abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46484739
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 11:20 schreef buachaille het volgende:

.........Zie daar een verklaring voor het openen van 936 topics op Fok! over joden door moslims.
zijn het er niet 1001?
quote:
Dr. Tariq Ramadan (46) is filosoof en arabist
beroepsinflatie
  dinsdag 20 februari 2007 @ 11:34:36 #152
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_46484773
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 11:32 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dan is er iets grondig mis met de mensen die dat aan de hand van meki-topics denken.
Of is er iets grondig mis met de absurde ideeën die Meki de wereld in brengt
Lang leve mij! *O*
  dinsdag 20 februari 2007 @ 11:34:44 #153
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_46484777
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 11:32 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dan is er iets grondig mis met de mensen die dat aan de hand van meki-topics denken.
Ja inderdaad. De postings van ons aller Meki zijn zo intelligent. Die moet je gewoon als maatstaf nemen, hij is een groot denker.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 20 februari 2007 @ 11:34:59 #154
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_46484783
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 11:31 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik zie niet in waarom hij daarover zou MOETEN debateren. Hij mag toch wel zelf weten wat voor onderwerp hij uitkiest om over te debateren en wat voor standpunt hij inneemt? Er zijn al genoeg mensen die zich richten op de Islamitische wereld zelf.
Moeten in de zin van, dat zou hem sieren. Nu komen zijn jood-moslim vergelijkingen een beetje wrang op me over.

Dat laatste ben ik het niet met je eens, enigzins begrijpelijk wegens de repressieve regimes, anderszijds wegens een gebrek van een cultuur/traditie die een publiekelijk debat ondersteunt. Er zijn wel lichtpuntjes, maar ik heb liever dat al die verlichte 'islamitische denkers' wat meer energie daarin zouden steken i.p.v. het rondhangen in Europa, daar lijden de mensen veel meer dan hier, daar is de nood hoger.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_46484787
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 11:34 schreef Echo99 het volgende:

[..]

Ook, net als mensen die hem serieus nemen nietwaar.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 20 februari 2007 @ 11:35:25 #156
13462 BansheeBoy
pi_46484799
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 11:34 schreef Echo99 het volgende:

[..]

De gulden middenweg: er is met beide wat mis.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_46484817
was Pim Fortuyn trouwens ook niet eens bijzonder hoogleraar aan de Erasmus?
pi_46484826
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 11:34 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Moeten in de zin van, dat zou hem sieren. Nu komen zijn jood-moslim vergelijkingen een beetje wrang op me over.

Dat laatste ben ik het niet met je eens, enigzins begrijpelijk wegens de repressieve regimes, anderszijds wegens een gebrek van een cultuur/traditie die een publiekelijk debat ondersteunt. Er zijn wel lichtpuntjes, maar ik heb liever dat al die verlichte 'islamitische denkers' wat meer energie daarin zouden steken i.p.v. het rondhangen in Europa, daar lijden de mensen veel meer dan hier, daar is de nood hoger.
Daar is het te laat, hier is het 5 voor 12.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 20 februari 2007 @ 11:36:36 #159
13462 BansheeBoy
pi_46484831
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 11:34 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Dat heeft geheel met je eigen perceptie te maken. Met jouw kleur van denken.

²
  dinsdag 20 februari 2007 @ 11:37:29 #160
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_46484857
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 11:34 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja inderdaad. De postings van ons aller Meki zijn zo intelligent. Die moet je gewoon als maatstaf nemen, hij is een groot denker.

²
Meki is een persiflage van een moslim. Maar wel eentje die je veel hoort en ziet in de "moslim topics"
Lang leve mij! *O*
  dinsdag 20 februari 2007 @ 11:37:53 #161
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_46484863
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 11:36 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Daar is het te laat, hier is het 5 voor 12.
Dat is wel erg pessimistisch, jij hebt geen vertrouwen meer dat het goedkomt met de islamitische wereld?
Altijd hoop blijven hebben.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 11:38:07 #162
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_46484869
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 11:35 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ook, net als mensen die hem serieus nemen nietwaar.
Ik spoor net zo min als Meki idd
Lang leve mij! *O*
  dinsdag 20 februari 2007 @ 11:38:53 #163
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_46484888
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 11:30 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik ben blij dat je het met me eens bent
Eh. Nee ik ben het niet met je eens. In mijn post gaf ik juist aan dat je eigenlijk geen idee hebt waar je over lult. Nu toon je ook nog eens fijntjes aan dat je een gigantisch bord voor je kop hebt.
quote:
, en je ziet het goed: het gaat me om de dialoog.
Nee. Het gaat je om het roepen van shockerende dingen. Je roept vooral maar de meest domme stemmen in de massa na en hoopt dan dat iemand op je reageert. Teken van aandacht tekort.
quote:
Soms moet je pittige uitspraken maken om tot een dialoog te komen.
Er is een verschil tussen pittige uitspraken en domme uitspraken. Jij doet domme uitspraken.
quote:
In het geval van wijlen Theo van G. werd dit altijd aangehaald als zijnde een belangrijk goed dat verdedigd dient te worden. Hij, en ook Hirsi Ali zeiden de meest schandelijke zaken, maar het mocht, "het was goed voor het debat." riep men.

²
Yup. En mensen blijven ook het recht hebben daar weer op te reageren met hun eigen uitspraken. Zoals ik dat doe.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  dinsdag 20 februari 2007 @ 11:39:09 #164
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_46484894
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 11:35 schreef Godslasteraar het volgende:
was Pim Fortuyn trouwens ook niet eens bijzonder hoogleraar aan de Erasmus?
Die mocht Frankrijk tenminste nog in
Lang leve mij! *O*
  dinsdag 20 februari 2007 @ 11:39:12 #165
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_46484897
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 11:36 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat heeft geheel met je eigen perceptie te maken. Met jouw kleur van denken.

²
Bedankt voor de inhoudelijke reactie, het is typerend dat jij alleen een inhoudelijke discussie durft aan te gaan met mensen met beperkte intellectuele capaciteiten, beetje meer zelfvertrouwen BSB.
pi_46484910
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 11:37 schreef Echo99 het volgende:

[..]

Meki is een persiflage van een moslim. Maar wel eentje die je veel hoort en ziet in de "moslim topics"
Dat is ook het geval met veel bruinhemdjes. Die neem ik zelf ook niet als maat voor de gemiddelde Nederlander.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 20 februari 2007 @ 11:39:58 #167
13462 BansheeBoy
pi_46484923
quote:

[..]

Meki is een aardige jongen, hij is grappig, hij is leuk, maar kom op zeg, al een paar jaar gaan jullie serieus in op duidelijk onzinnige zaken die tevens structureel in illegale-Ali Nederlands gespost worden.

Geen enkel intelligent wezen kan hem als maatstaf nemen.

²
  dinsdag 20 februari 2007 @ 11:40:24 #168
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_46484938
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 11:39 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat is ook het geval met veel bruinhemdjes. Die neem ik zelf ook niet als maat voor de gemiddelde Nederlander.
Idd. Mensen die Meki serieus nemen zijn vaak de 'autochtone' tegenhanger van Meki.
pi_46484949
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 11:37 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Dat is wel erg pessimistisch, jij hebt geen vertrouwen meer dat het goedkomt met de islamitische wereld?
Altijd hoop blijven hebben.
Met delen van de Islamitische wereld zal het zeker goed komen, die tekenen zijn er nu al. Maar daar waar een aantal Islamitische landen richting vrijheid gaan, gaan een aantal Europese/Westerse landen richting repressie.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 20 februari 2007 @ 11:41:16 #170
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_46484969
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 11:39 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Is het dan veilig om te stellen dat de extremen aan beide kanten van de "strijd" ongelijk hebben en het daardoor voor de wat gematigde individuen bijna onmogelijk maken om dichter naar elkaar te komen?
Lang leve mij! *O*
pi_46484978
Wie de wolf als herder aanwijst, is onrechtvaardig.

nog een linkje: http://www.brusselsjournal.com/node/1915
  dinsdag 20 februari 2007 @ 11:41:43 #172
13462 BansheeBoy
pi_46484983
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 11:39 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Bedankt voor de inhoudelijke reactie, het is typerend dat jij alleen een inhoudelijke discussie durft aan te gaan met mensen met beperkte intellectuele capaciteiten, beetje meer zelfvertrouwen BSB.
Geen dank, met dat laatste ben ik het absoluut oneens en vind het trouwens nog onrespectvol tegenover onze medefok!kers.

²
pi_46484984
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 11:41 schreef Echo99 het volgende:

[..]

Is het dan veilig om te stellen dat de extremen aan beide kanten van de "strijd" ongelijk hebben en het daardoor voor de wat gematigde individuen bijna onmogelijk maken om dichter naar elkaar te komen?
Dat is gewoon een feit inderdaad.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 20 februari 2007 @ 11:42:17 #174
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_46484999
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 11:40 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Met delen van de Islamitische wereld zal het zeker goed komen, die tekenen zijn er nu al. Maar daar waar een aantal Islamitische landen richting vrijheid gaan, gaan Europese/Westerse landen richting repressie.
Toch liggen ze nog mijlenver uit elkaar, ik heb uiteindelijk wel meer hoop voor de Westerse landen.
Maar in welke islamitische landen zie jij progressie? Libanon en de kleine oliestaatjes?
  dinsdag 20 februari 2007 @ 11:42:44 #175
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_46485014
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 11:39 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Meki is een aardige jongen, hij is grappig, hij is leuk, maar kom op zeg, al een paar jaar gaan jullie serieus in op duidelijk onzinnige zaken die tevens structureel in illegale-Ali Nederlands gespost worden.

Geen enkel intelligent wezen kan hem als maatstaf nemen.

²
Ik ben me ervan bewust dat Meki niet de maatstaf is. Hij is wel koren op de molen voor de gemiddelde xenofoob.
Lang leve mij! *O*
  dinsdag 20 februari 2007 @ 11:44:31 #176
13462 BansheeBoy
pi_46485064
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 11:42 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Toch liggen ze nog mijlenver uit elkaar, ik heb uiteindelijk wel meer hoop voor de Westerse landen.
Waaruit je kleur van denken weer blijkt. In je denkproces gebruik jij alleen maar argumenten die voor "jouw" waarheid zijn, als jij argumenten tegenkomt in je denkproces die tegen "jouw geliefde waarheid" zijn wuif je ze weg.

²
pi_46485076
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 11:41 schreef Echo99 het volgende:

[..]

waarheidvinding is geen proces van compromissen, één kan gewoon ongelijk, de ander gelijk hebben.
pi_46485087
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 11:42 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Maar in welke islamitische landen zie jij progressie? Libanon en de kleine oliestaatjes?
Mijlenver? Dat is eerder schijn. Mensenrechten worden hier minder waard, en daar (Turkije, Marokko, Tunesie, Libanon, Jordanie, de rijke oliestaatjes -Qatar-Koeweit-Bahrein etc) juist steeds meer. Dit zijn de landen waar ik stevige progressie zie, terwijl in Amerika, maar ook landen als Frankrijk en Duitsland, het steeds vaker achteruit gaat.
Allah Al Watan Al Malik
pi_46485115
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 11:44 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

waarheidvinding is geen proces van compromissen, één kan gewoon ongelijk, de ander gelijk hebben.
Wat heeft "compromissen" te maken met het feit dat extremisten ongelijk hebben. Dat zijn namelijk feiten. Ongenuanceerde standpunten zijn per defenitie ongelijk.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 20 februari 2007 @ 11:47:05 #180
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_46485129
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 11:44 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

De vraag is dan alleen: beslissen de moslims of de christenen wie er gelijk heeft of niet?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lang leve mij! *O*
  dinsdag 20 februari 2007 @ 11:48:06 #181
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_46485149
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 11:44 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Waaruit je kleur van denken weer blijkt. In je denkproces gebruik jij alleen maar argumenten die voor "jouw" waarheid zijn, als jij argumenten tegenkomt in je denkproces die tegen "jouw geliefde waarheid" zijn wuif je ze weg.

²
Wanneer jij inhoudelijk ingaat op mijn eerdere post praten we wel verder.
quote:
In je denkproces gebruik jij alleen maar argumenten die voor "jouw" waarheid zijn,
Wat een vreemde methode...
quote:
als jij argumenten tegenkomt in je denkproces die tegen "jouw geliefde waarheid" zijn wuif je ze weg.
Nee BSB, laten we elkaar nou niet door de war halen, ik ga er vaak inhoudelijk op in, iets wat Mutant01 kan beamen. Jij gaat er niet op in, maar praat in 'one-liners'.
pi_46485316
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 11:46 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat heeft "compromissen" te maken met het feit dat extremisten ongelijk hebben. Dat zijn namelijk feiten. Ongenuanceerde standpunten zijn per defenitie ongelijk.
1+1 = 2, geen enkele nuance mogelijk, gewoon een feit. Zijn wiskundigen extremisten?

Onhandige term, dat extremisme.
quote:
The idea that there is a philosophy of extremism is thought by some to be suspect. Within sociology, several academics who track (and are critical of) extreme right-wing groups have objected to the term "extremist", which was popularized by centrist sociologists in the 1960s and 1970s. As Jerome Himmelstein states the case: "At best this characterization tells us nothing substantive about the people it labels; at worst it paints a false picture." (Himmelstein, p. 7). The act of labeling a person, group or action as "extremist" is sometimes claimed to be a technique to further a political goal—especially by governments seeking to defend the status quo, or political centrists.
pi_46485391
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 11:53 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

1+1 = 2, geen enkele nuance mogelijk, gewoon een feit. Zijn wiskundigen extremisten?

Onhandige term, dat extremisme.
[..]
Extremisme = geweld. Het is een kenmerk van extremistisch zijn. Dan heb je in ons systeem per definitie ongelijk.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 20 februari 2007 @ 11:57:15 #184
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_46485406
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 11:45 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Mijlenver? Dat is eerder schijn. Mensenrechten worden hier minder waard, en daar (Turkije, Marokko, Tunesie, Libanon, Jordanie, de rijke oliestaatjes -Qatar-Koeweit-Bahrein etc) juist steeds meer. Dit zijn de landen waar ik stevige progressie zie, terwijl in Amerika, maar ook landen als Frankrijk en Duitsland, het steeds vaker achteruit gaat.
Schijn? Ik weet het niet, ik ben het met je eens dat in de door jou genoemde landen door de regeringen/machtshebbers, zaken worden ondernomen om de mensenrechten te verbeteren.
Het probleem wat ik zie ligt meer bij de bevolking zelf, cultuur en traditie zijn vaak in conflict met de door de van bovenaf opgelegde wetten. De vrijheden van het volk worden uiteindelijk vaak door het volk zelf in gijzeling genomen. (daarnaast is er sprake van radicalisering in Turkije, mogelijk een tegeneffect van de toenadering naar Europa)

Over Marokko en Tunesie ben ik overigens ook wel hoopvol, ik heb daarover een aantal hoopvolle berichten gelezen, o.a. dankzij de Marokkaanse koning (en zijn Berberse vrouw).

Maar ik ben weldegelijk geintresseerd in een degelijke ontwikkeling in deze landen, zou jij misschien wat bronnen voor mij kunnen posten?

In het rijtje mis ik overigens Iran, het land met de meeste potentie om uiteindelijk het meest verlichte Islamitische/liberale land van het Midden-Oosten te worden. (de huidige situatie is helaas nog wat verontrustend )
pi_46485491
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 11:47 schreef Echo99 het volgende:

[..]

De vraag is dan alleen: beslissen de moslims of de christenen wie er gelijk heeft of niet?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de wetenschap werkt het prima hoor, de emoties lopen niet zelden hoog op, maar er is een duidelijke onpartijdige methodiek om tot conclusies te komen, de peer-review. Dat er nog religieuze disputen bestaan komt door de weigering een op de wetenschap geïnspireerde dialoog te voeren. Sterker nog, gelovigen beschouwen het als een deugd om dingen te geloven zonder dat daar enige bewijs of redelijke aannemelijkheid voor bestaat. Het bestaan van een "dialoog" is onder dat soort omstandigheden onmogelijk.
pi_46485547
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 11:56 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Extremisme = geweld. Het is een kenmerk van extremistisch zijn. Dan heb je in ons systeem per definitie ongelijk.
ja, dat is wel een praktische definitie
  dinsdag 20 februari 2007 @ 12:05:50 #187
13462 BansheeBoy
pi_46485629
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 11:48 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Wanneer jij inhoudelijk ingaat op mijn eerdere post praten we wel verder.
[..]

Wat een vreemde methode...
[..]

Nee BSB, laten we elkaar nou niet door de war halen, ik ga er vaak inhoudelijk op in, iets wat Mutant01 kan beamen. Jij gaat er niet op in, maar praat in 'one-liners'.
Laten we elkaar geen mietje noemen. Ik ken je al een aantal jaren, ik weet voor vlees we hier in de kuip hebben.

²
pi_46485771
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 11:31 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja, maar dat is gewoon een feit, ik zou zoiets nooit verwijderen, want het klopt gewoon. Orthodoxe joden komen tot hun vrouw middels een gat in een laken.

²
Aangezien in alle moslimlanden, die ik bereisd heb, de wc's meer op een douche lijken dan op wat anders, ga ik er vanuit dat het merendeel van alle moslims ook douchepoeperds zijn.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 12:12:53 #189
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_46485835
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 12:05 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Laten we elkaar geen mietje noemen. Ik ken je al een aantal jaren, ik weet voor vlees we hier in de kuip hebben.

²
Jaren? Nou nou... gaat het alweer zo lang terug?

Waar bestaat dat vlees uit dan...
  dinsdag 20 februari 2007 @ 12:32:14 #190
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_46486280
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 12:00 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

In de wetenschap werkt het prima hoor, de emoties lopen niet zelden hoog op, maar er is een duidelijke onpartijdige methodiek om tot conclusies te komen, de peer-review. Dat er nog religieuze disputen bestaan komt door de weigering een op de wetenschap geïnspireerde dialoog te voeren. Sterker nog, gelovigen beschouwen het als een deugd om dingen te geloven zonder dat daar enige bewijs of redelijke aannemelijkheid voor bestaat. Het bestaan van een "dialoog" is onder dat soort omstandigheden onmogelijk.
De wat?

Inderdaad, de essentie van geloven is dat je het niet wetenschappelijk kunt onderbouwen. Hoe graag ik als christen dat soms ook zou willen. Neemt niet weg dat ik me wel meng in discussies/dialogen al is het alleen maar om wederzijds respect te kweken.

Laat ik het zo zeggen: ik vind dat moslims ongelijk hebben, betekend niet dat ze dan maar gelijk collectief chemisch gecastreerd moeten worden natuurlijk.
Lang leve mij! *O*
pi_46486504
quote:

[..]

Ik verdedig alleen mensen die onschuldig zijn burgers en kinderen en baby´s en onschuldigen
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 12:45:09 #192
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_46486622
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 12:40 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik verdedig alleen mensen die onschuldig zijn burgers en kinderen en baby´s en onschuldigen
Mijn held.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  dinsdag 20 februari 2007 @ 12:49:56 #193
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_46486755
quote:

[..]

Lang leve mij! *O*
pi_46486925
quote:
[..]
Ja, alleen jammer dat een moslimsbabytje daarbij voorrang krijgt boven een joods babytje.
pi_46487009
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 12:32 schreef Echo99 het volgende:

[..]

De wat?
http://en.wikipedia.org/wiki/Peer_review
quote:
Inderdaad, de essentie van geloven is dat je het niet wetenschappelijk kunt onderbouwen. Hoe graag ik als christen dat soms ook zou willen. Neemt niet weg dat ik me wel meng in discussies/dialogen al is het alleen maar om wederzijds respect te kweken.

Laat ik het zo zeggen: ik vind dat moslims ongelijk hebben, betekend niet dat ze dan maar gelijk collectief chemisch gecastreerd moeten worden natuurlijk.
dat betekent dat er geen mogelijkheid bestaat om tot een vergelijk te komen, en is conflict onvermijdelijk. Je geeft zelf al de hint, eliminatie van de andersgelovige is de enige oplossing om een meningsverschil bij te leggen.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 13:06:18 #196
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_46487229
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 12:58 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

http://en.wikipedia.org/wiki/Peer_review
[..]

dat betekent dat er geen mogelijkheid bestaat om tot een vergelijk te komen, en is conflict onvermijdelijk. Je geeft zelf al de hint, eliminatie van de andersgelovige is de enige oplossing om een meningsverschil bij te leggen.
Conflict hoet niet perse. We kunnen elkaar ook gewoon "gedogen" natuurlijk.

Ook al heeft mijn buurman een andere smaak qua auto's, vrouwen en godsdienst we kunnen het nog steeds prima met elkaar vinden...
Lang leve mij! *O*
pi_46487372
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 13:06 schreef Echo99 het volgende:

[..]

Conflict hoet niet perse. We kunnen elkaar ook gewoon "gedogen" natuurlijk.

Ook al heeft mijn buurman een andere smaak qua auto's, vrouwen en godsdienst we kunnen het nog steeds prima met elkaar vinden...
Jah wij ook toch ?
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 16:18:21 #198
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_46493395
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 13:12 schreef Meki het volgende:

[..]

Jah wij ook toch ?
Ik kan het met heel Fok! goed vinden
Lang leve mij! *O*
pi_46519190
Enige tijd geleden was de Imam op de EUR die Verdonk weigerde een hand te geven. Ging er een dame op hem af die hem een hand wilde geven. Meneer pakte zijn sporttas en gaf er een ferme klap mee

Hopen dat deze meneer niet zo radicaal is
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
  woensdag 21 februari 2007 @ 17:57:43 #200
13462 BansheeBoy
pi_46532531
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 10:37 schreef Lennox het volgende:
Enige tijd geleden was de Imam op de EUR die Verdonk weigerde een hand te geven. Ging er een dame op hem af die hem een hand wilde geven. Meneer pakte zijn sporttas en gaf er een ferme klap mee

Hopen dat deze meneer niet zo radicaal is
meen je dit echt?

²
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')