betaald voetbal?
quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:17 schreef DarkShine het volgende:
[..]
En drie jaar eerder ging Heerenveen eraan.
We zijn er vaker dichtbij geweest, maar spelen nog altijd in de Eredivisie.quote:
leuk altijd ee ngrijze muis geweest dus, nooit wat gewonnen, nooit wat verloren, niks beleefd dusquote:Op vrijdag 15 december 2006 21:20 schreef DarkShine het volgende:
[..]
betaald voetbal?
oh ja en jij bent te triest btwquote:Op vrijdag 15 december 2006 21:25 schreef Dos37 het volgende:
heeeuuyyy 2-0
Jij weet niet echt waar je het over hebtquote:Op vrijdag 15 december 2006 21:25 schreef Incolumis het volgende:
[..]
leuk altijd ee ngrijze muis geweest dus, nooit wat gewonnen, nooit wat verloren, niks beleefd dus
kun je toch beter die club ontbinden of niet?
2-0 btw
Hij was 2 jaar geleden nog voor Ajaxquote:Op vrijdag 15 december 2006 21:27 schreef Incolumis het volgende:
[..]
oh ja en jij bent te triest btw
wat heb je tegen heracles? volgens mij komt het alleen maar omdat je ahum*vriendjes*ahum tegen heracles zijn en jij stoer wilt zijn dus ook hun mening overneemt
quote:
jij mag ook wel beginnen hoor, met gefrustreerd doen, want denk je nou echt dat roda gaat winnen van vitesse?quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:28 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Maar beetje zinloze discussie, begrijp wel dat je beetje gefrustreerd bent na de 1-0.
Het record voor Gomes zal er wel weer aankomen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:27 schreef StarGazer het volgende:
Tis niet meer de vraag wanneer psv punten gaat laten liggen, nee het is nu de vraag wanneer er een club weer weet te scoren tegen psv
quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:29 schreef Incolumis het volgende:
[..]
jij mag ook wel beginnen hoor, met gefrustreerd doen, want denk je nou echt dat roda gaat winnen van vitesse?
quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:28 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hij was 2 jaar geleden nog voor Ajax![]()
Ik denk ook dat ze morgen winnen , hopelijk komt het er morgen ook uit bij Vitesquote:Op vrijdag 15 december 2006 21:31 schreef Incolumis het volgende:
[..]
voor deze ene keer ben ik voor jouw team
quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:29 schreef Incolumis het volgende:
[..]
jij mag ook wel beginnen hoor, met gefrustreerd doen, want denk je nou echt dat roda gaat winnen van vitesse?
If you can't beat them you have to join them?quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:31 schreef Incolumis het volgende:
[..]
voor deze ene keer ben ik voor jouw team
quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:33 schreef DarkShine het volgende:
[..]
If you can't beat them you have to join them?
nee vanwege mijn verminderde sympathie jegens jouquote:Op vrijdag 15 december 2006 21:33 schreef DarkShine het volgende:
[..]
If you can't beat them you have to join them?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |