Gewone CCquote:
Nee vorig jaar scoorde hij in zn 1e CL duel de 1-0 tegen Inter.quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:06 schreef MCH het volgende:
Was Huntelaar vorig jaar ook niet geschorst voor z'n eerste CL duel en knalde (kopte) hij er daarna 2 in?!![]()
Held.quote:
Nee hij kwam pas in de winter weetje nogquote:Op vrijdag 15 december 2006 19:06 schreef MCH het volgende:
Was Huntelaar vorig jaar ook niet geschorst voor z'n eerste CL duel en knalde (kopte) hij er daarna 2 in?!![]()
Ok, maar ik dacht dat Huntelaar voor de eerste wedstrijd geschorst was (door z'n uefa avontuur met heerenveen) en het duel in de arena dus wel iets kon betekenen voor Ajax. Ofzo...quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:32 schreef jna het volgende:
[..]
Nee hij kwam pas in de winter weetje nog![]()
Moet je niet doenquote:Op vrijdag 15 december 2006 20:13 schreef MCH het volgende:
[..]
Ok, maar ik dacht dat Huntelaar voor de eerste wedstrijd geschorst was (door z'n uefa avontuur met heerenveen) en het duel in de arena dus wel iets kon betekenen voor Ajax. Ofzo...![]()
Absoluut!Ga je nog los tegen de Engelse joden?quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:08 schreef Vakkie_W het volgende:
Wij hebben een super mooie loting, maar die van jullie is ook mooi!
Ik denk dat als ajax-spurs en feyenoord-werder was geweest dat men dan ook héél blij zou zijn geweestquote:Op vrijdag 15 december 2006 21:08 schreef Vakkie_W het volgende:
Wij hebben een super mooie loting, maar die van jullie is ook mooi!
Nee, kan niet. Ja, ze vragen legitimatie.quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:19 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik heb dus een seizoenskaart van iemand overgekocht vorige week
En die gast heeft ook een voorrangsuitkaart
Kan ik daarmee kaartjes voor Werder - Ajax halen en dus naar de wedsrijd gaan?
Of gaan ze om legitimatie vragen
Ja mag voor mij wel een kaartje halen op je voorrangquote:Op vrijdag 15 december 2006 20:19 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik heb dus een seizoenskaart van iemand overgekocht vorige week
En die gast heeft ook een voorrangsuitkaart
Kan ik daarmee kaartjes voor Werder - Ajax halen en dus naar de wedsrijd gaan?
Of gaan ze om legitimatie vragen
had iemand stiekem morfine in z'n koffie gestopt?quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:01 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[afbeelding]
Hij kan het!
quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:01 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[afbeelding]
Hij kan het!
Geen photoshop?quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:01 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[afbeelding]
Hij kan het!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |