En N'Kufo?quote:Op zondag 17 december 2006 15:35 schreef twi het volgende:
[..]
Toch een knappe prestatie hoor, van Klaas. Gewoon weer helemaal terug in de race voor de topscorerstitel. Zes goals lijkt natuurlijk wel veel, maar het zou mij verbazen wanneer Alves op deze manier door blijft gaan. Koevermans lijkt mij persoonlijk een grotere concurrent. En Farfan, natuurlijk.
Hij houd Rosales op de bankquote:Op zondag 17 december 2006 16:41 schreef HeatWave het volgende:
De meerwaarde van Roger moet iemand me nog maar eens uitleggen denk ik.
quote:
Roger is te goed voor Ajaxquote:Op zondag 17 december 2006 16:41 schreef HeatWave het volgende:
Speelt goed idd de laatste tijd.
De meerwaarde van Roger moet iemand me nog maar eens uitleggen denk ik.
Waar heb je het over droeftoeter?quote:
Dat Babel het ook niet is. Helaas.quote:Op zondag 17 december 2006 17:53 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Waar heb je het over droeftoeter?
Diep en diep triest ben jij... een slechte wedstrijd schijnbaar (heb alleen goals nog gezien) en hij 'is het ook niet'? Hou toch op man, geweldige speler. Geweldig schot, dreiging, passeerbeweging en zelfs steeds betere voorzet. Ideale speler die zich dit jaar stormachtig ontwikkelt. Speelt over paar jij in de wereldtop. Ga jij lekker verder teleteksten.quote:
Stakker.quote:Op zondag 17 december 2006 18:05 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Diep en diep triest ben jij... een slechte wedstrijd schijnbaar (heb alleen goals nog gezien) en hij 'is het ook niet'? Hou toch op man, geweldige speler. Geweldig schot, dreiging, passeerbeweging en zelfs steeds betere voorzet. Ideale speler die zich dit jaar stormachtig ontwikkelt. Speelt over paar jij in de wereldtop. Ga jij lekker verder teleteksten.
ik vraag alleen maar eerst eens om een tegendoelpuntje om mee te beginnen.quote:Op zondag 17 december 2006 18:42 schreef M0NTANA het volgende:
Wanneer gat dat kut-PSV nou eens steken laten vallen?
Ik heb vrijdag een tijdje zitten kijken, maar je zou er maar supporter van zijnquote:Op zondag 17 december 2006 18:49 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
ik vraag alleen maar eerst eens om een tegendoelpuntje om mee te beginnen..
weer?quote:Op zondag 17 december 2006 17:04 schreef manny het volgende:
Babel weer droevig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |