En er trots op zijn ook nogquote:
Je mag gerust sorrie zeggen of typen, alleen die topicverneukende ééntjes erachter waren ietwat irriterend.quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:36 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ik wilde sorry zeggen, maar een mod vond dat dat niet mocht, dus dan niet, he, tenzij het wel zo was, misschien door die enen, maar dat maakt niet uit als het niet zo was en de eeffecten van het weo zijn zijn niet zo groot. Dus.![]()
Jezus Jogy waarom heb je ook al weer mijn klaagtopic over deze o zo grappige klootjosti geslotenquote:
En 1 usert die over kuttopics zeikt.quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:39 schreef dwerg het volgende:
Nou, het topic is er ook echt op vooruit gegaan in ONZ. De ene helft probeert er iets van te maken, de andere helft zeurt over slotjes.
Ik wil wel zeuren over je geile avatarquote:Op vrijdag 15 december 2006 21:39 schreef dwerg het volgende:
Nou, het topic is er ook echt op vooruit gegaan in ONZ. De ene helft probeert er iets van te maken, de andere helft zeurt over slotjes.
Ik heb geen idee wie je bent, maar ik verheug me nu al op het moment dat ik je naam in het banmeldtopic zie staan.quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:41 schreef Bevestigingsmail het volgende:
En 1 usert die over kuttopics zeikt.
Dat mag. Het is Tara Reid, nuchter, zonder boobjob. In haar goede dagen, zeg maar.quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:42 schreef WanEnOonlie het volgende:
Ik wil wel zeuren over je geile avatar
Ja had haar al herkend.quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:43 schreef dwerg het volgende:
[..]
Dat mag. Het is Tara Reid, nuchter, zonder boobjob. In haar goede dagen, zeg maar.
Daar ga ik dan ook weer over zeurenquote:Op vrijdag 15 december 2006 21:43 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie je bent, maar ik verheug me nu al op het moment dat ik je naam in het banmeldtopic zie staan.
Hoi yv.quote:
en daarnaast het makkelijkste ende haalbaarstequote:Op vrijdag 15 december 2006 16:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sex afzweren was het beste dat ik kon doen in dit leven
Op de een of andere manier heb ik er toch wat moeite mee om zaterdagavond om kwart over tien bij iemand binnen te komen omdat ik zo graag met de poes wil spelen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |