Jij hebt een probleem nu.quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:15 schreef RayMania het volgende:
NEEEEEEEE!!!
Waarom, AZ wint ook van Sevilla uit, waarom zouden ze dan het onderspit moeten delven tegen Fenerbace?quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:14 schreef Heero87 het volgende:
Feyenoord en AZ kunnen het schudden vrees ik.
Best wel ja.quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:15 schreef Heero87 het volgende:
Wat een sportief gezien rampzalige loting voor Nederland.
Dat ook weer niet. Kwalitatief is Fenerbache echt wel te pakken. Wat ik er gewoon kut aan vind is die hele sfeer die er omheen hangt. Dat is gewoon zwaar rot. Sportief gezien is Fenerbache echt wel te pakken.quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:14 schreef Heero87 het volgende:
Feyenoord en AZ kunnen het schudden vrees ik.
Enige die kans maakt op voorhand lijkt mij AZ, de anderen krijgen het heel erg zwaarquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:16 schreef Robar het volgende:
[..]
Waarom, AZ wint ook van Sevilla uit, waarom zouden ze dan het onderspit moeten delven tegen Fenerbace?
En Tottenham draait dit seizoen natuurlijk ook niet fantastisch, alhoewel de kans erg klein is natuurlijk.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:54 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax - Werder Bremen en Tottenham Hotspur - Feyenoord, bitte!
^^quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:16 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat ook weer niet. Kwalitatief is Fenerbache echt wel te pakken. Wat ik er gewoon kut aan vind is die hele sfeer die er omheen hangt. Dat is gewoon zwaar rot. Sportief gezien is Fenerbache echt wel te pakken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |