Ja ik vind het ook vreemd, toen ik bestelde was er nog geen enkele maat, in geen enkele kleur uitverkochtquote:Op zaterdag 16 december 2006 15:19 schreef Bhuddy het volgende:
[..]
Waat? Ik ben er speciaal tot 12 uur voor opgebleven en toen stond er dus 'sold out'....:(
Welk prijsje hangt hieraan?:)quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:20 schreef parselmouth het volgende:
Leuke trui de 22e voor mannen!
[afbeelding]
Komt in verschillende kleuren overigens.
Misschien moet je het op de juiste temperatuur wassen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:38 schreef SuperRembo het volgende:
Ik had jaren niets meer gekocht bij H&M. Onlangs kocht ik er een T-shirt. Na één keer wassen was 't 5 cm korter en 10 cm wijder
Misschien dat ik 't in 2016 weer eens probeer.
De trui is 9,90. De leren handschoenen + sjaal ook, trouwens. Die trui is heel mooi, normaal gesproken is ie 29,90. Is dus wel de moeite waard.quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:41 schreef Maxxieh het volgende:
[..]
Welk prijsje hangt hieraan?:)
En de 19e de handschoenen, die ga ik proberen te scoren!
Ik vind het dit seizoen helemaal erg, met de verschillen in maten. Voorheen was het ook wel zo, maar het lijkt nu nog meer te zijn. Het enige wat ik weet, is dat bijv. bloesjes in Nederland wat klein vallen, omdat we hier wat grotere borsten schijnen te hebben....quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:22 schreef Roeji het volgende:
Ik snap helemaal niks meer van de maten bij de h&m. De ene keer probeer ik wat in maat 40 en heb ik 46 nodig (blouses waren dat). En de volgende keer pak ik 42 en verzuip ik er zowat in.![]()
Ik had ondergoed bestelt, slipjes, maat 42 zou wel goed moeten zitten. Nou ik heb ze net bekeken en met een beetje geluk ga ik er 2 keer in. Ik weet nu echt niet meer waar ik op moet letten met de maten. De maten tabel op de site geeft mijn maat als 42 aan maardat klopt voor geen meter.
Ik heb al zoveel spullen retour moeten sturen omdat het niet past. Een truitje bijv in de kleur zwart = mt 40/42 en hetzelfde truitje in het grijs = mt 44/46 wat me past. En zo gaat het dus ook met broeken, in de ene heb ik maat 40 en zit ie losjes en de andere moet ik in 42 nemen en dan zit ie nauwsluitend. En het zijn dezelfde soort modellen, dus niet de ene een skinny en de andere een baggy ofzo.
Als iemand een tip heeft, graag.
Klopt helemaal, voorgaande seizoenen nooit zoveel problemen gehad. Maar nu is het een ramp. Zelfs binnen de 'collectie' van een kledingstuk, dus de verschillende kleuren bedoel ik.quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:13 schreef Jurk het volgende:
[..]
Ik vind het dit seizoen helemaal erg, met de verschillen in maten. Voorheen was het ook wel zo, maar het lijkt nu nog meer te zijn. Het enige wat ik weet, is dat bijv. bloesjes in Nederland wat klein vallen, omdat we hier wat grotere borsten schijnen te hebben....![]()
Oh, is 40 ºC te heetquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:32 schreef RobertVH het volgende:
Misschien moet je het op de juiste temperatuur wassen.![]()
Ik weet dat er in het buitenland andere collecties worden verkocht, maar vond het raar dat een blouse wat ik bijna 3 maanden geleden in belgië heb gekocht, nu pas in die kleur hier in de winkels hangt.quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:28 schreef Jurk het volgende:
Het kan best zijn dat je in het buitenland andere kleding ziet hangen, niet alles wordt overal verkocht (zo schijnen de army broeken niet te lopen in Duitsland...).
En als je kleding na 1 of 2 keer wassen er anders uitziet, moet je gewoon terug gaan naar de winkel. Je kan niet verwachten dat een shirtje van 10 euro jaren mooi blijft, maar het mag niet zo snel verwassen zijn. Ook als je de bon niet meer hebt. Als het goed is, maken ze daar geen probleem van.
Ow kijk Zweedse bedrijven doen het goed in kerstcadeau's...quote:Op zondag 17 december 2006 20:51 schreef parselmouth het volgende:
Ohh wat hebben we een leuk kerstpakket gehad
Een superluxe picknicktas, met plaid, 4 borden, 4 bestekssets, 4 bekers met voetje, een thermosjasje voor een fles drinken en een zakmes er in. Echt heel geslaagd voor komende zomer, lekker eten op het strand
Ook heb ik vandag nog een huge zonnebril gescoord, bruin met goud, heel fout
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |