WTF. Waarom hebben ze dat dan zo gedaan?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:59 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
The end of episode three states that Albert Blithe never recovered from the wounds he received in Normandy, and that he died in 1948. Albert Blithe did not die until 1967, after having two children, working for Westinghouse Electric, serving in the Korean War and achieving the rank of Master Sergeant. He was buried in Arlington National Cemetery with full military honors.[5]
Wissik niet
http://www.arlingtoncemetery.net/albert-blithe.htmquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:59 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
The end of episode three states that Albert Blithe never recovered from the wounds he received in Normandy, and that he died in 1948. Albert Blithe did not die until 1967, after having two children, working for Westinghouse Electric, serving in the Korean War and achieving the rank of Master Sergeant. He was buried in Arlington National Cemetery with full military honors.[5]
Wissik niet
Hoi, de meeste muziek werd gemaakt door de componist Michael Kamen. Ik weet niet of je dit bedoelt.quote:Op zaterdag 21 april 2007 09:34 schreef maniack28 het volgende:
Dames dames
Dat liedje in het reclamefilmpje voor Band of Brothers op Net5... van wie is dat? Dat is echt
En ik moet nog steeds een keer dvd aanschaffen, maar het kost nog steeds 50 euroen ik ben een arme student, die voor 60 euro per maand boodschappen doet, dus 50 euro is best veel
Nee, die heb ik al, de soundtrack... maar in de reclame van NET5 zie je steeds een stukje dat Band of Brothers op vrijdag wordt uitgezonden.. en onder dat stukje zit een geweldig muziekje, dat zoek ikquote:Op zaterdag 21 april 2007 10:18 schreef Attitude het volgende:
[..]
Hoi, de meeste muziek werd gemaakt door de componist Michael Kamen. Ik weet niet of je dit bedoelt.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!! Die zesde disc is juist geweldig. De interviews en de making off. Ik heb bij de interviews meer gejankt dan bij de laatste aflevering. Zo mooi en zo bijzonder om zulke oude mannen te zien huilen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 09:55 schreef WarWarrior het volgende:
Je kunt ook de 5-discs versie kopen. Die is maar 30 euro.
Scheelt je toch weer 20 doekoes!
JAAAAAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 21 april 2007 10:22 schreef Attitude het volgende:
Als je een mannenstem bedoelt met gitaar, singer, songwriter etc... dan is het misschien:
Devendra Banhart titel Insect Eyes van CD Rejoicing in the hands
(zag ik net ergens op een forumpje)
en ook een fijne cooling down na het kijken van minstens weer 2 afleveringen. vooral na de laatse 2 is er zo'n stilte.quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:27 schreef Dizer het volgende:
Die zesde disc is juist geweldig. De interviews en de making off. Ik heb bij de interviews meer gejankt dan bij de laatste aflevering. Zo mooi en zo bijzonder om zulke oude mannen te zien huilen.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:06 schreef ne0n het volgende:
Ron Speirs is overleden.
We kenden hem allemaal wel van de Band of Brothers serie.
http://en.wikipedia.org/wiki/Ronald_Speirs
Hij is 86 jaar geworden.
Dat was diegene die toch midden door het strijdveld rende naar I-compagniequote:Op zaterdag 21 april 2007 14:06 schreef ne0n het volgende:
Ron Speirs is overleden.
We kenden hem allemaal wel van de Band of Brothers serie.
http://en.wikipedia.org/wiki/Ronald_Speirs
Hij is 86 jaar geworden.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:12 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Dat was diegene die toch midden door het strijdveld rende naar I-compagnie
...en weer terug
(in Foy)
ik vraag mij nog steeds af of ze Matthew Settle als Spiers hebben gecast omdat hij er heel gewoon - niks - aan - de - hand (all american boy next door) kan uitzien en met 1 oogknipper zo heel intens gemeen kan kijken *rilling*. net als hij eerder deed in "I still know what you did last summer".quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:12 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Dat was diegene die toch midden door het strijdveld rende naar I-compagnie
...en weer terug
(in Foy)
Klopt, we hebben gegoogled op de stukjes tekst die je hoorde, en meteen de cd besteld.quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:22 schreef Attitude het volgende:
Als je een mannenstem bedoelt met gitaar, singer, songwriter etc... dan is het misschien:
Devendra Banhart titel Insect Eyes van CD Rejoicing in the hands
(zag ik net ergens op een forumpje)
Bij de Makro zijn vanaf vandaag allerhande Tin Box Sets in de aanbieding voor ¤ 39,27 per stuk (= ¤ 33 + BTW) waaronder Band of Brothers!quote:Op zaterdag 21 april 2007 09:34 schreef maniack28 het volgende:En ik moet nog steeds een keer dvd aanschaffen, maar het kost nog steeds 50 euroen ik ben een arme student, die voor 60 euro per maand boodschappen doet, dus 50 euro is best veel
Bij de Makro moet je pas hebbenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:45 schreef Big_Drunk_Al het volgende:
[..]
Bij de Makro zijn vanaf vandaag allerhande Tin Box Sets in de aanbieding voor ¤ 39,27 per stuk (= ¤ 33 + BTW) waaronder Band of Brothers!![]()
Als je goed kijkt zie je dat er een granaat terecht komt in die hooibaal waar Dike achter zit, oftewel Dike is dood.quote:Op zondag 23 september 2007 16:03 schreef Joncho het volgende:
Heb de serie nu net voor de 5e keer gezien
Vraag me alleen nog af wat er precies met Lt. Norman Dike aan de hand was tijdens de aanval in Foy.
Aan het einde van de aflevering vraagt Perconte aan Sgt. Lipton; "Is het waar van Dike?" - Lipton: "Ja" - Perconte: "Dan hebben we nog geluk gehad".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |