quote:Op maandag 18 december 2006 09:39 schreef KcA het volgende:
- Ze wilde een fucking schaamlipverkleining, omdat ze vondt dat haar onderste lippen wat hingen..die had ik kapot geneukt zei ze!! WTF!
Heet ze toevallig Anneke?quote:Op donderdag 28 december 2006 21:49 schreef roepdeman het volgende:
Eigenlijk een irritante gewoonte van der zus als ik een "raar" woord gebruikte wat ze nooit van haar leven had gehoord zoals terminologie of acclimatiseren dan kreeg ik antwoorden als: "Doe niet zo stoer met je Havo opleiding.." ???? Dom wicht was 22 ofzo..Over de irritante gewoontes van mn exen zal ik strakjes wel verdergaaneven de rest doorlezen
Nee, ze heet geen Anneke maar volgens mij irriteerde ik me net zo mateloos aan haar. Dat zou ook nog eens een woord kunnen zijn dat te moeilijk isquote:Op donderdag 28 december 2006 23:17 schreef Sessy het volgende:
[..]
Heet ze toevallig Anneke?
We hadden hier een huisgenote die na 2 maanden al weer weg was. Ze wist o.a. niet wat "acclimatiseren" en "statiegeld" was en kon de gesprekken aan tafel dus niet echt volgen. Ze was autochtoon.![]()
Zo'n iemand zou je spontaan een buitenlands paspoort geven en aan Rita Verdonk uitleverenquote:Op donderdag 28 december 2006 23:17 schreef Sessy het volgende:
[..]
Heet ze toevallig Anneke?
We hadden hier een huisgenote die na 2 maanden al weer weg was. Ze wist o.a. niet wat "acclimatiseren" en "statiegeld" was en kon de gesprekken aan tafel dus niet echt volgen. Ze was autochtoon.![]()
quote:
Dan hoop ik voor haar dat ze zo iemand vindt. Mij deed ze er in elk geval geen plezier mee.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:21 schreef Sessy het volgende:
[..]
Ik denk dat ze voor iemand anders de ideale vrouw is.![]()
Zat mensen hebben liever dat hun vriendin praat dan dat ze zelf wat moeten zeggen, willen per se geen vriendin die slimmer is dan zij, hebben graag dat de vriendin op kan schieten met oma en opa en dat ze constant seks wil.
Die van mij zijn nog redelijk bij, en daarbij gaf t nogal wat gezeik in de familie. Mijn opa en oma zijn alleen heul ouderwets enzo.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:42 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Maak jij je daar druk om?Mij kan het echt niet boeien in welke formaliteiten ze m'n oma aanspreken, dat mens weet toch allang niet meer hoe het zit.
quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:51 schreef one-monkee het volgende:
Mij naar huis sturen wanneer ik geen zin in sex had![]()
Heeft die van mij ook een keer gedaan: boehoeee enzo ik sta nu bij de treinen.quote:Op donderdag 28 december 2006 21:47 schreef TeChNo2 het volgende:
- (dreigen met) zelfmoord plegen
Echte liefdequote:Op donderdag 4 januari 2007 12:01 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Heeft die van mij ook een keer gedaan: boehoeee enzo ik sta nu bij de treinen.
Ikke : Op een dag weet je het....je wordt conducteur![]()
Jij bent je hele leven al vrijgezel?quote:
Jongen, je weet hoe vrouwen zijn. Op zo'n moment altijd doorgaan met vragen, hoe dan ook! Anders ben je het zaadje.quote:Op donderdag 28 december 2006 11:54 schreef ee-04 het volgende:
Ik: Wat is er? Zij: Niks Ik: Ik zie dat er iets is?! Zij: Er is nikssss! Ik: Dus vanavond is er ook niet opeens iets? Zij: Nee!!
En natuurlijk blijkt er dan achteraf altijd wél iets te zijn.
Hier geef ik hem dan wel weer gelijk. Kijk, als je elkaar ontmoet of afscheid neemt is het prima om even flink te staan zoenen. Maar van die stelletjes die half tongzoenend en kronkelend door de stad schuifelen vind ik ook irritant. Deed daar ook niet echt aan mee.quote:Op donderdag 28 december 2006 18:21 schreef yavanna het volgende:
- Niet willen zoenen in het openbaar
Niks doorvragen. "Ik zie dat er wat aan de hand is. Als je het niet wil zeggen, prima, maar kom er dan niet vanavond mee want ik heb nu tijd om naar je te luisteren.:. Als ze dan nog niks zegt, prima, maar dan is ze daarna te laat. Kan verdomme wel alles op haar voorwaarden gaan doen, maar daar pas ik voor.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:52 schreef Bolter het volgende:
Jongen, je weet hoe vrouwen zijn. Op zo'n moment altijd doorgaan met vragen, hoe dan ook! Anders ben je het zaadje.
Nja ik liet haar op een gegeven moment gewoon doen, dan barste ze in janken uit. Als ik dan een beetje lacherig reageerde van "Hee, vrouwen zijn toch altijd zo moeilijk, zeg gewoon even wat er aan de hand is" of iets in die trant dan was het altijd weer goed (en stil).quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:59 schreef Catbert het volgende:
[..]
Niks doorvragen. "Ik zie dat er wat aan de hand is. Als je het niet wil zeggen, prima, maar kom er dan niet vanavond mee want ik heb nu tijd om naar je te luisteren.:. Als ze dan nog niks zegt, prima, maar dan is ze daarna te laat. Kan verdomme wel alles op haar voorwaarden gaan doen, maar daar pas ik voor.
Jij allang blij, denk ik?quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:41 schreef arneaux het volgende:
Ik heb er nog 1 van 1 van de bovenstaande exen;
- Vaak op het állerlaatste moment een afspraak afzeggen om een kutreden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |