Oh poohey, al die moeite voor niets.quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Thursday dan maar?

U hebt gelijk, ik beloon u met een punt.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:35 schreef victorinox het volgende:
Door Malcolm met zijn nerd cap herken ik hem pas...
Stay Alive

Dat is goed.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:48 schreef Lonewolf2003 het volgende:
UItraviolet

Eigenlijk heet die DOA: Dead or Alive, maar ik vind het goed genoeg.quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:01 schreef victorinox het volgende:
D.O.A. ?

Nee, die ga ik vannacht opnemenquote:

Vielen er maar zoveel dooien in Audition...quote:

Dat is goed.quote:Op zondag 17 december 2006 16:10 schreef JelleS het volgende:
Die van victorinox is trouwens The Punisher, maar ga uiteraard maar door met Lonewolfs creatieve vraag.

Misschien kan je er via wegstrepen op komen.quote:Op zondag 17 december 2006 17:00 schreef Sokolsky het volgende:
Ik weet 4 niet.

ik ook niet!quote:Op zondag 17 december 2006 17:00 schreef Sokolsky het volgende:
Ik weet 4 niet.

Dat is correctquote:Op zondag 17 december 2006 17:19 schreef victorinox het volgende:
Dan is 11 Throne of Blood.

Mwah, vind de vraag wat veel werk.quote:Op zondag 17 december 2006 17:11 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Misschien kan je er via wegstrepen op komen.

En aan het tweede plaatje ook.quote:Op maandag 18 december 2006 00:09 schreef victorinox het volgende:
Aan het eerste plaatje te zien, Hostel.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |