In de eerste instantie via de website. Quote daarvan:quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:39 schreef arneaux het volgende:
Opzich wel tof. Hoe ben je daar gekomen?
Dat nummer gebeld, het geluk gehad dat ik werd teruggebeld, wat vragen beantwoord, interview gehad en ik was geselecteerdquote:Wil je als kandidaat meedoen aan Lotto Weekend Miljonairs? Bel dan naar het nummer 0909-8806 (¤ 0,60 per gesprek) en beantwoord daar de gestelde multiple choice-vraag.
Bij een correct antwoord wordt je telefoonnummer opgenomen in het bestand van Lotto Weekend Miljonairs, waaruit de kandidatenredactie at random telefoonnummers haalt om terug te bellen voor een selectietest.
Om alvast de vliegensvlugge vraag te oefenen:quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:35 schreef RandomReader het volgende:
Wauw ik mag gewoon in de 'Kring van 10' zitten bij Robbert ten Brink![]()
Nog even de vliegensvlugge vraag beantwoorden als snelst en dat miljoen is voor mij
Opnames zijn 8 januari
![]()
quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:50 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Om alvast de vliegensvlugge vraag te oefenen:
Zet de volgende zinsdelen in de juiste volgorde:
A.Slijmbal
B. Is een
C. Vervelende
D. Robert ten Brink
Ah das echt zuur! Mocht je wel een jaar lang gratis lotto spelen?quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:40 schreef Borizzz het volgende:
Ha! Ben ik ook eens geweest.
2e met de vliegensvlugge vraag.
Helaas, ik was niet vliegensvlug genoeg...
hoe doe je dat?quote:Op maandag 15 januari 2007 21:29 schreef Borizzz het volgende:
Ennnn wie gaat er weer naar LWM: Borizzz!
hij wist het antwoord op de 25 euro vraag niet!!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:02 schreef Hephaistos. het volgende:
Is de TS al miljonair inmiddels?
Ik ben ook wel benieuwd hoe het gegaan is.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:02 schreef Hephaistos. het volgende:
Is de TS al miljonair inmiddels?
Zonder internet-aansluitingquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:52 schreef Hellrazor het volgende:
hij heeft gewonnen en is vertrokken naar een warm land![]()
Dan wil ik ook wel weken door een collega gepest worden jaquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:54 schreef Heinekenner het volgende:
Mijn leraar scheikunde had ooit 32.000 euro gewonnen. Hij was afgegaan op een geschiedenis vraag. Mijn geschiedenis leraar heeft weken hem lopen pesten.
Toch leuk 32.000 euro
quote:Op donderdag 18 januari 2007 01:11 schreef QCC het volgende:
meloen lijkt me..
pff, ik wil ook wel eens meedoen
EDIT: moet je persé meedoen met lotto om kandidaat te kunnen worden?
quote:Aanmelden als kandidaat
Speel je mee met de Lotto en wil je als kandidaat meedoen aan Lotto Weekend Miljonairs? Bel dan naar het nummer 0909-8806 (¤ 0,60 per gesprek) en beantwoord daar de gestelde multiple choice-vraag.
Je moet je sig nog aanpassenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 08:47 schreef RandomReader het volgende:
Ik speelde ook niet mee met de lotto hoor!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |