Er staat wel 020 op mn bovenarm telt dat ook?quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:32 schreef denthemen het volgende:
Is er hier eigenlijk iemand met een ajax tatoo? Zo ja, wat voor 1 en waar zit ie? Ik wil er zelf namelijk ook 1
Sinds wanneer noemen de Duitsers ons ook al joden?quote:Amsterdam... Ein Traum!
Die jooden... hahahaha das kann ja einfach nur lustig werden!
Inderdaadquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:32 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Behalve dat cluppie dat in de kuip balt
Kijk eens naar de datum vriendquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:28 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat Ajax bij de beste 16 clubs van Europa hoort?Zelfs in Nederland is geen enkele club meer bang voor ze...
Ik wil het oude logo op mn schouder maar ik zuip mijn geld steeds opquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:32 schreef denthemen het volgende:
Is er hier eigenlijk iemand met een ajax tatoo? Zo ja, wat voor 1 en waar zit ie? Ik wil er zelf namelijk ook 1
Of anders: "Jetzt geht's loss!"quote:
nee, want er zijn al plusminus 2500 voorrang uitkaarthouders en die mogen eerst en dan is jou kaartje allang wegquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:27 schreef kevin6188 het volgende:
Ik stel voor om de vrije trappen over de grond te nemen
2500+ vakken in het uitvak, is dat te doen op een simpele CC?
Ik hoop iig zsm een seizoenkaart te hebben, krijg ik nog mail over terug. Wil niet op de andere vakken die je nu voor de helft van de competitie kunt kopen. Dan maar ergens een lenen ofzo. IIg ff goed in de gaten houdenquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Uitvak heeft 2.562 plaatsen en Ajax heeft 2.544 EU-uitkaarthouders, waarvan 323 EU-voorrangsuitkaarthouders en 2.221 EU-uitkaarthouders, komt mooi uit.
Precies hetzelfde geldt voor Ajax, Feyenoord en inmiddels AZ. Maar angst is er niet meer. Vroeger kwam iedereen met bevende knietjes naar de Meer en de Kuip, maar dat bestaat niet meer.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:32 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat er weinig clubs met veel zin naar PSV gaan.
Al kreeg ik geld toe.. Als het nou uit was dan had het een ander verhaal geweest.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:41 schreef Ayaxola het volgende:
De kaarten voor Haarlem in de beker zijn bijna gratis trouwens![]()
Ontzettend lam persoonquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:50 schreef PLAE@ het volgende:
Godverdomme dit is nog eens lekker wakker worden![]()
droomloting.
zolang ze maar niet op het idee van een combi komen![]()
Geschorst?quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:10 schreef jna het volgende:
Fuck, Huntelaar mag niet meedoen 1ste wedstrijd tegen Bremen![]()
Nee hequote:Op vrijdag 15 december 2006 17:10 schreef jna het volgende:
Fuck, Huntelaar mag niet meedoen 1ste wedstrijd tegen Bremen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |