Ja dat kan. Kost je wel 4,90 verzendkosten en bij retour sturen komt daar nog 1 euro bij. Terugbrengen naar de winkel kan ook, dan blijft het gewoon bij die 4,90.quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:03 schreef Bhuddy het volgende:
Hmm, er staat nog steeds bij de kassa 'in voorraad'. Is 't toevallig mogelijk om extra dingen te bestellen zodat 't totaalbedrag boven de 25 euro komt, en dan de producten die ik niet wil weer retour te sturen? Ik weet dat ik dan een beetje misbruik maak van de retourservice, maar ik wil die handschoenen en sjaal zo graag...
Zet dan gewoon alvast een artikel in bestelling welke pas over een paar weken geleverd kan worden.quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:49 schreef Bhuddy het volgende:
Ik denk dat ik maar wacht op die trui, en die ook bestel. Ik ga geen 5 euro verzendkosten betalen over 10 euroHopen dan maar dat de handschoenen er nog zijn. En anders houdt 't op.
Neequote:Op dinsdag 19 december 2006 18:15 schreef alors het volgende:
Nog even een vraagje voor de ervaren bestellers, als een paar dingen later worden geleverd en je wilt de rest al meteen hebben, dan hoef je toch geen 2 keer de verzendkosten te betalen.. of wel?
Ik heb zo'n grijze daarvan, en het rekt wel wat uit ja, maar bij mij iig niet dramatisch ofzoquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:32 schreef Leegle het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met die skinny jeans van H&M, Sqin?
Ik wil namelijk graag een skinny gaan halen, maar vraag me af of het goede kwaliteit is. Dit omdat het stretch is en ik dan bang ben voor uitrekken bij je knieën en kont... iemand? (heb daar namelijk nog trauma's van *vroeger* over, haha) En verschilt dat dan nog tussen de wassingen? Bedankt in ieder geval!
Wel 38 op marktplaats..quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:57 schreef lienelien het volgende:
Ik zag eergisteren pas dat de Gift of the day een geweldige mooie jurk was met zwart kant![]()
Heeft iemand 'm soms in maatje 36 over?![]()
Hij was maar ¤20?quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:36 schreef alors het volgende:
[..]
wat een hoeren niet?! er staat wel meer op voor boven de winkelprijs, echt daar kots ik op heBewust spul opkopen om het duurder te verkopen, begin zelf een winkel dan
Er staat nog veel meer op, en bij heel veel; 'bieden vanaf 50 euro!!!', ik zou ze mooi laten rotten voor die prijs, 30 euro winst, dat gun je zulke mensen toch niet?
Ik zou dus gewoon wachten of ze misschien niet weer komen, en anders worden er misschien bij jouw H&M nog wat ingeruild.
Gewoon goed de site in de gaten houden, vooral 's ochtends vroeg volgens mij.. Vanochtend was hij weer beschikbaar.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:42 schreef lienelien het volgende:
Hij was maar ¤20?![]()
![]()
Ik wil de roze met zwarte, niet de grijze... en heb ook geen zin om er ¤50 voor te geven![]()
ja..maatje 34 nu alleenquote:Op dinsdag 19 december 2006 22:55 schreef EyesOpen het volgende:
Bij het model ziet het er heel mooi uit... maar niet iedereen kan zo'n jurk hebben denk ik... En de jurk was idd weer beschikbaar maar is inmiddels alweer uitverkocht...
ahhh, okéquote:Op dinsdag 19 december 2006 23:02 schreef EyesOpen het volgende:
34 is ook al uitverkocht je kunt er nog op klikken (had ik even geprobeerd..) maar bij de kassa zeggen ze dat die uitverkocht is...
Ik heb dat eens gevraagd in de winkel en de gift of the day artikelen worden pas rond 6 uur 's ochtends aangevuld. Om 00.00 uur zijn ze er dus gewoon nog niet en daarom staat er al sold out. Dus als je echt iets wilt hebben wordt dat de wekker zettenquote:Op woensdag 20 december 2006 08:52 schreef Coconut het volgende:
Op de één of andere manier gaat er gewoon iets fout net na middernacht bij GotD denk ik.. Meestal zijn de artikelen later in de nacht wel gewoon beschikbaar.
Dat klopt ook niet helemaal. want ik (en anderen hier) heb ook weleens besteld om een uurtje of 3/4 's nachts.quote:Op woensdag 20 december 2006 09:19 schreef Flowerbomb het volgende:
Ik heb dat eens gevraagd in de winkel en de gift of the day artikelen worden pas rond 6 uur 's ochtends aangevuld. Om 00.00 uur zijn ze er dus gewoon nog niet en daarom staat er al sold out. Dus als je echt iets wilt hebben wordt dat de wekker zetten![]()
Ow, oke. Dat wordt nog eerder mn wekker zetten. Geloof de laatste tijd ook niet helemaal meer wat ze allemaal vertellen bij de H&M.quote:Op woensdag 20 december 2006 09:36 schreef Coconut het volgende:
[..]
Dat klopt ook niet helemaal. want ik (en anderen hier) heb ook weleens besteld om een uurtje of 3/4 's nachts.
Wanneer komt de voorjaarsmode in de winkels??quote:
Ik weet alleen dat dit sjaaltje wel alleen de groene voor zover ik weet..quote:Op woensdag 20 december 2006 17:00 schreef Roeji het volgende:
Iemand toevallig een idee van een artikel wat een lange levertijd heeft?Ik wil nl al een gedeelte van mn bestelling hebben/laten versturen, maar ook nog een poging wagen bij de GotD de komende dagen.
Ah das prima, is alvast een begin. Thanx!!quote:Op woensdag 20 december 2006 17:08 schreef alors het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat dit sjaaltje wel alleen de groene voor zover ik weet..
[afbeelding]
in januari pas kan komen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |