moet eerlijk toegeven zelf ook welles gedroomd te hebben dat ik naar de wc was en gewoon in bed plaste.quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
![]()
Mijn pa liep de voordeur uit en trok hem achter zich dicht![]()
Helaas werd me moeder wakker van de deurbel![]()
Dat doen kleine kinderen ook volgensmij.quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:39 schreef FUFR het volgende:
[..]
moet eerlijk toegeven zelf ook welles gedroomd te hebben dat ik naar de wc was en gewoon in bed plaste.
Ik had alleen helemaal niet gedronken..
gelukkig werd ik wakker voordat het matras nat was, want ik wist gewoon zeker dat ik op de wc was!![]()
ach zoiets kan gebeuren en gaat jou misschien ook nog wel een keer overkomen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:44 schreef gurlie het volgende:
[..]
Dat doen kleine kinderen ook volgensmij.
Heb ik meer mensen horen doen en dat dat geen aanrader was.quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:45 schreef ArTiC het volgende:
En de volgende dag met kater een excursie in een voormalig concentratiekamp...oef
*bevestiging*quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:53 schreef Blueman het volgende:
[..]
Heb ik meer mensen horen doen en dat dat geen aanrader was.
lijkt me niet zo gezellie nee..quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:53 schreef Blueman het volgende:
[..]
Heb ik meer mensen horen doen en dat dat geen aanrader was.
quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:19 schreef r8ality het volgende:
Ehm. *kuch. Ik ben net gedouched endezo. En behalve een kort intermezzo om 10.30 vanmorgen heb ik zeg maar euh, geslapen.
Je zult het nodig gehad hebbenquote:Op zaterdag 16 december 2006 17:19 schreef r8ality het volgende:
Ehm. *kuch. Ik ben net gedouched endezo. En behalve een kort intermezzo om 10.30 vanmorgen heb ik zeg maar euh, geslapen.
Was ik ook, en ik had de intentie om paar tot een uur of 2 te slapen, om enigzins fit te zijn voor vannacht naar Belgie. Maar uiteraard kon ik er om 14.00 niet uit.quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:24 schreef gurlie het volgende:
[..]
Slaaphoofd. Dacht dat je wel wakker was daarstraks.
Ojee, belgie?quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:28 schreef r8ality het volgende:
[..]
Was ik ook, en ik had de intentie om paar tot een uur of 2 te slapen, om enigzins fit te zijn voor vannacht naar Belgie. Maar uiteraard kon ik er om 14.00 niet uit.
Niet dat ik iets te doen heb.
quote:
Arm ding.quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:44 schreef DuchessX het volgende:
2e niet-succesvolle wortelkanaalbehandeling gehad in 3 dagen tijdkan me wel iets leukers te doen bedenken op een zaterdagmiddag
![]()
En maandag mag ik terug voor het (pijnlijke) vervolg![]()
Medelijden anyone?
Ik ben hartstikke ziehieluggggg![]()
Meld!quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:44 schreef DuchessX het volgende:
Medelijden anyone?
Gaaf.quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:38 schreef r8ality het volgende:
WTF!
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/7912/e5ed9805/index.html
Ik heb medelijden met jou. Het is gewoon klote die pijnquote:Op zaterdag 16 december 2006 17:44 schreef DuchessX het volgende:
2e niet-succesvolle wortelkanaalbehandeling gehad in 3 dagen tijdkan me wel iets leukers te doen bedenken op een zaterdagmiddag
![]()
En maandag mag ik terug voor het (pijnlijke) vervolg![]()
Medelijden anyone?
Ik ben hartstikke ziehieluggggg![]()
Ik ben niet getrouwd met een ding. Ik ben getrouwd met een vrouwquote:Op zaterdag 16 december 2006 18:05 schreef gurlie het volgende:
[..]
Arm ding.Wortelkanaal is niet bepaald prettig lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |