Kerstquote:Op vrijdag 15 december 2006 15:46 schreef Thrilled het volgende:
Kerst![]()
Kerstliedjes![]()
Mariah Carey![]()
Sneeuw![]()
Uiteraard voorzien van een vrolijk niet-kerstig geluidje.quote:Girl, it's that time of year to say Felize Navidad,
underneath the tree there should be some presents there from Santa Claus
Girl, I'm begging you don't be mad at me, I forgot it's christmas and you're oh so hard to try and please
AyAyAy it's christmas and I don't know what to do
AyAyAy it's christmas and I don't have a gift for you
I can give you ayayay, all you need is ayayay, un poquito ayayay
on this christmas night, yeah
Girl, pretend my arms are like shining big red bows wraped around you
kisses underneath the magic mistletoe
Girl, my gift of love is coming from the heart
peace on earth, goodwill to all starts right here where we are
everybody sing
AyAyAy it's christmas and I don't know what to do
AyAyAy it's christmas and I don't have a gift for you
I can give you ayayay, all you need is ayayay, un poquito ayayay
on this christmas night, yeah
Oja!quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:13 schreef NoBody122 het volgende:
Waar blijft de eerste traditionele 'verplicht-naar-familie'-klaagpost van één of andere éénzame nerd
dus je had meteen kerstboomversieringquote:Op vrijdag 15 december 2006 18:38 schreef StupidByNature het volgende:
Vanmiddag de kerstboom (gedwongen) opgezet. Komt die jonge kutshitzu-keuter van mijn broer, ziet de kerstboom en rent zo de boom in...![]()
![]()
R.I.P. aan de nabestaande.quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:13 schreef NoBody122 het volgende:
Waar blijft de eerste traditionele 'verplicht-naar-familie'-klaagpost van één of andere éénzame nerd
HOUD JE SENIORENBEK YOUP VAN HET HEK!!111!1!quote:Op zondag 17 december 2006 15:41 schreef navi het volgende:
Het was kerstochtend 1961
Ik weet 't nog zo goed, mijn konijnenhok was leeg
Moeder zij dat ik niet in de schuur mocht komen
En als ik lief ging spelen, dat ik dan wat lekkers kreeg
Zij wist ook niet waar Flappie uit kon hangen
Ze zou 't pappa vragen, maar omdat die bezig was
In het fietsenschuurtje moest ik maar een uurtje goed naar Flappie zoeken
Hij liep vast wel ergens op het gras
refrein:
Maar ik had 't hok toch goed dichtgedaan, zoals ik dat elke avond deed
Ik was de vorige avond zelfs nog teruggegaan
Ik weet ook niet waarom ik dat deed, 'k had heel lang voor 't hok gestaan Alsof ik wist wat ik nu weet
Het was eerste kerstdag 1961
Wij naar Flappie zoeken, vader die zocht gewoon mee
Bij de bomen en 't water, maar niet in dat fietsenschuurtje
Want daar kon 'ie toch niet zitten? En ik schudde nee
We zochten samen, samen tot de koffie
De familie aan de koffie, maar ik hoefde niet
Ik dacht aan Flappie en dat 't 's nachts zo koud kon vriezen
M'n hoofdje stil gebogen, dikke tranen van verdriet
herhaal refrein
Het was eerste kerstdag 1961
Er werd luidruchtig gegeten, maar dat deed me niet zoveel
Ik dacht aan Flappie, m'n eigen kleine Flappie
Waar zou die lopen? Geen hap ging door me keel
Toen na de soep het hoofdgerecht moest komen
Sprak m'n vader uiterst grappig: Kijk Youp, daar is Flappie dan!
Ik zie de zilv'ren schaal nog en daar lag 'ie in drie stukken
Voor 't eerst zag ik m'n vader als 'n vreselijke man
En ik ben gillend en stampend naar bed gegaan
Heb eerst een uur liggen huilen op de sprei
Nog een keer scheldend bovenaan de trap gestaan
En geschreeuwd: Flappie was van mij!
'k Heb heel lang voor 't raam gestaan
Maar 't hok stond er maar verlaten bij
Het was tweede kerstdag 1961
Moeder weet 't nog zo goed, vaders bed was leeg
En ik zei dat zij niet in de schuur mocht komen
En als ze lief ging spelen, dat ze dan wat lekkers kreeg
![]()
Ja man stel je voor 2 uur geen fokquote:
Het lijkt niet, het is. Nooit bij nagedacht dat de meest welvarende bevolkingen het vinden dat ze met kerst extra verwend moeten worden omdat ze het zo "verdiend" hebben?quote:Het lijkt rond de kerst soms wel alsof mensen juist egoïstischer worden.
wat jij zegt...quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:47 schreef OA het volgende:
[..]
Kerst![]()
Kerstliedjes![]()
Mariah Carey![]()
Sneeuw![]()
Kutwerkgevers moet gewoon riante paketten geven... als blijk van waardering ;')quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:41 schreef tlepel het volgende:
kerst is een klote feest geworden..vreten,vreten en nog eens vreten.de helft van de nieuwe generatie leert niet eens meer waardoor kerst eigenlijk is ontstaan.
mensen zeiken omdat hun kerstpakket zo schaars is terwijl je als werkgever niet verplicht ben om iets extraas weg te geven,en dezelfde mensen zitten hypocriet gezellig onder elkaar kerst te vieren,
Ophangen aan dat kerstlint. Bomen genoeg, dat is dan gelijk een voordeelquote:Op zaterdag 16 december 2006 09:20 schreef cora4034 het volgende:
aaaaaaah die vrouw in de rij van de kassa bij de afdeling kerstversieringen die let op.....
een kerstlint a 99 cent ging ruilen en daarover een uur ging jammeren terwijl er nog 20 man in de rij stonden om hun (kerst)ballen af te rekenen.
jullie moeten blij zijn dat je voor het bedrijf werken mag..waardering krijg je daardoor al.is niet uit te drukken in hoeveelheid giften...je voelt je alleen gewaardeerd door een gift te krijgen..wat een onzeker persoon ben je dan zeg.quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:47 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Kutwerkgevers moet gewoon riante paketten geven... als blijk van waardering ;')
Daarom geef ik mijn werknemers een riant kerstpakket. Zij dragen bij aan de successen van het bedrijfquote:Op dinsdag 19 december 2006 10:24 schreef tlepel het volgende:
[..]
jullie moeten blij zijn dat je voor het bedrijf werken mag..waardering krijg je daardoor al.is niet uit te drukken in hoeveelheid giften...je voelt je alleen gewaardeerd door een gift te krijgen..wat een onzeker persoon ben je dan zeg.
John Lennon - So This Is Christmasquote:
het personeel wat wij hebben dragen ook bij in het succes van de zaak..ik zeg dat tegen ze ook al is het zomer..een riant kerstpakket is niet de houvast van een bdrijf..als er wernemers zijn die al niet kunnen waardeeren als hun pakket in hun ogen minder riant is en daar over lopen te zeiken waardeeren ze het bedrijf en de werkgever nietquote:Op dinsdag 19 december 2006 10:29 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Daarom geef ik mijn werknemers een riant kerstpakket. Zij dragen bij aan de successen van het bedrijf
Maar leuk dat jij denkt een oordeel over mij denkt te kunnen vormen naar aanleiding van 1 zin op een openbaar forum
Klopt! Maar ik doe het wel!quote:Op dinsdag 19 december 2006 10:54 schreef tlepel het volgende:
je bent als werkgever niet verplicht om iets extraas te doen voor je personeel met de kerst.
ik doe hetzelf ook niet omdat het hoort ,ook omdat ik waardeer dat ze meedenken in het bedrijf.waar ik me aan stoor en irriteer dat ook al zijn we niet verplicht om dat te doen ,werkgevers klagen over de inhoud van het pakket en niet waarderen dat je al iets extraas voor ze doet.quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:04 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Klopt! Maar ik doe het wel!
Ik vind dat dit hoort!
Dat ayayay doet et em gewoonquote:Op vrijdag 15 december 2006 17:37 schreef Yozzz het volgende:
Ricky Martin en kerstliedjesIk quote:
[..]
Uiteraard voorzien van een vrolijk niet-kerstig geluidje.
Pff net alsof ik de kerstverlichting uitzet de hele wereld is geredquote:Op maandag 25 december 2006 12:06 schreef OxygeneFRL het volgende:
Mensen die stroom verbruiken door hun tuin te willen verlichten![]()
Centrale topics zijn meestal niet zo boeiend... En een post in een topic trekt gewoon minder dan een nieuw topic..quote:Op maandag 25 december 2006 12:24 schreef Syd het volgende:
Had beter mijn topic opengelaten, had ik nog meer reacties gehad dan hier![]()
je bent ook een mongool als je buiten verlichting hebt.quote:Op maandag 25 december 2006 12:10 schreef Syd het volgende:
Kerstverlichting doorgeknipt :(
Ah moest blijkbaak hier
GVD gisteren geen zin in uitgaan, beetje lam zitten tv te kijken.
Hoor ik ineens rond uurtje of half 1 dik kabaal bij de voordeur, dus ik ren er naar toe doe de deur open, zie op eerste gezicht niks, maar in mijn ooghoeken zie ik een klein kut gabbertje (jaar of 16) supersnel weg fietsen naar de overkant waar zijn bange vriendje stond.
Ik dacht eerst er is niks aan de hand zal wel belletje willen trekken ofzo.
Tot ik vanochtend ineens allemaal doorgeknipte kabels zie liggen
GVD 3 buiten verlichting van intotaal ongeveer 300 lampjes naar de tering
Kut kinderen
quote van:
[..]
Pff net alsof ik de kerstverlichting uitzet de hele wereld is gered
Want ? Ik mag mijn verlichting niet meer buiten ophangen omdat er dan paar kut pubertjes de kabels doorknippenquote:Op maandag 25 december 2006 21:13 schreef thedude0 het volgende:
[..]
je bent ook een mongool als je buiten verlichting hebt.
en ik vind het ontzettend kut dat alle winkels tijdens kerst dicht zijn, kut feestdagen
tip: luister eens naar The Police met 'Invisible sun':quote:Op maandag 25 december 2006 21:58 schreef Syd het volgende:
[..]
Want ? Ik mag mijn verlichting niet meer buiten ophangen omdat er dan paar kut pubertjes de kabels doorknippen![]()
Ze moeten er gewoon met hun poten vanaf blijven, en niet meer op "mijn" terrein komen
Ga dan lekker zeuren bij de kassen ofzoquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
tip: luister eens naar The Police met 'Invisible sun':
It's dark all day and it glows all night
Factory smoke and acetylene light
Het is niet goed voor het ritme van de natuur als we de nachten verlichten en de dagen 'verdonkeren'.
Grease 2+3 zijn anders echte topfilms hoor!quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:09 schreef Renesite het volgende:
Die TV van vanavond was ook echt om over naar huis te schrijven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |