abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45156862
Dat boodschappen bestellen lijkt me een goed idee. En dat taxibusje is natuurlijk helemaal perfect! Moeten we wel de treintijden op elkaar afstemmen...

En ik wil wel op zondag een beetje op tijd (lees: eind v/d middag) naar huis, nog even relaxen voor ik weer moet werken. Ik vind zo'n weekend meestal toch wel vermoeiend
  maandag 8 januari 2007 @ 21:00:44 #152
1762 YPPY
Yppiaans
pi_45157170
Ik ben zo jaloers op jullie. Waarschijnlijk kom ik zaterdag. Het ligt er aan wat jullie dan gaan doen voor hoe lang. Dat is ook leuk.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 8 januari 2007 @ 21:17:12 #153
35189 Troel
scherp en bot
pi_45157999
Boodschappen bestellen lijkt mij een goed idee.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_45158270
Ik heb Stefans auto al gecharterd (geen brandstofkosten!) alleen kan ik dus pas om een uur of 7 weg denk ik. Als er nog mensen willen meerijden dan kan dat.

Boodschappen laten bezorgen in het huisje is wel een goed idee. Ik neem dus mijn gourmetstel mee, mijn triviant spel en mijn laptop en dvd's.
pi_45158404
Voor internetverslaafden is er draadloos internet in het uitgaanscentrum van Marveld
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_45163201
Ik denk dat ik vrijdagmiddag van werk wat eerder vertrek zodat ik rond etenstijd daar ben. En dan tot zondagavond na het eten. Maandag is mijn ATV dag dus dan kan ik bijkomen . Misschien dat ik met de auto ga maar daar moet ik nog even over nadenken. Maar als ik een steengrill (die hoeft niet in de oven maar werkt electrisch) wil meenemen is dat wel zo handig.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 9 januari 2007 @ 07:15:33 #157
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45168879
Ik vind het zo grappig dat het accent op dieetclubmeetings altijd op eten lijkt te liggen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_45169195
Als ik met de auto ben kan ik uiteraard 2 badmintonrackets meenemen. Volgens mij heb ik ergens ook wel twee campingtennisrackets liggen. Maar dan moeten er wel banen liggen. En het lijkt mij ook wel leuk om dat eten eraf te gaan wandelen. Zo, nu ligt het accent op beweging .
pi_45169884
Fannetje: Ik denk dat ik ook met de trein ga. Ik weet alleen nog niet hoe laat precies, heb ik nog niet echt over nagedacht.
Voor mij is het (vanaf Eindhoven) bijna 2.5 uur met de trein.

Misschien dat ik de auto kan meenemen, dat laat ik dan nog wel ff weten... dan kan ik je wel ophalen.

Oja, voor de enthousiaste reizigers: zaterdag 20 januari vier ik in het schone (Brabantse) Waalre mijn verjaardag. Als iemand zin heeft om te komen hoor ik 't wel via PM.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_45173522
Zo
Ik heb het geld overgemaakt
Ik ga vrijdag heen (middag of avond, even afstemmen met teigan en Isabeau ivm het samen reizen, middag is denk ik lekkerder, maar ik weet niet of jullie 's middags al kunnen

Terug wil ik eigenlijk graag maandagmorgen, aangezien mijn OV het dan doet. Maar ik ga niet alleen tot maandag blijven, dus: wie blijft met mij mee?

Ik heb er best wel zin in
pi_45173535
Ik heb trouwens een tennisracket een echte. Als nog iemkand één heeft en iemand balletjes, kunnen we echt tennissen
  dinsdag 9 januari 2007 @ 12:22:52 #162
35189 Troel
scherp en bot
pi_45173606
Wellicht dat ik het racket van mijn moeder mag lenen (die van mijzelf is te klein inmiddels, maar in het ergste geval ook bruikbaar). Ballen is geen probleem.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_45173672
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 12:22 schreef Troel het volgende:
Wellicht dat ik het racket van mijn moeder mag lenen (die van mijzelf is te klein inmiddels, maar in het ergste geval ook bruikbaar). Ballen is geen probleem.
Ik las balen
pi_45173692
Het enige racket dat ik heb, is eentje die ik ooit gekocht heb toen ik een jaar of 12 was.
Misschien kan ik er daar wel eentje huren.
***Levi was here***
  dinsdag 9 januari 2007 @ 12:29:35 #165
35189 Troel
scherp en bot
pi_45173789
Ik kan niet tot maandag blijven helaas.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 9 januari 2007 @ 12:45:45 #166
13151 crew  Rewimo
pi_45174222
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 12:22 schreef Troel het volgende:
Huh? Ben je uit je racket gegroeid?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 9 januari 2007 @ 12:47:48 #167
35189 Troel
scherp en bot
pi_45174274
ja, mijn racket is gekocht toen ik nog wat korter was
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_45174363
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 12:47 schreef Troel het volgende:
ja, mijn racket is gekocht toen ik nog wat korter was
Ik heb een scapino racket, niet zeuren
pi_45174574
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 12:50 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik heb een scapino racket, niet zeuren
Ik heb een HEMA-racket voor kindertjes van 12 jaar.
Een roze
***Levi was here***
  dinsdag 9 januari 2007 @ 14:58:49 #170
35189 Troel
scherp en bot
pi_45177798
Ik heb al zo'n heel lief klein doosje met vaatwastabletten gehaald voor een euro bij de Blokker (- 20%)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_45179848
ik ga trouwens echt zondagavond terug... Het weekend valt nl. precies voor mijn tweede ontwikkelings/functioneringsgesprek, en ws. ook vlak voor mijn presentaties van mijn Samenhang en alles, ik heb maandag dus heel veel te doen..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_45182730
Ik dacht dat ik zondag vroeg terug moest vanwege een afspraak, maar nu is die afspraak al om 10 uur 's ochtends en dat is me toch echt TE vroeg, dus ik blijf lekker hangen Niet tot maandag trouwens, ik heb weekend-OV
pi_45187131
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 12:19 schreef freecell het volgende:
Zo
Ik heb het geld overgemaakt
Ik ga vrijdag heen (middag of avond, even afstemmen met teigan en Isabeau ivm het samen reizen, middag is denk ik lekkerder, maar ik weet niet of jullie 's middags al kunnen

Terug wil ik eigenlijk graag maandagmorgen, aangezien mijn OV het dan doet. Maar ik ga niet alleen tot maandag blijven, dus: wie blijft met mij mee?

Ik heb er best wel zin in
Ik weet niet of ik vrijdagmiddag al vroeg vrij kan krijgen, maar ik wilde sowieso de maandagochtend vrij nemen

(ieder de nacht doorbrengen in een eigen bungalow of maar gewoon met z'n tweetjes in 1? )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_45187278
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 07:15 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind het zo grappig dat het accent op dieetclubmeetings altijd op eten lijkt te liggen
we zijn niet van de lucht dik geworden
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 9 januari 2007 @ 19:36:25 #175
13151 crew  Rewimo
pi_45187716
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 19:26 schreef Isabeau het volgende:
we zijn niet van de lucht dik geworden
Ikke wel hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')