Let er dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij één topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd.
Dat je het weet.... Om 00:00uur mag je nieuwe maken ipv te wachten op de oude die gesloten is.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:13 schreef jogy het volgende:
Zucht, nacht..
Maak de volgende keer maar gewoon een nieuwe aan om middernacht. Gezeur de hele tijd.
Toch maar wel, omdat je zo'n schatje bentquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:24 schreef NJ het volgende:
Ja, hoi.
Het hoeft niet in de OP ofzo (. ), maar links naar torrents of NZB bestanden zijn niet gewenst op FOK!.
Nee het mocht niet, het mag welquote:Op vrijdag 15 december 2006 00:05 schreef cerror het volgende:
Mocht dit?
Ranzigquote:Op vrijdag 15 december 2006 00:09 schreef eQuaL het volgende:
Ha hoe vinden jullie deze [afbeelding]
[afbeelding]
Geen schuimkraag.quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:09 schreef eQuaL het volgende:
Ha hoe vinden jullie deze [afbeelding]
[afbeelding]
Wees gerust! Ik ookquote:Op vrijdag 15 december 2006 00:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Jongens ik ben nuchter als een malle pieter op zondagavond
Ik denk er over om straks eens geld uit te gaan geven in de stad.quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:22 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb al meerdere pilseners genuttigd op deze donderdag avond
Ik mot nog 6 dagen en dan twei heule week'nquote:Op vrijdag 15 december 2006 00:22 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb dan ook vakantie.
Bier!quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:16 schreef eQuaL het volgende:
[afbeelding]
Dag meiske, das lang geleje
Ik denk er over na straks naar de stad te gaan om geld te verdienen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik denk er over om straks eens geld uit te gaan geven in de stad.
Hoeveel heb je er achter de ramen staan?quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:26 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik denk er over na straks naar de stad te gaan om geld te verdienen.
5 incl. mijzelfquote:Op vrijdag 15 december 2006 00:29 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er achter de ramen staan?
jajajajja ben erquote:Op vrijdag 15 december 2006 00:28 schreef TwyLight het volgende:
SOL!!!??!?!!??!
Alcoholvrij?quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:34 schreef TwyLight het volgende:mijn opa dacht mij laatst te kunnen pwneren met:
[afbeelding]![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:36 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
nope ben nog steeds bij mijn moeder![]()
ohh dat had ik ff gemistquote:Op vrijdag 15 december 2006 00:33 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Was het een zware steen?![]()
Ja al een tijdje![]()
nee joh, ben hier gewoon ff een paar dagen...ga zaterdag weer naar huisquote:Op vrijdag 15 december 2006 00:37 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Normaal kom je d'r nooit en nou je PC kaduuk is elke dag ?!!!
![]()
En dan ben je voorlopig weer niet op Fok! ?...quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:39 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
nee joh, ben hier gewoon ff een paar dagen...ga zaterdag weer naar huis![]()
Mijn modem is al een paar weken kapot, en ik ben er nog niet achteraan gegaan om ff een nieuwe te vragen aan casemaquote:Op vrijdag 15 december 2006 00:40 schreef TwyLight het volgende:
Wat is er met je pc dan?
quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:40 schreef BeeDee het volgende:
[..]
En dan ben je voorlopig weer niet op Fok! ?...![]()
Afscheidswip dan ?!!![]()
![]()
Een leven enzoot !quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:41 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Mijn modem is al een paar weken kapot, en ik ben er nog niet achteraan gegaan om ff een nieuwe te vragen aan casema
Ehhh...doe maar daarna dan...quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:43 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
tenzijn ik casema ff bel voor een nieuw modem![]()
of je zet de verwarming aanquote:Op vrijdag 15 december 2006 00:43 schreef TwyLight het volgende:
Het is hier verdomme koudik wil een mens van het vrouwelijk geslacht met een warm lichaam tegen mij aan
![]()
![]()
Vraag mart89.quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:43 schreef TwyLight het volgende:
Het is hier verdomme koudik wil een mens van het vrouwelijk geslacht met een warm lichaam tegen mij aan
![]()
![]()
Mja dat is hier altijd heel stom, de verwarming gaat alleen boven aan als die beneden aanstaat maar als het boven een aangename temperatuur is is het beneden bloedheet...quote:
wtf?quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:50 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Twilight !! Ben je homo dan....mag je wel zeggen hoor !!
![]()
Daarom een ex-baggeraar.quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:48 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb hem al best lang niet meer zien posten
Daar zit wat in...ik prefereer ook liever eenwarm mannenlichaam dan de verwarmingquote:Op vrijdag 15 december 2006 00:46 schreef TwyLight het volgende:
[..]
en bovendien geef ik ook meer voorkeur aan mijn oplossing
quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:52 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Daar zit wat in...ik prefereer ook liever eenwarm mannenlichaam dan de verwarming![]()
Amish Paridise -"Weird Al" Yankovic - Bad Hair Dayquote:Op vrijdag 15 december 2006 00:54 schreef TwyLight het volgende:
The Sailor Song - Toy-Box - Hitzone 08
Nog zo levend als een schep maden.quote:Op vrijdag 15 december 2006 01:03 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit topic al lang dood en begraven was!
Breathe!quote:Op vrijdag 15 december 2006 01:04 schreef TwyLight het volgende:
Hij was ingevroren maar de stroom viel uit!
Tof!quote:Op vrijdag 15 december 2006 01:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nog zo levend als een schep maden.
Sssssssssssssssssttttttt !!!!!!!!!!!!!! Gedoogbeleid....quote:Op vrijdag 15 december 2006 01:03 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit topic al lang dood en begraven was!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |