"Hoe speel ik het zo dat ik zo vaak mogelijk afwezig kan zijn zonder van school gekicked te worden."quote:
Ik ga BBL doen omdat ik bij een 5 sterren hotel waarschijnlijk kan gaan werken dus ga ik daar 4 dagen werken en 1 dag schoolquote:
quote:Op vrijdag 15 december 2006 01:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
"Hoe speel ik het zo dat ik zo vaak mogelijk afwezig kan zijn zonder van school gekicked te worden."
Beter dan 5 dagen in zo'n suf lokaal...quote:Op vrijdag 15 december 2006 01:23 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik ga BBL doen omdat ik bij een 5 sterren hotel waarschijnlijk kan gaan werken dus ga ik daar 4 dagen werken en 1 dag school
Suffe lokalenquote:Op vrijdag 15 december 2006 01:25 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Beter dan 5 dagen in zo'n suf lokaal...En betaald krijgen netuurlijk..
![]()
![]()
Zeker, en is ook beter voor mij want als ik 5 dagen naar school moet staat dat garant voor extra vakantiedagenquote:Op vrijdag 15 december 2006 01:25 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Beter dan 5 dagen in zo'n suf lokaal...En betaald krijgen netuurlijk..
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 december 2006 01:26 schreef TwyLight het volgende:
Op mijn vorige school hadden ze macs en windows, en op die windows zat vet veel beveiliging enzo voor het netwerk maar voor de macs gewoon standaart beveiliging omdat ze dachten dat toch niemand verstand van macs had
en laat ik nou toevallig een mac hebbenik had toen een administrator account en zat altijd met remote desktop alle computers te pwnen
Het leuke is dat ik alle pc's op school beheerquote:Op vrijdag 15 december 2006 01:26 schreef TwyLight het volgende:
Op mijn vorige school hadden ze macs en windows, en op die windows zat vet veel beveiliging enzo voor het netwerk maar voor de macs gewoon standaart beveiliging omdat ze dachten dat toch niemand verstand van macs had
en laat ik nou toevallig een mac hebbenik had toen een administrator account en zat altijd met remote desktop alle computers te pwnen
En geile meisjes !quote:Op vrijdag 15 december 2006 01:27 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Lokalen met schreeuwende jeugd [afbeelding]
Dan is er geen hol meer aan jaquote:Op vrijdag 15 december 2006 01:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Het leuke is dat ik alle pc's op school beheer
En dus kan ik ze ook zo overnemen..
Zonder gezeik
Feel the power..quote:Op vrijdag 15 december 2006 01:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Het leuke is dat ik alle pc's op school beheer
En dus kan ik ze ook zo overnemen..
Zonder gezeik
Als iemand hier zoiets flikt dan gaat er hier een lichtje brandenquote:Op vrijdag 15 december 2006 01:28 schreef TwyLight het volgende:
Ja kon ik dus ook met remote desktop
Ja maar ik had dus een administrator account en daar werd niks van opgeslagen in logs enzoquote:Op vrijdag 15 december 2006 01:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Als iemand hier zoiets flikt dan gaat er hier een lichtje branden![]()
En dan tyf ik hem van het netwerk af, en flikker meteen een extra log aan voor alle account die zijn bestanden ooit hebben gelezen ect..
(na zo'n ban willen ze nog wel eens een account van iemand anders ervoor gebruiken..)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |