abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44457571
Wij overwegen een slow cooker aan te schaffen. Ik zag op internet verschillende winkels die zo'n apparaat aanbieden, maar ben benieuwd of iemand ervaring heeft met zo'n ding. Wij houden erg van stoofpotjes, en in een slow cooker zou het vlees nog malser blijven dan na een paar uur op een laag vuurtje op de kookplaat. Iemand ervaring mee?
Meen je dat nou?
pi_44457739
Hoort deze niet bij Culinair??
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Meen je dat nou?
  vrijdag 15 december 2006 @ 14:52:41 #3
97348 Matness
Matt about you
pi_44457752
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 14:52 schreef Lolbroek... het volgende:
Hoort deze niet bij Culinair??
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
ja
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  vrijdag 15 december 2006 @ 15:06:05 #4
58789 Snakey
-||||--------||||-
  vrijdag 15 december 2006 @ 15:07:47 #5
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_44458577
Ik heb ook een tajine (nooit gebruikt nog ;@ ) Is de slowcooker daar de elektrische variant van?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_44458795
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 15:07 schreef Snakey het volgende:
Ow, wij gebruiken sinds jaren een Tajine lolbroek. Blijft het vlees ook heerlijk mals in.

http://kook.rubriek.nl/eten&drinken/tajine.asp
Malser dan in een stoofpan? Zet je een tajine gewoon op de kookplaat (keramisch)?
Meen je dat nou?
pi_44458868
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 15:19 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb ook een tajine (nooit gebruikt nog ;@ ) Is de slowcooker daar de elektrische variant van?
Weet ik eerlijk gezegd niet. Ik las in de Volkskeuken (Volkskrant) over dit apparaat en het werd daar erg geprezen. Het is inderdaad een elektrisch apparaat dat 8 tot 10 uur op het aanrecht staat te pruttelen (de inhoud dan). Qua stroomverbruik schijnt het heel erg mee te vallen.
Meen je dat nou?
pi_44458903
Ben getrouwd met een Amerikaanse en daar is het heel normaal om een slowcooker te gebruiken (tenminste voor het kleinde gedeelte van de bevolking die uberhaupt nog zelf kookt daar
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
). Is supermakkelijk om te gebruiken en het resultaat is errug lekker vind ik zelf. En ja, het vlees blijft er malser in en wordt absoluut niet taai
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Hrm, nou zit ik er ook weer over na te denken om zo'n ding hier aan te schaffen.
pi_44458938
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 15:26 schreef Lolbroek... het volgende:

[..]

Malser dan in een stoofpan? Zet je een tajine gewoon op de kookplaat (keramisch)?
Sorry
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Mijn vraag wordt beantwoord op de site waar jij me in jouw bericht op wijst. Was iets te snel...
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Meen je dat nou?
  vrijdag 15 december 2006 @ 20:56:48 #11
97745 Thorical
finding a way
pi_44468197
De oven op 80 graden zetten is geen optie?
En anders vind ik het leuk om de herleving van de slowcooker mee te maken.
pi_44483761
Weinig mensen met ervaring met de slow cooker zo te zien............
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Meen je dat nou?
pi_44577928
ik vind het een waardeloos ding!
Laatst nog wat gemaakt in dat ding na ruim 3 uur totaal "geen actie". Dus alles maar in een pan gekwakt em op het vuur gezet. kinders hadden na 3 uur wel trek.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

(misschien heb ik een waardeloos ding)
pi_44582619
gewoon in de oven beetje vocht in de oven mikken als je geen stoom oven hebt zo gepiept
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
pi_44584252
Er was volgens mij pas nog een topic over de Crock Pot, wat een merknaam is van een slow cooker. Even zoeken...

Gevonden: CrockPot
Trust me, I know what I'm doing.
  Vis een optie? woensdag 20 december 2006 @ 00:57:46 #16
70532 loveli
N
pi_44587837
Wat is er mis met een ouderwetse sudderpan op het kleinste gaspitje?
crap in = crap out
pi_44603933
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 22:40 schreef Unihoc_ACE het volgende:
Er was volgens mij pas nog een topic over de Crock Pot, wat een merknaam is van een slow cooker. Even zoeken...

Gevonden: CrockPot
Dank! Weer een beetje wijzer.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Meen je dat nou?
pi_44604040
quote:
Op woensdag 20 december 2006 00:57 schreef loveli het volgende:
Wat is er mis met een ouderwetse sudderpan op het kleinste gaspitje?
Niks loveli. Is ook heerlijk. Alleen lukt het me niet altijd om vlees (op keramische plaat) zo botermals gaar te sudderen, dat het uit elkaar valt zonder toch een beetje droog te zijn. Soms wel, maar dus niet altijd. En in zo'n pan zou het 'succes gegarandeerd' zijn. Vandaar mijn interesse...
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Meen je dat nou?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop