abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44608384
quote:
Op woensdag 20 december 2006 20:26 schreef Coconut het volgende:

[..]

Bel even met de klantenservice, die kunnen het goed uitleggen
had ik al gedaan... maar ik denk dat ik niet goed geluisterd heb ofzo
Dat meisje vertelde me dat je de eerste keer voor max 150 euri mag bestellen, dat weet ik nog.
maar hoe zit het dan bij de 2e en 3e keer?
Mijn eerst bestelling was in totaal 160 euri, maar heb iets retour gestuurd en toen was het nog 66 euri.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_44608598
Heb alsnog de tas gekocht, zeer handige tas!:D

(sorry voor de brakke foto's)

[ Bericht 2% gewijzigd door Maxxieh op 20-12-2006 20:56:09 ]
pi_44608955
Er hingen er vandaag inderdaad nog wat in de koopgoot!

Ik heb vandaag m'n madonna-trainingspak compleet gemaakt door een zwart vestje erbij te scoren. Dus binnenkort ga ik beginnen met hardlopen

En deze bolero:

En deze lange longsleeve:

(ja, hij schijnt inderdaad nogal door ja )
pi_44609405
quote:
Op woensdag 20 december 2006 20:39 schreef MissJ het volgende:
had ik al gedaan... maar ik denk dat ik niet goed geluisterd heb ofzo
Dat meisje vertelde me dat je de eerste keer voor max 150 euri mag bestellen, dat weet ik nog.
maar hoe zit het dan bij de 2e en 3e keer?
Mijn eerst bestelling was in totaal 160 euri, maar heb iets retour gestuurd en toen was het nog 66 euri.
Je limiet wordt steeds hoger, naarmate je vaker besteld en netjes betaald.. Maar wat de exacte limieten zijn weet ik ook niet meer. Het ligt er denk ik aan dat je 2e retournering nog niet verwerkt is (en er nog geen betaling is ontvangen?). Zou dat kunnen?
amokaapjeeh O+
pi_44609686
quote:
Op woensdag 20 december 2006 21:07 schreef Coconut het volgende:

[..]

Je limiet wordt steeds hoger, naarmate je vaker besteld en netjes betaald.. Maar wat de exacte limieten zijn weet ik ook niet meer. Het ligt er denk ik aan dat je 2e retournering nog niet verwerkt is (en er nog geen betaling is ontvangen?). Zou dat kunnen?
2e retournering heb ik pas vandaag gedaan, dus dat is idd nog niet verwerkt.
Ik bel anders morgen nog een keer en dan luister ik wel goed
En anders betaal ik wel gewoon onder rembours, want dat kon wel zei die h&m dame aan de foon.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_44625066
Net even snel bij H&M gekeken naar de GotD van vandaag, niet gekocht want ik vond hem toch niet zo leuk. Maar voor de liefhebbers; er lagen nog genoeg witte en rode vesten, de grijze waren wel bijna allemaal weg.
Ik zag ook nog 1 zo'n tas staan trouwens.

Oja, in Amersfoort dus
amokaapjeeh O+
pi_44625501
Die tas vind ik echt afschuwelijk, net zo'n jaren 90 tas.
Vanochtend waren er weer vrij veel V&R dingen, heb toen de zwarte BH en negligé gekocht met de kortingscode. Zal m'n vriend leuk vinden.
een maand na de V&R hype voor het eerst iets gekocht.
pi_44625714
quote:
Op donderdag 21 december 2006 13:11 schreef Syytön het volgende:
Die tas vind ik echt afschuwelijk, net zo'n jaren 90 tas.
Vanochtend waren er weer vrij veel V&R dingen, heb toen de zwarte BH en negligé gekocht met de kortingscode. Zal m'n vriend leuk vinden.
een maand na de V&R hype voor het eerst iets gekocht.
Welke kortingscode gebruik jij dan? 7236 werkt bij mij al tijden niet meer namelijk
amokaapjeeh O+
pi_44626875
quote:
Op donderdag 21 december 2006 13:18 schreef Coconut het volgende:

[..]

Welke kortingscode gebruik jij dan? 7236 werkt bij mij al tijden niet meer namelijk
Klopt, is welkomstaanbieding. Ik had nog nooit wat besteld via de H&M shop.
pi_44626928
quote:
Op donderdag 21 december 2006 13:55 schreef Syytön het volgende:
Klopt, is welkomstaanbieding. Ik had nog nooit wat besteld via de H&M shop.
Ohhh... Dan snap ik het

Weet waar je aan begint trouwens...
amokaapjeeh O+
pi_44627022
quote:
Op donderdag 21 december 2006 13:57 schreef Coconut het volgende:

[..]

Ohhh... Dan snap ik het

Weet waar je aan begint trouwens...
Mwah, ik ben niet zo'n H&M fan, ik koop bijna alleen bij Zara en Mango
  donderdag 21 december 2006 @ 14:39:30 #137
114305 Gizmore
En aldus zal geschieden.
pi_44628262
quote:
Op donderdag 21 december 2006 13:11 schreef Syytön het volgende:
Zal m'n vriend leuk vinden.
Dat moet nog maar blijken, foto's?
Maar toch niet helemaal.
pi_44628801
quote:
Op donderdag 21 december 2006 14:39 schreef Gizmore het volgende:

[..]

Dat moet nog maar blijken, foto's?

http://shop.hm.com/external/media/common/472_dam_21.jpg

donderdag 21 december 2006 @ 15:01:22 #139
114305 Gizmore
En aldus zal geschieden.
pi_44628874
quote:
Tof! Wanneer krijg je ze binnen?
Maar toch niet helemaal.
pi_44632767
quote:
Op donderdag 21 december 2006 13:18 schreef Coconut het volgende:

[..]

Bij mij wel, maar die wordt steeds sneaky weggehaald Maandag en dinsdag "in behandeling" (had het ruim voor de 17e besteld, hoort dus voor de kerst te komen) en toen stond het gewoon weer normaal maar dan zonder kortingscode. Ja hallo! Nu heb ik 'm gewoon weer erbij gegooid, die belofte van dat het voor de kerst geleverd zou worden kunnen ze toch niet waarmaken. Ze zitten gewoon met m'n bestellingen te kloten (laatst was er weer eentje "verdwenen")

Edit: nu hebben ze WEER die korting weggehaald! Ja lazer maar op dan, ik bestel er niet meer

[ Bericht 16% gewijzigd door Chanty87 op 21-12-2006 17:18:20 ]
pi_44640579
Jurk is binnneeennn en past!!!!!!!!

hihihihi!
de pjama's zijn ook fijn
Voices tell me I'm the shit.
pi_44644599
ik wil 'm ook
pi_44646787
Die jurk staat je echt goed!
pi_44649658
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 00:54 schreef EyesOpen het volgende:
Die jurk staat je echt goed!
dankje
pi_44652576
quote:
Op donderdag 21 december 2006 17:12 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Bij mij wel, maar die wordt steeds sneaky weggehaald Maandag en dinsdag "in behandeling" (had het ruim voor de 17e besteld, hoort dus voor de kerst te komen) en toen stond het gewoon weer normaal maar dan zonder kortingscode. Ja hallo! Nu heb ik 'm gewoon weer erbij gegooid, die belofte van dat het voor de kerst geleverd zou worden kunnen ze toch niet waarmaken. Ze zitten gewoon met m'n bestellingen te kloten (laatst was er weer eentje "verdwenen")

Edit: nu hebben ze WEER die korting weggehaald! Ja lazer maar op dan, ik bestel er niet meer
Sorry, maar wat verwacht je dan ook. Het is een welkomstkorting. Als je dus al een bestelling hebt gedaan, geldt het niet meer. Jij probeert de boel te belazeren, geef dan niet H&M de schuld. Typisch iets Nederlands om voor alles maar korting proberen te krijgen, ook als je er geen recht op hebt.
  vrijdag 22 december 2006 @ 10:59:58 #146
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_44652618
quote:
Op donderdag 21 december 2006 21:39 schreef melanie_the_miss het volgende:
Jurk is binnneeennn en past!!!!!!!!
[[url=http://xs510.xs.to/xs510/06514/jurk2.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs510.xs.to/xs510/06514/jurk1.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
hihihihi!
de pjama's zijn ook fijn
Ik vind m 'in het echt' leuker dan op de foto op de site. Staat je goed
pi_44652761
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 10:58 schreef Syytön het volgende:
Sorry, maar wat verwacht je dan ook. Het is een welkomstkorting. Als je dus al een bestelling hebt gedaan, geldt het niet meer. Jij probeert de boel te belazeren, geef dan niet H&M de schuld. Typisch iets Nederlands om voor alles maar korting proberen te krijgen, ook als je er geen recht op hebt.
Dit klopt niet helemaal, want je kon de 'welkomstkorting' meerdere malen gebruiken. En tuurlijk probeer je korting te krijgen, je bent gek als je meer gaat betalen als het niet nodig is.
amokaapjeeh O+
pi_44652981
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 11:07 schreef Coconut het volgende:

[..]

Dit klopt niet helemaal, want je kon de 'welkomstkorting' meerdere malen gebruiken. En tuurlijk probeer je korting te krijgen, je bent gek als je meer gaat betalen als het niet nodig is.
Nu dus blijkbaar niet meer, ze halen het er niet voor niets af. Het is en blijft een welkomstkorting, ze gaan je niet elke keer weer verwelkomen.
Natuurlijk is het logisch dat je korting probeert te krijgen, maar ga niet klagen over iets waar je in principe geen recht op hebt.
pi_44653262
ik heb 3 keer besteld en elke keer korting
pi_44653366
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 11:15 schreef Syytön het volgende:
Nu dus blijkbaar niet meer, ze halen het er niet voor niets af. Het is en blijft een welkomstkorting, ze gaan je niet elke keer weer verwelkomen.
Natuurlijk is het logisch dat je korting probeert te krijgen, maar ga niet klagen over iets waar je in principe geen recht op hebt.
Blijkbaar verwelkomden ze eerst wel iedere keer dezelfde mensen.

Het is gewoon raar dat bij sommigen de code helemaal niet meer werkt - er wordt aangegeven dat deze ongeldig is -, bij anderen wel - en deze voor de zoveelste keer verwelkomt worden, en bij weer anderen de code in eerste instantie nog wel lijkt te werken, maar deze telkens verwijderd wordt.
amokaapjeeh O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')