Ja dat bedoel ik. Dat er niet meer gestenigd kan worden. En dan zeker gaan discussieren over stenigen. Belachelijk. Die moslims moeten eens begrijpen dat er niet gediscussieerd dient te worden, ze moeten het gewoon niet meer doen. Achterlijke cultuur, zomaar gaan discussieren over het wel of niet stenigen. En dan zeker ook nog de stenigerds willen overtuigen! Die lui leven nog in de middeleeuwen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:09 schreef DrWolffenstein het volgende:
Inderdaad, een tijdelijke opschorting.
Hij bepaalt zelf wel wat hij zegt, die koloniale houding van ons dat wij wel ff bepalen wat de moslim dient te doen en wat niet is voorbij en werkt bovendien contra-productief. Wat deze zeer vooruitsctrevende imam wil: een discussie over het stenigen in het kader van een algemene discussie over het interpreteren van de koran, lijkt mij de meest constructieve en daarom meest wenselijke benadering.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:16 schreef Monidique het volgende:
Hij moet zeggen dat steniging per definite fout is, achterlijk en dat het afgeschaft dient te worden.
Hij bepaalt het inderdaad zelf, en wij bepalen daarna weer dat het een man is met op z'n minst dubieuze ideeën.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:26 schreef Zemi77 het volgende:
[..]
Hij bepaalt zelf wel wat hij zegt, die koloniale houding van ons dat wij wel ff bepalen wat de moslim dient te doen en wat niet is voorbij en werkt bovendien contra-productief.
Hoezo? Stenigen is fout. Klaar. Simpel toch? Constructief, toch?quote:Wat deze zeer vooruitsctrevende imam wil: een discussie over het stenigen in het kader van een algemene discussie over het interpreteren van de koran, lijkt mij de meest constructieve en daarom meest wenselijke benadering.
Ja, en dan. Dan gaan opeens al die Nigerianen die stenigen ophouden met stenigen. Immers Mondique heeft gezegd dat het fout is! Nou nu moeten ze wel. Of hebben we dit al de afgelopen decennia geprobeerd en is dat zo niet gelukt.quote:Hoezo? Stenigen is fout. Klaar. Simpel toch? Constructief, toch?
en die discussie is hier in Nederland ook echt nodig johquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:34 schreef Zemi77 het volgende:
[..]
Ja, en dan. Dan gaan opeens al die Nigerianen die stenigen ophouden met stenigen. Immers Mondique heeft gezegd dat het fout is! Nou nu moeten ze wel. Of hebben we dit al de afgelopen decennia geprobeerd en is dat zo niet gelukt.
Misschien merkt deze man wel terecht op dat het met de interpretatie van de koran te maken heeft. En wil hij daar een discussie over aanwakkeren in plaats van gelijk de deur op slot te gooien door te zeggen: "jullie zijn fout en ik heb gelijk" Dat werkt namelijk niet.
En het lijkt me door het mortuarium evident dat hij tégen stenigen is. Dus ik vraag me af wat zijn dubieuze ideeën zijn. Zijn methoden zijn in jouw ogen dubieus, maar dat is heel wat anders.
mijn frans laat me de laatste tijd wat in de steek.quote:Op zondag 10 juni 2007 11:53 schreef damian5700 het volgende:
http://fr.wikipedia.org/wiki/Tariq_Ramadan#Un_double_discours.3F
T'is eng en zeker niet seculier.quote:Op zondag 10 juni 2007 12:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mijn frans laat me de laatste tijd wat in de steek.
ik vind de teletubbies engquote:
niet zo verrassend aangezien we het hier hebben over een overtuigd moslimquote:en zeker niet seculier.
kon jij het stuk lezen eik?quote:Op zondag 10 juni 2007 21:00 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik vind de teletubbies eng
[..]
niet zo verrassend aangezien we het hier hebben over een overtuigd moslim
zit ih zelfde schuitje als jij wat frans betreftquote:
Hij ruikt als een extremist, praat als een extremist en kijkt als een extremist. Maar hij is het niet hoorquote:Op maandag 11 juni 2007 16:41 schreef Slayage het volgende:
iemand die frans kan lezen en vertalen![]()
zoals ramadan zegt, moeten al die mensen, die hem van van alles en nog wat betichten maar eens met concrete bewijzen komen om hun verwijten te rechtvaardigen
anders zijn het alleen maar speculaties
hij is nu een tijdje in nederland en dus zal het wel een kwestie van tijd zijn, dat hij ook door "ons" wordt ontmaskerd, als alles wat de fransen beweren echt waar zou zijn, me dunkt
je bewijst precies mijn puntquote:Op maandag 11 juni 2007 16:46 schreef buachaille het volgende:
[..]
Hij ruikt als een extremist, praat als een extremist en kijkt als een extremist. Maar hij is het niet hoor![]()
Dat geldt wel voor meerdere mensen hoor.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:46 schreef buachaille het volgende:
[..]
Hij ruikt als een extremist, praat als een extremist en kijkt als een extremist. Maar hij is het niet hoor![]()
Dat laat onverlet de controverse rondom zijn persoon. En zijn blazoen is niet geheel ongeschonden getuige het gerechtelijke oordeel in de zaak tegen Sfeir die hij en passant verloor.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:41 schreef Slayage het volgende:
iemand die frans kan lezen en vertalen![]()
zoals ramadan zegt, moeten al die mensen, die hem van van alles en nog wat betichten maar eens met concrete bewijzen komen om hun verwijten te rechtvaardigen
anders zijn het alleen maar speculaties
hij is nu een tijdje in nederland en dus zal het wel een kwestie van tijd zijn, dat hij ook door "ons" wordt ontmaskerd, als alles wat de fransen beweren echt waar zou zijn, me dunkt
En zo iemand wordt gewoon hoogleraar in Rotterdamquote:Bij een proces dat hij tegen Antoine Sfeir, erudiet Libanees directeur van Cahiers de l'Orient, verloor toen bleek dat deze hem niet onterecht (aldus een gerechtelijke uitspraak) een gevaarlijke islamist, fel gekant ten integratie, ‘een fundamentalistische charmeur’, wolf in schaapskleren en meester in het spreken met dubbele tong beschouwde, kwamen andere getuigen deze kwalificaties steunen, waaronder journalist Mohammed Sifaoui, die bekend staat om zijn onderzoeken over het islamisme, dat ‘wat Antoine Sfeir zegt de werkelijkheid is’.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |