Dit zou een vanzelfsprekendheid moeten zijn. Clienten/patienten zijn niet dom. En als hulpverlener bemoei je je wel met HUN leven, ik denk dat je daar als hulpverlener wel bij stil moet staan. Je moet ALTIJD vanuit de patient denken.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:39 schreef MissMatch het volgende:
Dank je wel voor je uitgebreide uitleg, tinoz. wat ik er vooral uit destilleer is dat er meer openheid naar patienten toe moet komen en dat er meer vanuit de patient moet worden gedacht?
Ben ik het volledig mee eens.quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:20 schreef SpenQuin het volgende:
Dit zou een vanzelfsprekendheid moeten zijn. Clienten/patienten zijn niet dom. En als hulpverlener bemoei je je wel met HUN leven, ik denk dat je daar als hulpverlener wel bij stil moet staan. Je moet ALTIJD vanuit de patient denken.
trek je zelf wel aan de bel, tinoz?quote:Het is zelfs verplicht om de client/patient een kopie van het dossier te geven als men hier om vraagt. Ook moet je je client/patient vertellen waar je mee bezig bent en waarom.
Als je zo last hebt van risperdal, is het dan niet verstandig om naar een ander middel te vragen in plaats van te grijpen naar speed? Er zijn nog andere anti-psychotica die je misschien beter verdraagt. Het gebruiken van (hard)drugs levert op termijn alleen maar ellende op.quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:13 schreef tinoz het volgende:
omdat ik door speed te gebruiken me weer levend voel en weer intens kan genieten van muziek zoals ik dat vroeger deed toen ik geen risperdal op had en ik soms nog kan als ik een nachtje of twee oversla
Wat is er vaag aan een heelmeester die stinkende wonden maakt?quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:18 schreef MissMatch het volgende:
[..]
De bewuste feiten waar jij over rept vind ik nogal blijven hangen in vaagheden, vandaar dat ik verder vraag. en zo jong is deze vrouw niet meer, wakker wel.![]()
over dat medisch dossier heb ik het al gehad je kan de topic hier lezen : volledigheids factor medische dossiersquote:Op vrijdag 15 december 2006 17:20 schreef SpenQuin het volgende:
[..]
Dit zou een vanzelfsprekendheid moeten zijn. Clienten/patienten zijn niet dom. En als hulpverlener bemoei je je wel met HUN leven, ik denk dat je daar als hulpverlener wel bij stil moet staan. Je moet ALTIJD vanuit de patient denken.
Het is zelfs verplicht om de client/patient een kopie van het dossier te geven als men hier om vraagt. Ook moet je je client/patient vertellen waar je mee bezig bent en waarom.
omdat ik dan weer mijn gevoel terug krijg , ik heb het al een tijd neit meer gedaan maar het is echt wel een fijn gevoel vind ikquote:Op vrijdag 15 december 2006 17:21 schreef TR08 het volgende:
Een nachtje of twee overslaan is bepaald niet gezond...waarom doe je dat eigenlijk?
quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:48 schreef Stoomhamer het volgende:
Wat is er vaag aan een heelmeester die stinkende wonden maakt?
Dat is een heelmeester die niet exact weet wat hij/zij doet en zo is het in de psychiatrie ook; niets vaag aan.
nee ik moet er nog ff op hameren dat ik vind dat de doden die vallen tijdens de behandeling of erna toch echt wel deels te wijden zijn aan de behandeling zelf en dat wil ik ook gaan uitzoeken , als er nou iemand aan mee werkte dan was ik al een heel eind !quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:10 schreef MissMatch het volgende:
[..]<<< haat dit gezichtje
Het gezegde is niet vaag, alleen hoe je het gebruikt blijft in vaagheden gehuld. waardoor er van mijn kant weinig anders dan gissen overblijft. dát bedoel ik. maar inmiddels heeft tinoz wel duidelijk gemaakt wat hij bedoelde, dus hoeven wij daar verder niet over te blijven bakkeleien.![]()
neen dan sluiten ze meer op denk ikquote:Op vrijdag 15 december 2006 18:13 schreef MissMatch het volgende:
maar, hoe je het ook wendt of keert, je krijgt die risperdal toch niet voor de kat z'n viool voorgeschreven? je bent nu een soort van eigen doktertje aan het spelen. ik neem aan dat jouw behandelende arts(en) niets van jouw speedgebruik afweten?
kan niet ik heb al een VMquote:Op vrijdag 15 december 2006 18:12 schreef N.icka het volgende:
Tinoz je bent pre psychotisch , je zou de risperdal moeten ophogen anders heb je binnenkort een rm of ibs aan je broek hangen
Iets dat helder gesteld staat, vaag noemen, is dat iets vrouwelijks? Dan hoeven we inderdaad niet verder te communiceren.quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:10 schreef MissMatch het volgende:
[..]![]()
Het gezegde is niet vaag, alleen hoe je het gebruikt blijft in vaagheden gehuld. waardoor er van mijn kant weinig anders dan gissen overblijft. dát bedoel ik. maar inmiddels heeft tinoz wel duidelijk gemaakt wat hij bedoelde, dus hoeven wij daar verder niet over te blijven bakkeleien.![]()
Je leven is van jou , maar als jij een gevaar voor jezelf of voor een ander gaat worden dan krijg je een ibs. Het is niet verstandig om speed te snuiven als je last van psychoses hebtquote:Op vrijdag 15 december 2006 18:20 schreef tinoz het volgende:
geen idee van en dan nog ze krijgen maar allemaal het apenlazerens met de vinketering er bij en de kikker schimmel wat mij betreft , stelletje gladiolen zullen ooit boeten voor hun na latig heid al moet ik daar persoonlijk voor zorgen , het zal geschieden want dit horen we niet te pikken , als ik weer een ibs of RM krijg dat ik er gewoo nvan tussen , heb ik al een keer gedaan en ik heb er nu van geleerd en ik zal het anders aanpakken dit maal .
Zoals dit lyric al zei van Pia MIJN LEVEN IS VAN MIJ
quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:22 schreef N.icka het volgende:
[..]
Je leven is van jou , maar als jij een een lelijke psychiater hebt die zin heeft je op te nemen of bemoeiallige ouders die zich te veel zorgen maken gevaar voor jezelf of voor een ander gaat worden dan krijg je een ibs. Het is niet verstandig om speed te snuiven als je last van psychoses hebt
Ik snap dat je dat zo ziet , ik kan lullen wat ik wil maar je gaat toch niks van me aannemen nu je pre psychotisch ben. Ik hoop iig dat je snel een goede behandeling krijgquote:
heb ik gezegt dat ik mijn psychose NIET TERUG wil ? ik was gellukig en gedreven ik was mezelf puur en voelde me een met alles , als mijn psychose weer op mijn padje komt omhels ik die dit keer .Dat is mijn keuze en mijn goed recht ik ben wie ik ben en als ik dat wil zijn dan moet dat kunnen het is een vrij land en dat meot zo blijven en daar moet de GGZ geen uitzondering op maken .quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:30 schreef MissMatch het volgende:
Wat wint die lelijke psychiater ermee om jou nodeloos op te laten nemen? krijgt ie voor jou een extra vinkje op zijn quotalijst en wellicht een fikse kerstbonus?
en maken je ouders zich niet terecht zorgen?
je kunt er zelf toch ook niet onderuit dat speed in jouw geval niet slim is? je zegt notabene zelf dat je psychose terugkomt.
dus jij hebt al eens een psychose gehad ?quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:30 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ik snap dat je dat zo ziet , ik kan lullen wat ik wil maar je gaat toch niks van me aannemen nu je pre psychotisch ben. Ik hoop iig dat je snel een goede behandeling krijg
Hij zal er wel niets door verliezen en het dan ondoordacht en straffeloos kunnen doen. Controle is beter dan vertrouwen, daarom leven we in een parlementaire democratie, anders is het hommeles!quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:30 schreef MissMatch het volgende:
Wat wint die lelijke psychiater ermee om jou nodeloos op te laten nemen? krijgt ie voor jou een extra vinkje op zijn quotalijst en wellicht een fikse kerstbonus?
..............
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |