quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:03 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Ok, dan nog kaarten voor het juist voorspellen van de Wildcardkandidaten?
quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:10 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Wie als eerst 3 goede antwoorden geeft wint. Als er niemand is die er 3 goed heeft, dan de eerste met 2 goede. Tot ongeveer het einde van de uitzending morgenavond de kans voor 3 goed.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:23 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Nu beginnen en stoppen als de eerste bekend gemaakt wordt. Morgenavond aan het einde dus. En alle 3 nu noemen. Schnappie?
Heb je al iemand gezien met alle 3 goed?quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:40 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Heb even snel door de prono's gelezen en ik popel om een hint te geven.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:43 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Niemand zelf met 2 goed.... Zo dat moest er even uit![]()
wij bijvoorbeeldquote:Op maandag 18 december 2006 14:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Maar wie weet heeft Yeahinho de andere 2 niet goed en iemand anders wel
Yeahinho dan toch...?quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
Woelli heeft gewonnen.. toch? Niemand heeft er meer dan eentje goed en zij is de eerste met 1 goed.
Ja, dat heeft Yeahinho voor Woellie gedaan hoorquote:Op zondag 24 december 2006 12:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ow, op zo'n manier. Ik dacht de eerste als in zijn lijstje had ingeleverd.
Ik vind dat de mensen die allemaal 1 goed hebben geraden, nu weer zouden moeten stemmen om wie de werkelijke Wildcard krijgtquote:Op zondag 24 december 2006 13:00 schreef PeRi het volgende:
Niemand heeft drie of twee goed. Yeahinho was de eerste die 1 iemand goed geraden had.
Alsof je er werkelijk heen wilquote:Op zondag 24 december 2006 12:36 schreef SpecialGuest het volgende:
Als ik m'n prono had gevolgd had ik die kaarten gewoon gewonnen.![]()
Natuurlijk niet, je gaat niet achteraf de regels van een spel aanpassenquote:Op zondag 24 december 2006 13:37 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik vind dat de mensen die allemaal 1 goed hebben geraden, nu weer zouden moeten stemmen om wie de werkelijke Wildcard krijgt
Marks regels zijn dat degene die als eerste het goede antwoord postte, het won.quote:Op zondag 24 december 2006 13:37 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik vind dat de mensen die allemaal 1 goed hebben geraden, nu weer zouden moeten stemmen om wie de werkelijke Wildcard krijgt
wellicht voor pubersquote:Op zondag 24 december 2006 13:41 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Nou, tis best gaaf om mee te maken hoor![]()
Dat zou erg tof zijn. (Helaas zit ik er niet bijquote:Op zondag 24 december 2006 17:37 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Kaarten voor alle mensen met 1 goed dan?![]()
Yeahinhoquote:Op zondag 24 december 2006 17:37 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Kaarten voor alle mensen met 1 goed dan?![]()
Ik heb Mark even gemaild voor meer infoquote:Op zondag 24 december 2006 17:56 schreef Yeahinho het volgende:
Voor wanneer krijg je nu precies kaarten als je hebt gewonnen?!
Zaterdag en zondag lees ik, maar is dat al komende zaterdag en zondag..?
Het blijft moeilijk he, begrijpend lezenquote:Op zondag 24 december 2006 18:21 schreef Woelli het volgende:
Maar is het nu alleen Yeahinho of de andere 4 ook![]()
Soms wel jaquote:Op zondag 24 december 2006 18:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het blijft moeilijk he, begrijpend lezen.
echtquote:Op zondag 24 december 2006 17:42 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Yeahinho
Woelli
Tom_Tom-
shiNinG_staR
charmed_angel
dus.
is er al wat meer bekendquote:Op maandag 25 december 2006 15:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik wacht op antwoord van Mark!
Ik kan ook niet danquote:Op maandag 25 december 2006 15:49 schreef Yeahinho het volgende:
Is er al iets bekend?!
Ik kan aanstaande zaterdag en zondag niet.
Maar ik kan mijn zus + vriendin er wel blij mee maken.
ik kan wel zaterdag, en hoop wel dat het zaterdag is..... dan zitten ze er allemaal nog in...quote:
Regel dat zelf even onderlingquote:Op woensdag 27 december 2006 11:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ow jammer, dan kan ik niet. Dan maar voor iemand anders..?
Helemaal mee eens, als je familie mee doet dna is het leuk. Maar ik al afgesproken met vrienden. Elke week er na had ik gekundquote:Op woensdag 27 december 2006 14:29 schreef Yeahinho het volgende:
Dit was op zich best wel te verwachten eigenlijk...
Met alle respect voor degenen die het wel leuk vinden om te doen, maar welk normaal denkend mens gaat er ook op oudjaarsavond in de studio van Xfactor zitten.
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 27 december 2006 14:34 schreef Woelli het volgende:
Yeahinho heb jij al reactis gehad dan?
Dat wil ik liever ook. Maar volgens mij heeft iedereen al plannenquote:Op woensdag 27 december 2006 17:20 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Het maakt mij niet zoveel uit wie mijn kaarten krijgt, als het maar bekende XFA-posters zijn.
Ik denk dat niemand ze kwijt raakt voor zondag.quote:Op donderdag 28 december 2006 17:48 schreef Lynx666 het volgende:
(ik zet het maar ff hier weg, aangezien er hier meer mensen hun kaartjes kwijt moeten)
Ik kan uiteindelijk met alle moeite van de wereld niet op zondag naar de liveuitzending. Ik heb dus over de 2 kaartjes voor de uitslag op zondag 31 december. De eerste die me PM't met zijn of haar adres krijgt ze.
Ik zou ook eigenlijk helemaal niet willen op zondag, zelfs als ik kon...quote:Op donderdag 28 december 2006 17:54 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand ze kwijt raakt voor zondag.
Ja, voor 95% weet ik dat ook wel, maar toch, wie weetquote:Op donderdag 28 december 2006 17:54 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand ze kwijt raakt voor zondag.
als het geen oudejaarsavond was geweest dan had ik op een zondag gegaan... heb toch nooit wat te doen op zondag...quote:Op donderdag 28 december 2006 17:55 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik zou ook eigenlijk helemaal niet willen op zondag, zelfs als ik kon...
Ok bedankt! waarom is de zaal eigenlijk al zo vroeg openquote:Op donderdag 28 december 2006 22:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Globe, je kaartjes liggen onder de naam Globe (moest vanmiddag ff snel wat doorgeven) bij de balie in Studio 22. 18.45 gaat de zaal open.
Zelfde geld voor c_a. En ik zie jullie daar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |