Feli Rip!quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:45 schreef Ripley het volgende:
Karma is weer okay denk ik
Geld erbij, telefoon van de zaak en "we willen je heel graag houden en door laten groeien"
*trots*![]()
Jups, goed eten dus!quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Goed dat Arnie tevreden met je is, R.
Wel een beetje goed eten dus, om te groeien.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Goed dat Arnie tevreden met je is, R.
Wel een beetje goed eten dus, om te groeien.
Je maakt je veel te druk!quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:00 schreef Ripley het volgende:Dat heb ik heul niet nodig
Al ebn ik in het afgelopen jaar wel ongemerkt een kilo of acht kwijtgeraakt. Zouden ze dat bedoelen?
quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:42 schreef Joene het volgende:
Tof na 6 jaar voor je baas werken , als afscheidscadeau een hand en de woorden bedankt voor je inzet
Ik ben eerst even aan het afkoelen. en daarna pak ik zometeen mijn spullen en dan kan hij mn reet kussen idd.quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:54 schreef Tally het volgende:
En dus ben jij nu je spullen aan t pakken om vroeger naar huis te gaan J?
Good for youquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:56 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik ben eerst even aan het afkoelen. en daarna pak ik zometeen mijn spullen en dan kan hij mn reet kussen idd.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:59 schreef GI het volgende:
Is die man ook zes jaar je baas geweest dan ?
Ik had 2 bazen een vrouwelijke en een mannelijke..quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:59 schreef GI het volgende:
Is die man ook zes jaar je baas geweest dan ?
Wat een eikel, J.quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:42 schreef Joene het volgende:
Tof na 6 jaar voor je baas werken , als afscheidscadeau een hand en de woorden bedankt voor je inzet
Zoiets heb ik het intern ook omschreven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |