Ik snap dat je je machteloos voelt en je het vreselijk veel moeite kost om netjes te blijven maar probeer het aub eens: 'teef' vind ik niet fijn om te horen en ik vind het onbeschoft.quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:06 schreef dontf0kwithme het volgende:
Ok ik ben 15 jaar en ik zal vertellen hoe ik door het leven ga :
Ik sta op om 10 voor 7 en dan gelijk onder de douche, 10/15 minuten,
Uit de douche gekomen te zijn spuit ik deodorant onder me oksels en trek schone kleren aan
daarna doe ik parfum op en poets ik me tanden. als ik de deur uitga neem ik altijd een kauwg0m in me mond. En dat ze allemaal stinken uit hun bek is niet waar, kijk naar je zelf teef
En nog iets, zweten is goed voor jemaar als ik zo`n IQ als jouw had zou ik dat ook niet weten. Ookal zou jij je 100x op een dag wassen, zweet hou je niet tegen! Als jij daar niks van moet hebben dan ben je op de verkeerde wereld + adres. En nog iets tandenpoetsen dat helpt ook niet altijd, zodra jij je mond 10 minuten dichthoud begin je al te stinken zonder dat je het merkt. En ruik eerst maar is onder je eigen arm voordat je zo`n topic begint, misschien dat je dan wat wijzer word en stopt met het afkraken van alle mannen want wat je ook doet in het leven je krijgt altijd met mannen te maken laat dat duidelijk zijn.
[..]
Mee eens, meestal zie je die oude mannen (opa`s) met een kromme rug, sigaar in de mond, en tja dan krijg je dat
heb ik gezegd dat ik altijd naar bloemetjes rook? Neeee, ik heb meerdere malen aangegeven dat ik ook wel eens stink maar a: dat is wel-eens niet altijd zoals die kerels en b: ik zorg dat ik er heeeeel snel wat aan doe en c: ik zorg er wel voor dat andere mensen er geen last van hebben.quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:24 schreef RainofDeath het volgende:
[..]
Mevrouw is ook echt perfect, zweet nooit, ruikt altijd goed...
TUURLIJK!iedereen zweet, iedereen ruikt soms smerig, inclusief digin00b...
Kansloos :w
nou dat komt mooi uit, ik wil ook niet neuken met jou!quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:26 schreef blonchi het volgende:
Je bent de laatste op deze aardkloot die ik zou willen neuken.
Antimens!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |