jaquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:52 schreef Lolbroek... het volgende:
Hoort deze niet bij Culinair??om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Malser dan in een stoofpan? Zet je een tajine gewoon op de kookplaat (keramisch)?quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:07 schreef Snakey het volgende:
Ow, wij gebruiken sinds jaren een Tajine lolbroek. Blijft het vlees ook heerlijk mals in.
http://kook.rubriek.nl/eten&drinken/tajine.asp
Weet ik eerlijk gezegd niet. Ik las in de Volkskeuken (Volkskrant) over dit apparaat en het werd daar erg geprezen. Het is inderdaad een elektrisch apparaat dat 8 tot 10 uur op het aanrecht staat te pruttelen (de inhoud dan). Qua stroomverbruik schijnt het heel erg mee te vallen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:19 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb ook een tajine (nooit gebruikt nog ;@ ) Is de slowcooker daar de elektrische variant van?
Sorryquote:Op vrijdag 15 december 2006 15:26 schreef Lolbroek... het volgende:
[..]
Malser dan in een stoofpan? Zet je een tajine gewoon op de kookplaat (keramisch)?
Dank! Weer een beetje wijzer.quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:40 schreef Unihoc_ACE het volgende:
Er was volgens mij pas nog een topic over de Crock Pot, wat een merknaam is van een slow cooker. Even zoeken...
Gevonden: CrockPot
Niks loveli. Is ook heerlijk. Alleen lukt het me niet altijd om vlees (op keramische plaat) zo botermals gaar te sudderen, dat het uit elkaar valt zonder toch een beetje droog te zijn. Soms wel, maar dus niet altijd. En in zo'n pan zou het 'succes gegarandeerd' zijn. Vandaar mijn interesse...quote:Op woensdag 20 december 2006 00:57 schreef loveli het volgende:
Wat is er mis met een ouderwetse sudderpan op het kleinste gaspitje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop