abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 december 2006 @ 17:20:57 #51
162599 SpenQuin
Ik ben wel lief
pi_44462526
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 16:39 schreef MissMatch het volgende:
Dank je wel voor je uitgebreide uitleg, tinoz. wat ik er vooral uit destilleer is dat er meer openheid naar patienten toe moet komen en dat er meer vanuit de patient moet worden gedacht?
Dit zou een vanzelfsprekendheid moeten zijn. Clienten/patienten zijn niet dom. En als hulpverlener bemoei je je wel met HUN leven, ik denk dat je daar als hulpverlener wel bij stil moet staan. Je moet ALTIJD vanuit de patient denken.

Het is zelfs verplicht om de client/patient een kopie van het dossier te geven als men hier om vraagt. Ook moet je je client/patient vertellen waar je mee bezig bent en waarom.
Revenge of the penguins!
  vrijdag 15 december 2006 @ 17:21:02 #52
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_44462530
Een nachtje of twee overslaan is bepaald niet gezond...waarom doe je dat eigenlijk?
  vrijdag 15 december 2006 @ 17:23:53 #53
161661 MissMatch
A match made in hell...
pi_44462601
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 17:20 schreef SpenQuin het volgende:

Dit zou een vanzelfsprekendheid moeten zijn. Clienten/patienten zijn niet dom. En als hulpverlener bemoei je je wel met HUN leven, ik denk dat je daar als hulpverlener wel bij stil moet staan. Je moet ALTIJD vanuit de patient denken.
Ben ik het volledig mee eens.
quote:
Het is zelfs verplicht om de client/patient een kopie van het dossier te geven als men hier om vraagt. Ook moet je je client/patient vertellen waar je mee bezig bent en waarom.
trek je zelf wel aan de bel, tinoz?

Verder snap ik ook niet waarom je willens en wetens je geestelijke gesteldheid in gevaar brengt door die speedzooi te gebruiken. je wilt geen chemische troep, en dus gebruik je nog meer chemische troep. doesn't compute in my book.
... is a mismatch forever
pi_44462726
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 17:13 schreef tinoz het volgende:
omdat ik door speed te gebruiken me weer levend voel en weer intens kan genieten van muziek zoals ik dat vroeger deed toen ik geen risperdal op had en ik soms nog kan als ik een nachtje of twee oversla
Als je zo last hebt van risperdal, is het dan niet verstandig om naar een ander middel te vragen in plaats van te grijpen naar speed? Er zijn nog andere anti-psychotica die je misschien beter verdraagt. Het gebruiken van (hard)drugs levert op termijn alleen maar ellende op.
pi_44463274
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 16:18 schreef MissMatch het volgende:

[..]

De bewuste feiten waar jij over rept vind ik nogal blijven hangen in vaagheden, vandaar dat ik verder vraag. en zo jong is deze vrouw niet meer, wakker wel.
Wat is er vaag aan een heelmeester die stinkende wonden maakt?

Dat is een heelmeester die niet exact weet wat hij/zij doet en zo is het in de psychiatrie ook; niets vaag aan.
  vrijdag 15 december 2006 @ 18:00:57 #56
151199 tinoz
Alter Reality
pi_44463573
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 17:20 schreef SpenQuin het volgende:

[..]

over dat medisch dossier heb ik het al gehad je kan de topic hier lezen : volledigheids factor medische dossiers
Save Us From Fashion !
  vrijdag 15 december 2006 @ 18:01:56 #57
151199 tinoz
Alter Reality
pi_44463596
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 17:21 schreef TR08 het volgende:
Een nachtje of twee overslaan is bepaald niet gezond...waarom doe je dat eigenlijk?
omdat ik dan weer mijn gevoel terug krijg , ik heb het al een tijd neit meer gedaan maar het is echt wel een fijn gevoel vind ik
Save Us From Fashion !
  vrijdag 15 december 2006 @ 18:10:53 #58
161661 MissMatch
A match made in hell...
pi_44463809
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 17:48 schreef Stoomhamer het volgende:
Wat is er vaag aan een heelmeester die stinkende wonden maakt?

Dat is een heelmeester die niet exact weet wat hij/zij doet en zo is het in de psychiatrie ook; niets vaag aan.

Het gezegde is niet vaag, alleen hoe je het gebruikt blijft in vaagheden gehuld. waardoor er van mijn kant weinig anders dan gissen overblijft. dát bedoel ik. maar inmiddels heeft tinoz wel duidelijk gemaakt wat hij bedoelde, dus hoeven wij daar verder niet over te blijven bakkeleien.
  vrijdag 15 december 2006 @ 18:11:56 #59
151199 tinoz
Alter Reality
pi_44463837
ik trek wel degelijk aan de bel hoor ..... en risperdal wordt "opgeheven" door speed gebruik dat is waarom ik het gebruik , eingelijk als een soort tegen gif
Save Us From Fashion !
  vrijdag 15 december 2006 @ 18:12:49 #60
92279 N.icka
Windforce 11
pi_44463857
Tinoz je bent pre psychotisch , je zou de risperdal moeten ophogen anders heb je binnenkort een rm of ibs aan je broek hangen
  vrijdag 15 december 2006 @ 18:13:42 #61
161661 MissMatch
A match made in hell...
pi_44463872
maar, hoe je het ook wendt of keert, je krijgt die risperdal toch niet voor de kat z'n viool voorgeschreven? je bent nu een soort van eigen doktertje aan het spelen. ik neem aan dat jouw behandelende arts(en) niets van jouw speedgebruik afweten?
  vrijdag 15 december 2006 @ 18:13:48 #62
151199 tinoz
Alter Reality
pi_44463877
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 18:10 schreef MissMatch het volgende:

[..]

<<< haat dit gezichtje
Het gezegde is niet vaag, alleen hoe je het gebruikt blijft in vaagheden gehuld. waardoor er van mijn kant weinig anders dan gissen overblijft. dát bedoel ik. maar inmiddels heeft tinoz wel duidelijk gemaakt wat hij bedoelde, dus hoeven wij daar verder niet over te blijven bakkeleien.
nee ik moet er nog ff op hameren dat ik vind dat de doden die vallen tijdens de behandeling of erna toch echt wel deels te wijden zijn aan de behandeling zelf en dat wil ik ook gaan uitzoeken , als er nou iemand aan mee werkte dan was ik al een heel eind !
Save Us From Fashion !
  vrijdag 15 december 2006 @ 18:14:24 #63
151199 tinoz
Alter Reality
pi_44463896
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 18:13 schreef MissMatch het volgende:
maar, hoe je het ook wendt of keert, je krijgt die risperdal toch niet voor de kat z'n viool voorgeschreven? je bent nu een soort van eigen doktertje aan het spelen. ik neem aan dat jouw behandelende arts(en) niets van jouw speedgebruik afweten?
neen dan sluiten ze meer op denk ik
Save Us From Fashion !
  vrijdag 15 december 2006 @ 18:15:01 #64
151199 tinoz
Alter Reality
pi_44463907
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 18:12 schreef N.icka het volgende:
Tinoz je bent pre psychotisch , je zou de risperdal moeten ophogen anders heb je binnenkort een rm of ibs aan je broek hangen
kan niet ik heb al een VM
Save Us From Fashion !
  vrijdag 15 december 2006 @ 18:16:51 #65
92279 N.icka
Windforce 11
pi_44463941
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 18:15 schreef tinoz het volgende:

[..]

kan niet ik heb al een VM
Dat kan best , je voorwaardelijke kan zo omgezet worden en dat weet je best
pi_44463982
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 18:10 schreef MissMatch het volgende:

[..]

Iets dat helder gesteld staat, vaag noemen, is dat iets vrouwelijks? Dan hoeven we inderdaad niet verder te communiceren.
  vrijdag 15 december 2006 @ 18:20:00 #67
151199 tinoz
Alter Reality
pi_44464013
geen idee van en dan nog ze krijgen maar allemaal het apenlazerens met de vinketering er bij en de kikker schimmel wat mij betreft , stelletje gladiolen zullen ooit boeten voor hun na latig heid al moet ik daar persoonlijk voor zorgen , het zal geschieden want dit horen we niet te pikken , als ik weer een ibs of RM krijg dat ik er gewoo nvan tussen , heb ik al een keer gedaan en ik heb er nu van geleerd en ik zal het anders aanpakken dit maal .

Zoals dit lyric al zei van Pia MIJN LEVEN IS VAN MIJ
Save Us From Fashion !
  vrijdag 15 december 2006 @ 18:22:55 #68
92279 N.icka
Windforce 11
pi_44464093
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 18:20 schreef tinoz het volgende:
geen idee van en dan nog ze krijgen maar allemaal het apenlazerens met de vinketering er bij en de kikker schimmel wat mij betreft , stelletje gladiolen zullen ooit boeten voor hun na latig heid al moet ik daar persoonlijk voor zorgen , het zal geschieden want dit horen we niet te pikken , als ik weer een ibs of RM krijg dat ik er gewoo nvan tussen , heb ik al een keer gedaan en ik heb er nu van geleerd en ik zal het anders aanpakken dit maal .

Zoals dit lyric al zei van Pia MIJN LEVEN IS VAN MIJ
Je leven is van jou , maar als jij een gevaar voor jezelf of voor een ander gaat worden dan krijg je een ibs. Het is niet verstandig om speed te snuiven als je last van psychoses hebt
  vrijdag 15 december 2006 @ 18:26:02 #69
151199 tinoz
Alter Reality
pi_44464186
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 18:22 schreef N.icka het volgende:

[..]

Je leven is van jou , maar als jij een een lelijke psychiater hebt die zin heeft je op te nemen of bemoeiallige ouders die zich te veel zorgen maken gevaar voor jezelf of voor een ander gaat worden dan krijg je een ibs. Het is niet verstandig om speed te snuiven als je last van psychoses hebt
Save Us From Fashion !
  vrijdag 15 december 2006 @ 18:30:12 #70
161661 MissMatch
A match made in hell...
pi_44464276
Wat wint die lelijke psychiater ermee om jou nodeloos op te laten nemen? krijgt ie voor jou een extra vinkje op zijn quotalijst en wellicht een fikse kerstbonus?
en maken je ouders zich niet terecht zorgen?
je kunt er zelf toch ook niet onderuit dat speed in jouw geval niet slim is? je zegt notabene zelf dat je psychose terugkomt.
  vrijdag 15 december 2006 @ 18:30:18 #71
92279 N.icka
Windforce 11
pi_44464277
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 18:26 schreef tinoz het volgende:

[..]
Ik snap dat je dat zo ziet , ik kan lullen wat ik wil maar je gaat toch niks van me aannemen nu je pre psychotisch ben. Ik hoop iig dat je snel een goede behandeling krijg
  vrijdag 15 december 2006 @ 18:39:16 #72
151199 tinoz
Alter Reality
pi_44464483
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 18:30 schreef MissMatch het volgende:
Wat wint die lelijke psychiater ermee om jou nodeloos op te laten nemen? krijgt ie voor jou een extra vinkje op zijn quotalijst en wellicht een fikse kerstbonus?
en maken je ouders zich niet terecht zorgen?
je kunt er zelf toch ook niet onderuit dat speed in jouw geval niet slim is? je zegt notabene zelf dat je psychose terugkomt.
heb ik gezegt dat ik mijn psychose NIET TERUG wil ? ik was gellukig en gedreven ik was mezelf puur en voelde me een met alles , als mijn psychose weer op mijn padje komt omhels ik die dit keer .Dat is mijn keuze en mijn goed recht ik ben wie ik ben en als ik dat wil zijn dan moet dat kunnen het is een vrij land en dat meot zo blijven en daar moet de GGZ geen uitzondering op maken .

Wat die lelijke brul aap van een ziele knijpende @%!&#&((%^(@ wil of er bij wint dat weet ik niet en daar ga ik me zelf ook neit in verdiepen waarschijnlijk zal hij gewoon onslagen worden als hij meer dan 5 zelfmoorden in zijn clienten bestand heeft ofzo en niet mij er bij wil maar geen moeite voor me wilt doen als de situatie stabiel is . Zie het nou eens in het is gewoon een grote zooi in het GGZ en dat zal het altijd blijven als mensen als makke lammetjes toe blijven kijken naar hoe ze hun werk doen . je kan heus wel met iets beters komen dan een grote kersbonus , denk liever met mij mee want ik vraag het me ook af . waarschijnlijk is het gewoon telkens mijn vader geweest die het voor elkaar heeft gekregen mij op te laten nemen omdat hij niet beter weet dan dat ik daar beter af ben en zich soms onterecht zorgen over mij maakt . mijn pa heeft connecties in de medische wereld en behandeld mij soms als patient in plaats van zijn zoon omdat hij huisarts is wat natuurlijk geen goede gevolgen heeft , daarbij komt ook ngo dat ik geadopteerd ben ik iedere vorm van krietiek op mijn geestelijke ontwikkeling als een belediging voor mijn familie zie waarvan ik stam houder ben
Save Us From Fashion !
  vrijdag 15 december 2006 @ 18:40:54 #73
151199 tinoz
Alter Reality
pi_44464526
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 18:30 schreef N.icka het volgende:

[..]

Ik snap dat je dat zo ziet , ik kan lullen wat ik wil maar je gaat toch niks van me aannemen nu je pre psychotisch ben. Ik hoop iig dat je snel een goede behandeling krijg
dus jij hebt al eens een psychose gehad ?
Save Us From Fashion !
pi_44464568
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 18:30 schreef MissMatch het volgende:
..............
Hij zal er wel niets door verliezen en het dan ondoordacht en straffeloos kunnen doen. Controle is beter dan vertrouwen, daarom leven we in een parlementaire democratie, anders is het hommeles!
  vrijdag 15 december 2006 @ 19:11:15 #75
151199 tinoz
Alter Reality
pi_44465300
wat kunnen we er aan doen denken jullie dat het veranderd ?
Save Us From Fashion !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')