Hij kijkt vieze plaatjes in KPDquote:
KPD ?quote:
fixedquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij kijkt vieze plaatjes in mijn fotoalbum
Bevrucht jij jezelf dan ook via zon ding?quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:13 schreef Spacehamster het volgende:
Tja waar zijn mannen nou voor nodig?
Er zijn ook vibrators en die kun je uitzoeken op kleur, vorm en grootte.
Bij een man is dat altijd maar gokken wat hij in zijn broek heeft.
Mannen zijn overbodig geworden.
Schijnbaar had jouw moeder ook een vent nodig om jouw te produceren. Dus je vraag is bij deze beantwoord.quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:13 schreef Spacehamster het volgende:
Tja waar zijn mannen nou voor nodig?
commune?quote:
we stoppen ze allemaal in een schuurtje dat achterop het terrein staat.quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
commune?
en nemen we er dan eentje om te delen of lossen we dat anders op?
Ziekenhuis, buisjequote:Op vrijdag 15 december 2006 17:19 schreef arneaux het volgende:
[..]
Bevrucht jij jezelf dan ook via zon ding?
Je vergeet weer dat er nog een man nodig was die ff moest "handkarren"quote:
en het buisje vol te rukken.quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:26 schreef Mirage het volgende:
[..]
we stoppen ze allemaal in een schuurtje dat achterop het terrein staat.
Daar mogen ze slapen en verder mogen ze in huis komen om de check te brengen![]()
Weet ze dat zelf ook al?quote:
Met wepkem erbij?quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
en het buisje vol te rukken.
Zetten we ze gewoon achter een laptopje en gaan met die banaan
Mwoachquote:
Ik vul zo een buisje voor je. Desnoods op het toilet van McDonalds ofzo... visuele stimulatie, schmatie.quote:
Ervaringquote:Op vrijdag 15 december 2006 18:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou ben ik wel getrained natuurlijk....
zou dat wat over yvonne of over mannen vertellen ?quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:25 schreef MaxMark het volgende:
Open je dit topic nou elk jaar opnieuwe, Yvonne? Ik zou zweren dat ik het eerder had gezien..
quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:26 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Sexy hoor, zo een vurige dame.![]()
Ik weet het niet, ik probeer me na elk jaar te verbeteren.quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:27 schreef Mirage het volgende:
[..]
zou dat wat over yvonne of over mannen vertellen ?
Nee, gewoon een naaktfoto.quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:31 schreef Burbo het volgende:
Was er niet zo'n semi-naaktfoto van Yvonne?
mijn tepeltjes werden er stijf vanquote:Op vrijdag 15 december 2006 18:31 schreef Burbo het volgende:
Was er niet zo'n semi-naaktfoto van Yvonne?
tepeltjes?quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:37 schreef Mirage het volgende:
[..]
mijn tepeltjes werden er stijf van![]()
Volgens mij had ze nog wel d'r laarzen aan.quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, gewoon een naaktfoto.
Tenminste, in de regel heb je niets aan onder de douche.
Pics!quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:37 schreef Mirage het volgende:
[..]
mijn tepeltjes werden er stijf van![]()
quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
tepeltjes?
volgens mij heb je van die plakken leverworst.
Kaplaarzen?quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:40 schreef cerror het volgende:
[..]
Volgens mij had ze nog wel d'r laarzen aan.
Jaquote:Op vrijdag 15 december 2006 18:25 schreef MaxMark het volgende:
Open je dit topic nou elk jaar opnieuwe, Yvonne? Ik zou zweren dat ik het eerder had gezien..
Jouw putje is allang verstoptquote:Op vrijdag 15 december 2006 18:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, gewoon een naaktfoto.
Tenminste, in de regel heb je niets aan onder de douche.
Ik heb het dit jaar nog redelijk veilig doorgemaakt, ben gelukkig bijna geen 18 meer.quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:49 schreef zoalshetis het volgende:
yvonne heeft gewoon een haat-liefde verhouding met mannen.
Ik heb daar acces. Even zoeken.quote:
Tja, het blijkt dat iemand anders over iteejer droomt. yvonne wil zich even afreageren.quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:56 schreef FlyingFox het volgende:
Is 't weer es hommeles in huize Heslinga?
quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:27 schreef Mirage het volgende:
[..]
zou dat wat over yvonne of over mannen vertellen ?
quote:
Y is dagelijks ongestelt.quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:00 schreef DarkManta het volgende:
Is dit zo`n PMS-periode of is het iets dagelijks?
Jaquote:Op vrijdag 15 december 2006 18:49 schreef zoalshetis het volgende:
yvonne heeft gewoon een haat-liefde verhouding met mannen.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:47 schreef Camplo het volgende:
Weer zo'n topic dat een slotje verdient en het niet krijgt.![]()
Maar ik wil nog niet klootzakken.quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het zou een reeks moeten worden.
admin !quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:00 schreef T3rr0r het volgende:
Ongelooflijk, als een normale user zo'n topic zou openen dan zou het binnen no-time dicht zijn maar als een modje het doet dan mag het allemaal zomaar.
Dood wel dan?quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:52 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Maar ik wil nog niet klootzakken.
danny@fok.nlquote:Op vrijdag 15 december 2006 20:00 schreef T3rr0r het volgende:
Ongelooflijk, als een normale user zo'n topic zou openen dan zou het binnen no-time dicht zijn maar als een modje het doet dan mag het allemaal zomaar.
quote:
Ligt aan de relevantie van het onderwerp.quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:00 schreef T3rr0r het volgende:
pb dan?quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:10 schreef Mirage het volgende:
[..]
das gemeen
die vent leest heel zijn mail niet
zet er dan een slot op , manke mod. In ONZ hoeven wij dit ook nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |