Die zitten toch niet?quote:Op donderdag 14 december 2006 23:46 schreef wyccie het volgende:
Jij bent toch niet zo'n krantabonnementaansmeerder, hè?![]()
Misschien zie ik je morgen wel zitten.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:47 schreef broer het volgende:
Die zitten toch niet?
Hoewel, als ik dat was, zou ik er waarschijnlijk wél bij gaan zitten...
Ik moet een internet- en een intranetsite bijhouden.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:48 schreef Lienekien het volgende:
Wat moet je dan wel doen, broer?
Dat lijkt me niet. Ik ga niet de hele dag naast die verkopers zitten.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:48 schreef wyccie het volgende:
Misschien zie ik je morgen wel zitten.![]()
Daar hebben ze de radio aan?quote:Op donderdag 14 december 2006 23:52 schreef broer het volgende:
[..]
Ik moet een internet- en een intranetsite bijhouden.
Nee, er hangen in het centrum overal speakers op straat. "Deze kerstmuziek wordt u aangeboden door de gemeente."quote:Op donderdag 14 december 2006 23:55 schreef Lienekien het volgende:
Daar hebben ze de radio aan?
Ik heb voor een aantal uur per week een kantoorbaantje. Een beetje 'zekerheid' naast het freelancen, zeg maar. En dat doe ik op een kantoor in het centrum.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:58 schreef Lienekien het volgende:
Moet je in het centrum zitten? Ik snap het niet.
Heb ik dat al eens verteld? Of kun jij heel goed gokken?quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:00 schreef wyccie het volgende:
Goed dat hij geen docent is geworden.
Nee, vertel.quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:01 schreef broer het volgende:
Heb ik dat al eens verteld? Of kun jij heel goed gokken?
Dan kun je toch nog altijd met een oortelefoontje je eigen muziek gaan luisteren?quote:Op donderdag 14 december 2006 23:59 schreef broer het volgende:
[..]
Ik heb voor een aantal uur per week een kantoorbaantje. Een beetje 'zekerheid' naast het freelancen, zeg maar. En dat doe ik op een kantoor in het centrum.
Heb ik eindelijk eens mensen om me heen tijdens het werk - hè, gezellig! -, sluit ik me alsnog af. Lijkt me geen goed idee.quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:02 schreef Lienekien het volgende:
Dan kun je toch nog altijd met een oortelefoontje je eigen muziek gaan luisteren?
Zeur dan niet zo.quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:04 schreef broer het volgende:
[..]
Heb ik eindelijk eens mensen om me heen tijdens het werk - hè, gezellig! -, sluit ik me alsnog af. Lijkt me geen goed idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |