abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44465395
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 19:11 schreef tinoz het volgende:
wat kunnen we er aan doen denken jullie dat het veranderd ?
Geduld, de wetenschap is bezig.
  vrijdag 15 december 2006 @ 19:55:49 #77
151199 tinoz
Alter Reality
pi_44466419
nee met wachten is nog nooit iemand opgeschoten
Save Us From Fashion !
pi_44466827
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 19:55 schreef tinoz het volgende:
nee met wachten is nog nooit iemand opgeschoten
Jawel, de mensheid gaat stapje voor stapje voor uit. Leef lang en profiteer ervan.
  vrijdag 15 december 2006 @ 20:37:40 #79
151199 tinoz
Alter Reality
pi_44467615
ik ben niet zo loom , actie verdomme , actie ondernemen kan het niet goedschiks dan wel kwaadschiks

LEEF , volumia! lusiter die eens
Save Us From Fashion !
  vrijdag 15 december 2006 @ 20:44:54 #80
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_44467853
Probeer zelf anders psychiatrie te studeren. De literatuur is wel te krijgen, je kunt hoogstens geen praktische oefening doen. Dan kun je mooi zelf het deel van de wetenschap waar jij behoefte aan hebt verder helpen
pi_44467861
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 20:37 schreef tinoz het volgende:
ik ben niet zo loom , actie verdomme , actie ondernemen kan het niet goedschiks dan wel kwaadschiks

LEEF , volumia! lusiter die eens
Volg eerst een training bij het KCT Roosendaal, dan ben je klaar voor actie.
pi_44470585
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 15:46 schreef Aneurism het volgende:
*proest*
[..]
Waarom is dat *proest*? AP hebben helaas de bjwerking dat emoties sterk onderdrukt worden.
pi_44470679
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 16:04 schreef Stoomhamer het volgende:

[..]

Ik heb meer het idee dat je de bewuste feiten niet onder ogen durft te zien, typisch als jonge vrouw zijnde (?). Het is een ijs-koud harde wereld in bepaalde opzichten, wordt maar wakker meid.
Wat voor feiten?
pi_44470847
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 15:54 schreef tinoz het volgende:
ik krijg nu nog gratis zit wss in de begin fase ..... kweenie maar ik heb in mijn leven de volgende drugs gedaan : weed , paddos, 2cbtjes , ct2t7 ,speed , coke , XTC en datura ooit. verder ngo wat herbs maar dat stelde eingelijk niets voor .. speed gebruikte ik rond mijn 16de geloof ik dat was nog VOOR ik medicijnen kreeg ja , in mijn medisch dossier staat wel dat ik naar eigen zeggen heel wat drugs heb gebruikt maar er zijn geen verbanden gelegd met de diagnose behalve dat de drugs mss voor een klein deels verantwoordelijk kunnen zijn geweest voor het triggeren van mijn psychose zoals men dat in veel gevallen zegt , een psychose wordt na de tweede keer toegekend aan schizofreenie zaols je hoogst waarschijnlijk weet en de verbanden worden niet of nauwelijks gelegd , als je in de reintegratie centra bijvoorbeeld coke snuift word je eruit geknikkerd en niet eens door gestuurd naar de verslavings arts , nu ik dat zeg , brengt dat me op ee nfantastisch idee
ja MONGOOL, logisch dat je nu zo erg in de shit zit

sommige mensen
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_44470961
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 22:35 schreef Flashwin het volgende:

[..]

ja MONGOOL, logisch dat je nu zo erg in de shit zit

sommige mensen
Dat hoort bij het ziektebeeld schizofrenie. tinoz zelf is maar beperkt aan te rekenen hiervoor.. Dat maakt het ook zo lastig.
pi_44471203
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 22:29 schreef Alicey het volgende:

[..]

Wat voor feiten?
Waarom niet eerst lezen, dan blaten.
pi_44471327
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 22:49 schreef Stoomhamer het volgende:

[..]

Waarom niet eerst lezen, dan blaten.
Omdat mij niet duidelijk is op welke "feiten" je doelt en ik er vanuit ga dat je dat voor een blondje wel nader kunt toelichten.
pi_44471644
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 22:53 schreef Alicey het volgende:

[..]

Omdat mij niet duidelijk is op welke "feiten" je doelt en ik er vanuit ga dat je dat voor een blondje wel nader kunt toelichten.
Als het te moeilijk voor je is, kun je beter ONZ gaan modereren.
pi_44471976
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 23:03 schreef Stoomhamer het volgende:

[..]

Als het te moeilijk voor je is, kun je beter ONZ gaan modereren.
Ik zal het aan Yv voorstellen.
pi_44473503
Stoomhamer, zo kan 'ie wel weer.
Verduidelijk gewoon wat je bedoeld, of reageer niet, maar persoonlijke aanvallen zit niemand op te wachten.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_44473802
Tinoz, blijf als-je-blieft van de drugs af. Het lijkt je te helpen op korte termijn, maar neem maar van mij aan dat je daar later héél veel schade van gaat ondervinden.

En nog iets, hoeveel connecties jouw vader ook had, hij kan je niet laten opnemen zonder dat daar een rechtelijk bevel voor is en die worden écht niet zomaar gegeven. Je moet dan echt een gevaar voor jezelf of voor anderen zijn.
pi_44473819
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 00:10 schreef Nosh het volgende:
Stoomhamer, zo kan 'ie wel weer.
Verduidelijk gewoon wat je bedoeld, of reageer niet, maar persoonlijke aanvallen zit niemand op te wachten.
Zij begint. (Stelletje Sjonnies en Anita's, jullie moderatoren. )
pi_44474067
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 00:23 schreef Stoomhamer het volgende:

[..]

Zij begint. (Stelletje Sjonnies en Anita's, jullie moderatoren. )
Jep, en deze Anita krijgt er genoeg van.
  zaterdag 16 december 2006 @ 10:00:19 #94
92279 N.icka
Windforce 11
pi_44477474
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 00:22 schreef clumsy_clown het volgende:

En nog iets, hoeveel connecties jouw vader ook had, hij kan je niet laten opnemen zonder dat daar een rechtelijk bevel voor is en die worden écht niet zomaar gegeven. Je moet dan echt een gevaar voor jezelf of voor anderen zijn.
Hij heeft al een voorwaardelijke machtiging , dus hij is al een eind op weg naar een rm. Deze jongen is erg ziek . Flauwe opmerkingen zullen hem meer kwaad dan goed doen.

@tinoz nee ik heb zelf geen psychose gehad
pi_44484595
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 10:00 schreef N.icka het volgende:

[..]

Hij heeft al een voorwaardelijke machtiging , dus hij is al een eind op weg naar een rm. Deze jongen is erg ziek . Flauwe opmerkingen zullen hem meer kwaad dan goed doen.

Ok, even gemist dat hij een vm heeft. En ik was dan ook absoluut niet flauw, dus ik hoop dat je niet op mij doelde .
pi_44485192
tinoz, was jij niet die ene die laatst heel hard riep dat je met je medicijnen ging stoppen zo snel je de kans kreeg? Zeg asjeblieft dat je dat niet hebt gedaan?

Ik heb trouwens ook wat te zeiken over 't ggz. Waarom kunnen ze niet gewoon onderling fatsoenlijk gegevens overdragen? Waarom blijkt het dossier nu al voor de vierde keer onvolledig of op een manier gemaakt te zijn die niet hoort en waar ze niks mee kunnen? BRrrrr het GGZ ook. Echt joh.
pi_44485335
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 15:44 schreef tinoz het volgende:
is het wel maar ik ben aan de speed gegaan omdat ik me beperkt voel in mijn doen door de risperdal
dat is de ware oorzaak dat ik psychotisch wordt . Die gast die mij speed geeft denkt dat er neits aan de hand is en geeft me gewoon speed , ik vind het fijn en kan weer gewoon mezelf zijn of meer en ik kom weer terug in mijn natuurlijke systeem dat gewoon afwijkend is van dat van jullie , het is alleen nogal instabiel omdat gedachten soms oncontroleerbaar zijn en soms de losse loop nemen zeg maar .
Weet je wat het gevolg hiervan is? Ze schrijven jou gewoon straks een nog hogere dosis risperdal voor omdat de dosis die je nu hebt "klaarblijkelijk niet werkt". 3x raden wat er vervolgens gebeurt, dan word je weer duf. Ga je dan nog meer speed slikken? Duur spul hoor. Ach geen probleem, schrijven ze je toch nog meer risperdal voor. Nog meer speed dan maar? Je lijf kan dat op een gegeven moment niet meer aan. Je gaat zo dood hoor.

[ Bericht 2% gewijzigd door Sessy op 16-12-2006 17:21:59 ]
  zaterdag 16 december 2006 @ 17:26:37 #98
151199 tinoz
Alter Reality
pi_44485792
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 17:09 schreef Sessy het volgende:

[..]

Weet je wat het gevolg hiervan is? Ze schrijven jou gewoon straks een nog hogere dosis risperdal voor omdat de dosis die je nu hebt "klaarblijkelijk niet werkt". 3x raden wat er vervolgens gebeurt, dan word je weer duf. Ga je dan nog meer speed slikken? Duur spul hoor. Ach geen probleem, schrijven ze je toch nog meer risperdal voor. Nog meer speed dan maar? Je lijf kan dat op een gegeven moment niet meer aan. Je gaat zo dood hoor.
ik dacht dat ik soms dramatisch was
Save Us From Fashion !
  zaterdag 16 december 2006 @ 17:27:17 #99
151199 tinoz
Alter Reality
pi_44485803
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 17:03 schreef Sessy het volgende:
tinoz, was jij niet die ene die laatst heel hard riep dat je met je medicijnen ging stoppen zo snel je de kans kreeg? Zeg asjeblieft dat je dat niet hebt gedaan?

Ik heb trouwens ook wat te zeiken over 't ggz. Waarom kunnen ze niet gewoon onderling fatsoenlijk gegevens overdragen? Waarom blijkt het dossier nu al voor de vierde keer onvolledig of op een manier gemaakt te zijn die niet hoort en waar ze niks mee kunnen? BRrrrr het GGZ ook. Echt joh.
voor de duidelijkheid , ik heb een dwangbehandeling en kan er dus niet zomaar mee stoppen
Save Us From Fashion !
  zaterdag 16 december 2006 @ 17:28:08 #100
151199 tinoz
Alter Reality
pi_44485826
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 10:00 schreef N.icka het volgende:

[..]

je klinkt wel een beetje of je me kent wat niet zo is

ik heb helemaal niet "heel ziek"
Save Us From Fashion !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')