Haat en liefde gaan hand in hand :pquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:14 schreef Supersheep het volgende:
[..]
wat ist? [afbeelding]
[..]
Dit neem ik terug.
Ik haat je![]()
Op een feestjequote:Op vrijdag 15 december 2006 19:54 schreef Etcetera het volgende:stomme laptop
waar is de held als je 'm nodig hebt![]()
![]()
Schapenliefde laat ik aan andere volkeren overquote:Op vrijdag 15 december 2006 20:33 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik wil niks meer met die clown te maken hebben![]()
Hij heeft mijn liefde naar hem toe niet beantwoord![]()
![]()
![]()
Hee, hoe was het?quote:
quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:20 schreef Soempie het volgende:
Ik werd wakker gebeld door een dronken vriend![]()
foei soempiequote:Op zaterdag 16 december 2006 14:29 schreef Biogarde het volgende:
Ben je klaar Soempie? Je posts zijn topic-verklotend.
Sorrie dat ik je topic verklootquote:
quote:
zeg je dat ook even tegen biogarde..quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:36 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ondanks je topicverneukend gedrag vind je nog wel lief
![]()
quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
zeg je dat ook even tegen biogarde..![]()
![]()
quote:
Hoe laat heb je het gemaakt? Wij hadden pech, er zat een parkeerbon onder de ruitenwisserquote:
quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hoe laat heb je het gemaakt? Wij hadden pech, er zat een parkeerbon onder de ruitenwisser![]()
terwijl ik gewoon betaald heb tot 09:40
dus ik moet wachten tot de acceptgiro bij m'n ouders
op de mat valt voordat ik bezwaar kan aantekenen
![]()
Bonnetje goed bewaren en bezwaar maken. NIET vooruit betalen! Als je geen bonnetje meer hebt of de tijd op de bekeuring klopt niet met je kaartje is er ook een site waar je bonnetjes kan kopen, niet om vals te spelen natuurlijkquote:Op zaterdag 16 december 2006 15:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hoe laat heb je het gemaakt? Wij hadden pech, er zat een parkeerbon onder de ruitenwisser![]()
terwijl ik gewoon betaald heb tot 09:40
dus ik moet wachten tot de acceptgiro bij m'n ouders
op de mat valt voordat ik bezwaar kan aantekenen
![]()
Nuh-uh.quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:27 schreef ChopperMick het volgende:
[..]
Bonnetje goed bewaren en bezwaar maken. NIET vooruit betalen! Als je geen bonnetje meer hebt of de tijd op de bekeuring klopt niet met je kaartje is er ook een site waar je bonnetjes kan kopen, niet om vals te spelen natuurlijk![]()
Lijkt me ook, maar m'n vader zei weer van niet, dus ik weet het nog niet. Waarschijnlijk willen die matennaaiers heel snel geld zien, dus de acceptgiro komt vast gauw.quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nuh-uh.
Je MOET vooruit betalen. En daarna bezwaar aantekenen.
Ga alle topics op Fok! maar na. Uiteindelijke conclusie is altijd: eerst betalen, daarna klagen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:29 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Lijkt me ook, maar m'n vader zei weer van niet, dus ik weet het nog niet. Waarschijnlijk willen die matennaaiers heel snel geld zien, dus de acceptgiro komt vast gauw.![]()
Daar kwam ik vanochtend ook al achter! Ze lagen allemaal klaar bovenop de tv!quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:04 schreef Nembrionic het volgende:
Asmo: verschrikkelijke domme actie! Ik ben die DVD's gewoon vergeten te vragen
Mooi zo!quote:
Nee hoor, maar we hebben er een flinke deuk in geslagenquote:Op zaterdag 16 december 2006 16:28 schreef Nembrionic het volgende:
Wįįįįt? Zo laat nog?
Is alles nog opgegaan ofso?
Gisteren uitgeweest ofzo?quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik ben pas een 1 uur wakker![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |