Ik weet niet op wat voor fora jij komt, maar hier werkt die code nietquote:Op maandag 18 december 2006 10:57 schreef VlaDje het volgende:
Drenthe :boeqs:
Het gaat ook om het idee uiteraardquote:Op maandag 18 december 2006 11:17 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik weet niet op wat voor fora jij komt, maar hier werkt die code niet
Man, een pagina vol in 3 dagen. Het topic is nog nooit zo alive geweestquote:Op maandag 18 december 2006 12:56 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Het gaat ook om het idee uiteraard
Keep het Topic alive![]()
In tegenstelling tot een zondag buiten de weekenden?quote:Op maandag 18 december 2006 12:58 schreef VlaDje het volgende:
Dit topic is net zo saai als Klazienaveen op een zondag in de weekenden...
Jaquote:Iedereen veilig door het weekend gekomen?![]()
A: ik bedoel dat dit topic in het weekend niet actief isquote:Op maandag 18 december 2006 12:59 schreef MaxMark het volgende:
[..]
In tegenstelling tot een zondag buiten de weekenden?
[..]
Ja, zelfs hier in Klazienaveen
A: Oh, 't is maar net hoe je het leest hequote:Op maandag 18 december 2006 13:01 schreef VlaDje het volgende:
[..]
A: ik bedoel dat dit topic in het weekend niet actief is
B: Klazienaveen kun je toch ook geen zwaar weekend hebben?![]()
Ik had verjaardag in Dalenquote:Op maandag 18 december 2006 13:03 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dat geldt toch voor elk dorp/stad waar op zondag geen winkels open zijn? Gisteren was het toevallig koopzondag in Emmen, maar anders was het er ook vrij saai geweest hoor.
Via via telt nietquote:Op maandag 18 december 2006 13:13 schreef Queen_Bee het volgende:
Iemand die hier mn huis kwam verbouwen komt uit Dalen
Ik val er net buiten hè?
CenterParcs, Huttenheugte. Jeweets.quote:Op maandag 18 december 2006 13:41 schreef VlaDje het volgende:
wie kwam je huis verbouwen?
En waar heb je gewerkt?![]()
me oom en tante wonen in het mooie dalen! (in die piramide huisquote:
Sneu.. Bij dat vijvertje liet ik toen ik klein was m'n hond nog vaak uit..quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:31 schreef Jaytonism het volgende:
http://www.vkmag.com/media/poepeter/ voor 't betreffende filmpje overigens..
Woont de vriendin van me pa ook, vlakbij de vijver daarnaast.. Hier zo'n 200 meter vandaan.quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:45 schreef D-Vide.D het volgende:
[..]
Sneu.. Bij dat vijvertje liet ik toen ik klein was m'n hond nog vaak uit..
Nee, jj hebt gelijk.quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:48 schreef VlaDje het volgende:
Vroeger aten wij toch ook bloembollen....
Die komen toch ook van de grond af?![]()
Of mis ik nu het essentiele punt
Ik woon er gelukkig niet meer.. Ten minste.. ik was blij toen ik er weg ging, ik weet niet hoe het nu is..quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:47 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Woont de vriendin van me pa ook, vlakbij de vijver daarnaast.. Hier zo'n 200 meter vandaan.
Hooghalen gangsterquote:Op dinsdag 19 december 2006 15:52 schreef D-Vide.D het volgende:
[..]
Ik woon er gelukkig niet meer.. Ten minste.. ik was blij toen ik er weg ging, ik weet niet hoe het nu is..![]()
Zit dat vluchtingenkamp er nog?quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:58 schreef D-Vide.D het volgende:
[..]
Mjah, ik zeg toch ook niet blij te zijn dat ik nu in Hooghalen woon..
Dat is nu een gewoon woonkamp geworden.. Maar gelukkig niet met het prototype kamper als bewoners..quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:04 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Zit dat vluchtingenkamp er nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |