Openen en we vergeven je!quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Normalitair lees ik alle topics wel door voor ik er danwelniet een slotje op gooi. Maar als ik opeens zie dat er overal lemmings gemaakt worden dan is snelheid troef.
*nog steeds niet snaptquote:Op vrijdag 15 december 2006 21:22 schreef jogy het volgende:
[..]
ff naar beneden scrollen voor de lijkjes.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Normalitair lees ik alle topics wel door voor ik er danwelniet een slotje op gooi. Maar als ik opeens zie dat er overal lemmings gemaakt worden dan is snelheid troef.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:17 schreef Bevestigingsmail het volgende:
[..]
zonder dat ook wel trouwens.
Ah check, je hebt leiderschaps-issues. Zelfs op een forum. Dat is best ernstig.quote:
Duidelijk een homo, met je rose jurkje en 2 staartjes in je haar.quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:20 schreef Bevestigingsmail het volgende:
[..]
HA-HA-HA
Je gaat door voor de leukste ONZ-user 2007 (ja nu al ja)
![]()
Je associeert jezelf met leiderschap?quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:24 schreef jogy het volgende:
[..]
Ah check, je hebt leiderschaps-issues. Zelfs op een forum. Dat is best ernstig.
Kutusertquote:Op vrijdag 15 december 2006 21:26 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Duidelijk een homo, met je rose jurkje en 2 staartjes in je haar.
We waren sarcastisch hoor, je bent echt de grappigste user. Dit vraagt om een naam-topic.quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:26 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Echt wel!quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:27 schreef Bevestigingsmail het volgende:
[..]
Je associeert jezelf met leiderschap?![]()
*heel stoer terugkijkt ** maar leiderschaps-issues heeftquote:
Dat weet ik, maar ik ben zo`n lul die van plagen houd.quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:28 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
We waren sarcastisch hoor, je bent echt de grappigste user. Dit vraagt om een naam-topic.![]()
Je kankermoederquote:Op vrijdag 15 december 2006 21:26 schreef DarkManta het volgende:
[..]
At your servicequote:Op vrijdag 15 december 2006 21:28 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
We waren sarcastisch hoor, je bent echt de grappigste user. Dit vraagt om een naam-topic.![]()
Die jeugd van tegenwoordig. Actief! Bah!quote:
Hee pas op he. Anders begin ik ook met jou!!!einszwei!11quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:31 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Die jeugd van tegenwoordig. Actief! Bah!![]()
Stop while your (with) a()headquote:Op vrijdag 15 december 2006 21:33 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Hee pas op he. Anders begin ik ook met jou!!!einszwei!11
Heb je nieuwe batterijen voor je vibrator gekocht?quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:19 schreef yvonne het volgende:
Alle mannen moeten kloootzakken en zijn dood
Ik wilde sorry zeggen, maar een mod vond dat dat niet mocht, dus dan niet, he, tenzij het wel zo was, misschien door die enen, maar dat maakt niet uit als het niet zo was en de eeffecten van het weo zijn zijn niet zo groot. Dus.quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:33 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Hee pas op he. Anders begin ik ook met jou!!!einszwei!11
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |