* robs Dizerquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb hem. Zeker die 105 euro waard geweest
!
Dat stukje deed zich toch in Nederland afspelen ?quote:
Dat speelt zich af in Nederland iddquote:Op zaterdag 23 december 2006 00:19 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat stukje deed zich toch in Nederland afspelen ?
Of ben ik nou in error ?
Volgens mij is het Major worden wel wat later.quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:17 schreef Dizer het volgende:
Yes. Waar ze een heel batalion hebben onderschept en Winters daarvoor een onderscheiding kreeg. Als ik me niet vergis is hij toen Major geworden.
Ik zal het vanavond nacheckenquote:Op zaterdag 23 december 2006 13:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Volgens mij is het Major worden wel wat later.
Heb heel de serie vorige week nog gezien. Weet ook hoe de scene is, alleen niet waar ie zitquote:
Dat klopt, Dick Winters werd in Haguenau bevorderd tot majoor. Dit is in aflevering 8 van de serie, The Last Patrol.quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Volgens mij is het Major worden wel wat later.
Ik ookquote:Op zaterdag 23 december 2006 13:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb heel de serie vorige week nog gezien. Weet ook hoe de scene is, alleen niet waar ie zit
quote:Op zondag 24 december 2006 00:15 schreef Billy_Mack het volgende:
heb hem nog een gezien... wordt te weinig gebeft
http://www.imdb.com/title/tt0185906/quote:Op zondag 24 december 2006 00:27 schreef Super7fighter het volgende:
Ik heb alle seizoenen van de week gedownload (zie nu ook dat er een download is met een Nederlandse ondertiteling).
Maar hoe oud is deze serie?![]()
Ik neem aan dat als je het een mooie serie vindt, dat je dan gewoon de tinbox gaat kopen?quote:Op zondag 24 december 2006 00:27 schreef Super7fighter het volgende:
Ik heb alle seizoenen van de week gedownload (zie nu ook dat er een download is met een Nederlandse ondertiteling).
Dat is ook totaal niet relevant.quote:Op zondag 24 december 2006 00:27 schreef Super7fighter het volgende:
Watquote:Op zondag 24 december 2006 22:52 schreef CrazyCavia het volgende:
Moet ook nog steeds een goed frame vinden voor mijn brief van "Wild" Bill Guarnere.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |