Ja... dus dan moet ik via google images kaarten opzoeken van Libie en links volgen etc..quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:55 schreef twentemeisje het volgende:
zit je met Google Maps te zoeken?
Dat is uiteraard goedquote:Op vrijdag 15 december 2006 18:46 schreef twentemeisje het volgende:
St. Petersburg...
Ik kan pas na tienen weer posten, kijk maar of jullie verder gaan, je houdt in elk geval een opgave van mij tegoed!
Gefeliciteerd met plek 1quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:59 schreef redunzl het volgende:
ik heb de punten (Prater, Wenen is nog niet meegeteld) en opgavenlijst bijgewerkt, ga het morgen nog eens controleren, kan nu geen cijfers meer zien![]()
Midden-Oosten, dat geval in het water schijnt een van de grootste ter wereld te zijn, nu staat ie bliikbaar uitquote:Op zaterdag 16 december 2006 19:52 schreef _jero_ het volgende:
Errmm... ok, geen idee wat dat geval in het water isMijn eerste indruk is of Azie of het midden-oosten. Zo'n groot paleis zou op zich niet te moeilijk moeten zijn.
is goed!quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:04 schreef _jero_ het volgende:
Jeddah Royal Palace?
ik heb ook niets interessants kunnen vinden, het ligt vrij geïsoleerd op een eiland maar dan nog zou je wat mooie plaatjes verwachtenquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:56 schreef _jero_ het volgende:
De naam van de fontein had ik inderdaad gevonden. Het moeilijkste was het paleis. Ik heb er nog steeds geen goede foto van kunnen vinden...
heel goed!quote:Op zondag 17 december 2006 00:37 schreef _jero_ het volgende:
Quito, Ecuador
was even weg...quote:Op zondag 17 december 2006 16:56 schreef its_me_ het volgende:
Dat is het Wright Brothers National Memorial. Het ligt in Kill Devil Hills, North Carolina. Het vliegveld heet het First Flight Airport.
Je bent warm.quote:Op zondag 17 december 2006 20:39 schreef redunzl het volgende:
een olieraffinaderij neem ik aan?
goeiemorgen,quote:
Azië:quote:Op maandag 18 december 2006 10:28 schreef Sitethief het volgende:
Ik zou Azië zeggen vanwege de bouw van de gebouwen, maar die muren zijn toch wel erg Europees....
da's helemaal goed, alleen de stad nogquote:Op maandag 18 december 2006 12:01 schreef _jero_ het volgende:
Ik zit te denken aan een VOC fort ergens in Indonesie, maar ik kan het niet vinden
Batavia oftwel Jakarta?quote:Op maandag 18 december 2006 12:07 schreef redunzl het volgende:
[..]
da's helemaal goed, alleen de stad nog![]()
vlgs mij is twentemeisje niet in de buurt?quote:Op maandag 18 december 2006 13:14 schreef _jero_ het volgende:
Moet ik er 1 plaatsen of twentemeisje?
Nu je het zegt... ik ga op zoek, antwoord volgt nog een keerquote:Op maandag 18 december 2006 17:59 schreef redunzl het volgende:
vraag me af wat het u-vormig geval midden onder het fort precies voorstelt, een rots oid?
..
da's goed!!quote:Op maandag 18 december 2006 22:56 schreef Rayvon het volgende:
Westminster Abbey, daar was ik toevallig gisteren nog
oh sorry, niet aan gedacht, ik zat er een beetje doorheen vannachtquote:Op dinsdag 19 december 2006 07:16 schreef _jero_ het volgende:
Je had wel een nieuwe mogen plaatsen, nu kan ik nog niet zoeken
da's goed!quote:Op dinsdag 19 december 2006 10:16 schreef _jero_ het volgende:
Korean war memorial in Seoul
http://www.nickhodge.com/mn8/section/65/
quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:52 schreef Harmen1984 het volgende:
Michigan International Speedway, Brooklyn, MI ?
En ik zat zwaar in Afrika te zoeken......quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:02 schreef Rayvon het volgende:
Porto Alegre, Brazilie
Duurde even, had eerst Santos en Belem in gedachten...
quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:02 schreef Rayvon het volgende:
Porto Alegre, Brazilie
Duurde even, had eerst Santos en Belem in gedachten...
quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:06 schreef Gekke_Belg het volgende:
Lekker makkelijk: Metropolis in Antwerpen...
[afbeelding]
Hier is de volgende![]()
idd ja, de vraag is welke rivier is dit, die heb ik meteen ingevuldquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Redunzl, heb je nou ge-edit, er stond toch eerst alleen de congo?
in principe wel. Je kan elk willekeurig antwoord plaatsen en vervolgens gaan zoeken, het goede antwoord plaatsen en alsnog staat de eerste tijd erquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:53 schreef redunzl het volgende:
tegen editen is toch geen bezwaar?
dat is idd waar, maar dan val je wel heel snel door de mand denk ik, ik zal er op letten en het bij een antwoord in ieder geval niet meer doenquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
in principe wel. Je kan elk willekeurig antwoord plaatsen en vervolgens gaan zoeken, het goede antwoord plaatsen en alsnog staat de eerste tijd er
Nelson, New Zealand is goedquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:30 schreef Gekke_Belg het volgende:
Richmond Nieuw-Zeeland... of Nelson
ik zelf ook, maar het gaat om een ander land in die regioquote:Op woensdag 20 december 2006 09:00 schreef Harmen1984 het volgende:
Ik krijg er een post-Saddam-Bagdad-gevoel bij
da's snel en helemaal goed!quote:Op woensdag 20 december 2006 09:33 schreef _jero_ het volgende:
Bijna goed inderdaad, het is (was) het paleis van de koning van Afghanistan bij Kabul.
edit : De exacte naam is Darulaman Palace
er staat verderop in kabul een armoedig uitziend gebouw met een tag "presidential palace", ik wilde diequote:Op woensdag 20 december 2006 09:54 schreef _jero_ het volgende:
Ik zocht op google op "palace bombed" en toen vond ik hem al, nog even voor de zekerheid opgezocht en gevonden bij Kabul
Nee, die had ik al een keer geplaatstquote:Op woensdag 20 december 2006 11:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
paleis sultan van Brunei?
Klopt!quote:Op woensdag 20 december 2006 11:22 schreef redunzl het volgende:
emirates palace abu dhabi?
OMG nu ziek ik hem ook,quote:Op woensdag 20 december 2006 12:26 schreef _jero_ het volgende:
Experience music project in Seattle. Duurde even voordat ik de schaduw van de Space Needle herkende
http://maps.google.co.uk/maps?f=q&hl=nl&q=seattle,+usa&ie=UTF8&z=17&ll=47.621156,-122.349361&spn=0.002394,0.008497&om=1
is goed!quote:Op woensdag 20 december 2006 12:26 schreef _jero_ het volgende:
Experience music project in Seattle. Duurde even voordat ik de schaduw van de Space Needle herkende
http://maps.google.co.uk/maps?f=q&hl=nl&q=seattle,+usa&ie=UTF8&z=17&ll=47.621156,-122.349361&spn=0.002394,0.008497&om=1
gebruik je firefox?quote:Op woensdag 20 december 2006 14:25 schreef _jero_ het volgende:
Heb je een automatische refresh aanstaan met een popup die aangeeft als er een nieuw bericht is geplaatst? Ik refresh nu net en zie de nieuwe opgave + gelijk al het antwoord
Edit : zo! dat ziet er inderdaad erg mooi uit
is helemaal goed!quote:Op woensdag 20 december 2006 14:46 schreef Rayvon het volgende:
Upsala gletsjer, ergens in Patagonie, Argentinie
nog even en dit is m'n werkquote:Op woensdag 20 december 2006 14:56 schreef _jero_ het volgende:
F5, refreshen.. vraag.... antwoord..
Dan ga ik maar weer verder met werken
aarghquote:Op woensdag 20 december 2006 17:13 schreef redunzl het volgende:
La Paz, Bolivia
En wat is de vreemde vorm van bestuur? Want toen ik dat las dacht ik namelijk aan een eiland super ver weg hehe.quote:Op woensdag 20 december 2006 18:14 schreef Rayvon het volgende:
Dat is Sark, aan de Franse kust (bij Guernsey)
dat is goed!quote:Op woensdag 20 december 2006 18:14 schreef Rayvon het volgende:
Dat is Sark, aan de Franse kust (bij Guernsey)
Vliegveld had ik al een keer geplaatst, ergens rond deel 3 of 4 denk ik. Lijkt me wel leuk om het een keer te zien maar echt veel kun je er niet doen lijkt me buiten genieten van de zon/strand/palmbomen en wat watervertier.quote:Op woensdag 20 december 2006 21:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mooi (water)vliegveld er rechtboven,
quote:Op woensdag 20 december 2006 21:14 schreef _jero_ het volgende:
2 minuten is wel erg snel redunzl
Lijkt me wel saai om daar te wonen trouwens, een fiets/auto is totaal overbodig op een eiland van 2x1km. Ook al zie je ze wel trouwens
redunzl +1
is goed!quote:Op woensdag 20 december 2006 22:43 schreef _jero_ het volgende:
Het is in Lima, Peru, maar ik kan de naam van het plein niet vinden. Plaatje is daarvoor te klein helaas.
Jij bent er al bijnaquote:
State Capitolquote:Op donderdag 21 december 2006 12:27 schreef _jero_ het volgende:
Het ziet eruit als een State Capitol ergens in Amerika...
helemaal goed!quote:Op donderdag 21 december 2006 13:12 schreef _jero_ het volgende:
Ohh.. het is iets heel anders dan ik verwacht had. Als het geen State Capitol was zat ik eerder te denken aan een courthouse of iets dergelijks. Maar het is het Museum of Science and Industry bij Chicago.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |