Ik las balenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:22 schreef Troel het volgende:
Wellicht dat ik het racket van mijn moeder mag lenen (die van mijzelf is te klein inmiddels, maar in het ergste geval ook bruikbaar). Ballen is geen probleem.
Huh? Ben je uit je racket gegroeid?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:22 schreef Troel het volgende:
Wellicht dat ik het racket van mijn moeder mag lenen (die van mijzelf is te klein inmiddels, maar in het ergste geval ook bruikbaar). Ballen is geen probleem.
Ik heb een scapino racket, niet zeurenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:47 schreef Troel het volgende:
ja, mijn racket is gekocht toen ik nog wat korter was
Ik heb een HEMA-racket voor kindertjes van 12 jaar.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:50 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb een scapino racket, niet zeuren
Ik weet niet of ik vrijdagmiddag al vroeg vrij kan krijgen, maar ik wilde sowieso de maandagochtend vrij nemenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:19 schreef freecell het volgende:
Zo
Ik heb het geld overgemaakt
Ik ga vrijdag heen (middag of avond, even afstemmen met teigan en Isabeau ivm het samen reizen, middag is denk ik lekkerder, maar ik weet niet of jullie 's middags al kunnen
Terug wil ik eigenlijk graag maandagmorgen, aangezien mijn OV het dan doet. Maar ik ga niet alleen tot maandag blijven, dus: wie blijft met mij mee?
Ik heb er best wel zin in
we zijn niet van de lucht dik gewordenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 07:15 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind het zo grappig dat het accent op dieetclubmeetings altijd op eten lijkt te liggen
Ikke wel hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |